Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2838284 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re: Motor hiba
« Válasz #45 Dátum: 2005.05.31 11:52:48 »
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "strfifi"
Szerintem, ha vizes a benzin, akkor szokta csinálni. Ha tudsz vegyél injektor tisztítót, de inkább valamilyen víz/nedvesség közömbösítőt kellene venni, hátha megoldódik, a problémád. Ha továbbra is fennáll akkor szervíz.

Hát remélem ennyi volt a baja. Most teljesen normális a hangja, húz rendesen, 1,2-ben sincs diesel hangja, de a hiba jelzés még ég. Gondolom az el sem alszik, míg ki nem olvassák a hibát.
Mindenesetre bejelentettem a Toyota Mayer-hez az autót, holnap megnézik.

Hali!
Próbáld meg levenni félórára az akkusarut, mert állítólag attól is kitörlődik a hibajel az ECU-ból, a Carinánál legalábbis műxik a dolog. Erről a valódit majd megmondja Palaczk.
Ha ez igaz akkor megspórolhatsz egy kis zsét. 8)
Toyotáról csak jót vagy semmit...

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Re: Motor hiba
« Válasz #46 Dátum: 2005.05.31 12:08:49 »
Idézetet írta: "FLInt"
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "strfifi"
Szerintem, ha vizes a benzin, akkor szokta csinálni. Ha tudsz vegyél injektor tisztítót, de inkább valamilyen víz/nedvesség közömbösítőt kellene venni, hátha megoldódik, a problémád. Ha továbbra is fennáll akkor szervíz.

Hát remélem ennyi volt a baja. Most teljesen normális a hangja, húz rendesen, 1,2-ben sincs diesel hangja, de a hiba jelzés még ég. Gondolom az el sem alszik, míg ki nem olvassák a hibát.
Mindenesetre bejelentettem a Toyota Mayer-hez az autót, holnap megnézik.

Hali!
Próbáld meg levenni félórára az akkusarut, mert állítólag attól is kitörlődik a hibajel az ECU-ból, a Carinánál legalábbis műxik a dolog. Erről a valódit majd megmondja Palaczk.
Ha ez igaz akkor megspórolhatsz egy kis zsét. 8)

T-Plusz-os az autó, úgyhogy mostmár inkább elviszem a szervíbe.
Elvittem, kiolvasták, légtömegmérő halt meg benne. 33000Ft az ára plusz 3000 Ft a javítás. Most várják a jóváhagyást a T-Plusztól.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

DonRobert

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
TS alkatrészárak
« Válasz #47 Dátum: 2005.07.03 15:29:59 »
Sziasztok!

Tud valaki használható információt adni azzal kapcsolatban, hogy egy Corolla TS modellhez mennyivel drágábbak az alkatrészek mint egy sima 1.6-os modellhez?

pl.:
Kerékagy csapágy garnitúra (külső, belső, szimeringekkel)
Olajszűrő
Levegőszűrő
Üzemanyagszűrő
fékbetét
Gömbcsukló
Lengéscsillapító
Féltengely
Kuplung munkahenger
AC pumpa

Ezen információk hiányában nem merek TS-t venni....

andzsin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 591
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #48 Dátum: 2005.07.04 07:29:55 »
Sziasztok, mivel a hivatalos toyota pdf táblázatban enyhén szólva nincs benne:(((((, ezért megkérdezem tőletek, hátha tudjátok, hogy mennyi a Verso terhelhetősége? A Yaris Versóé 500kg, az benne van a táblában. Mondjuk azt nem értem, hogy a Yaris csomagterére 2100l-t ír, a Corolla Versoéra meg 1563l-t. Ez enyhén szólva furcsa.

Dragon79

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
motor javitás, vagy új motor?
« Válasz #49 Dátum: 2005.07.06 23:00:40 »
Sziasztok!

Komoly problémám van, és tanácsot szeretnék kérni.
Egy toyota márkaszerviz hibájából hengerfejes lett a corollám motorja /Toyota Corolla 95' 1.3-as/. Természetesen elfojt a hütőviz, és megsült a motor  :(
Egy másik szervizben kicserélték a hengerfejtömitést a motorban, de azóta eszi az olajat a kocsi  :cry:
Most elvittem az autót egy harmadik szervizbe. A vizsgálatok után közölték, hogy gyürüzni kell a hengereket, illetve kicserélik a tömitéseket /szelepszár szimerin.. bla-bal-bla/. Ez igy 120-ba meg fog állni.  :oops: De ha fel kell furni a hengerekt, az még további 100-150.

És a kérdés: Hadjam az egészet a francba, és vegyek a kocsiba egy másik motort? Mennyibe kerül egy botnot motor kb.?
Vagy vegyek mély levegőt, és örüljek, hogy enyivel megúsztem?  :shock:

... Az élet szép!  :D
126.] volt valamikor, de kilépett a klubból, mert 1 év után se tudták elküldeni a toyotás apróságokat, pedig többször is kérte szépen,  most meg tagdíjat követelenek tölle.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #50 Dátum: 2005.07.07 07:25:56 »
Kiváncsi lennék a szervízek neveire. Ne csak a jó hír meg a dícsérettől zengjen ez a fórum, hanem ha gondok vannak, azokat is haljuk !!!

Les0130

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 354
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #51 Dátum: 2005.07.07 09:02:05 »
andzsin,
A COV saját tömege 1375kg (1,8 SOL), maximális megengedett tömege 2035kg. Ebből adódik, hogy a max terhelhetőség: 660kg (forgalmiból származó adatok).
A Yaris Verso magasabb 1715 (COV 1620) és alacsonyabb valamivel a csomagtér padlólemeze is. Ebből is adódhat a különbség csomagtartó kapcsán, mivel jelen esetben nem "övvonalig"-ról beszélünk, hanem max csomagtartóról.
Üdv:Les

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
Re: motor javitás, vagy új motor?
« Válasz #52 Dátum: 2005.07.07 09:26:11 »
Idézetet írta: "Dragon79"
Sziasztok!

Komoly problémám van, és tanácsot szeretnék kérni.
Egy toyota márkaszerviz hibájából hengerfejes lett a corollám motorja /Toyota Corolla 95' 1.3-as/. Természetesen elfojt a hütőviz, és megsült a motor  :(
Egy másik szervizben kicserélték a hengerfejtömitést a motorban, de azóta eszi az olajat a kocsi  :cry:
Most elvittem az autót egy harmadik szervizbe. A vizsgálatok után közölték, hogy gyürüzni kell a hengereket, illetve kicserélik a tömitéseket /szelepszár szimerin.. bla-bal-bla/. Ez igy 120-ba meg fog állni.  :oops: De ha fel kell furni a hengerekt, az még további 100-150.

És a kérdés: Hadjam az egészet a francba, és vegyek a kocsiba egy másik motort? Mennyibe kerül egy botnot motor kb.?
Vagy vegyek mély levegőt, és örüljek, hogy enyivel megúsztem?  :shock:

... Az élet szép!  :D

Szerintem inkább felújítás. Ha szakműhelyben szakemberek csinálják, nem lehet gond. Viszont egy bontott motorral még érhetnek meglepetések.(és nem is biztos, hogy olcsóbb)
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."

Dragon79

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
Re: motor javitás, vagy új motor?
« Válasz #53 Dátum: 2005.07.07 13:00:57 »
Koszönöm a tanácsot!  :wink:

Remélem jól megcsinálják... igazából nem is a pénz a nagyobb gáz /hát azért se kutya/, de leginkább attól félek, hogy megcsináljáke rendesen, normálisan?  :(
Annyi biztató dolog van benne, hogy a mult héten egy mtisubitsi motort javitottak ugyan igy. Az elindult...  :D

És még tudok nevetni...  :lol:
126.] volt valamikor, de kilépett a klubból, mert 1 év után se tudták elküldeni a toyotás apróságokat, pedig többször is kérte szépen,  most meg tagdíjat követelenek tölle.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: motor javitás, vagy új motor?
« Válasz #54 Dátum: 2005.07.07 13:06:47 »
Idézetet írta: "Dragon79"
Sziasztok!

Komoly problémám van, és tanácsot szeretnék kérni.
Egy toyota márkaszerviz hibájából hengerfejes lett a corollám motorja /Toyota Corolla 95' 1.3-as/. Természetesen elfojt a hütőviz, és megsült a motor  :(
Egy másik szervizben kicserélték a hengerfejtömitést a motorban, de azóta eszi az olajat a kocsi  :cry:
Most elvittem az autót egy harmadik szervizbe. A vizsgálatok után közölték, hogy gyürüzni kell a hengereket, illetve kicserélik a tömitéseket /szelepszár szimerin.. bla-bal-bla/. Ez igy 120-ba meg fog állni.  :oops: De ha fel kell furni a hengerekt, az még további 100-150.

És a kérdés: Hadjam az egészet a francba, és vegyek a kocsiba egy másik motort? Mennyibe kerül egy botnot motor kb.?
Vagy vegyek mély levegőt, és örüljek, hogy enyivel megúsztem?  :shock:

... Az élet szép!  :D


Szervíz hibájából történő károkozás esetén a szervíz a felelős a történtekért.Természetesen a garanciális javítás,kölcsönautó költségeit neki kell állnia!Csapj az asztalra és ne hagyd magad lerázni!
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Dragon79

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #55 Dátum: 2005.07.07 14:02:42 »
Igazad van Profi!

Nekem nem csak az asztalcspkodás jutott eszembe az eset után. Volt pár zaftosabb ötletem is.  8)
De igazából az a gond, hogy nincs számla. És ha vona is, még nagyon nehéz bizonyitani. Legalább is kevés a tapasztalatom hozzá. A perköltségböl meg valósznü meg van a javitás.
Bár ha nyerném a pert, egy zsir új motort biztos ki leheten harcolni kártéritésként.
De szerintem nagyobb büntetés egy szerviznek a rossz hir. Hosszútávon sokkal nagybat buknak rajta. Elég csak a gyanu, egy rosz füles, és máris kétszer gondolkozik az ember, hogy betérjen e oda.
Igazából ezért nem is értem, hogy ennek ellenére miért csinálják ezt.  :?:

Szóval nagyon kényes dolog ez.  :?  És én már csak annyit akarok, hogy legyen jó az autó.
Örülök neki, hogy ide is eltalátam, és jó a társaság  :wink: mert a továbbiakban leglább lesz egy kis segitségem, hogy kivédjem az ilyen dolgokat.
126.] volt valamikor, de kilépett a klubból, mert 1 év után se tudták elküldeni a toyotás apróságokat, pedig többször is kérte szépen,  most meg tagdíjat követelenek tölle.

strfifi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
    • http://kep.tar.hu/zastava750
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #56 Dátum: 2005.07.11 15:32:34 »
Sziasztok!

 Tempomat ügyben kutakodom. A Toyota márkakereskedésekben is a waeco-t javasolják, nem tudni miért pedig gyári is létezik csak nem erre a piacra.
Mi van akkor, ha az Osztrákoknál rakatom be a gyárit, ha ott létezik?
 Vagy maradjak az utángyártottnál?

Benedek

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #57 Dátum: 2005.07.11 17:33:13 »
Sziasztok!
Spojler árak érdekelnének.
Szoknya és hátsószárny árai kellenének.

...válaszokat előre is köszi.
5' - Corolla HB.  1.4 sol

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
tempomat
« Válasz #58 Dátum: 2005.07.11 19:19:58 »
Idézetet írta: "strfifi"
Sziasztok!

 Tempomat ügyben kutakodom. A Toyota márkakereskedésekben is a waeco-t javasolják, nem tudni miért pedig gyári is létezik csak nem erre a piacra.
Mi van akkor, ha az Osztrákoknál rakatom be a gyárit, ha ott létezik?
 Vagy maradjak az utángyártottnál?

A waeco elég jó autós cuccokat gyárt. A Toyota gyári tempomatja viszont a legjobb az összes közül amikkel eddig találkoztam. Nagyon egyszerűen kezelhető, finoman szabályozható, és más típusokkal ellentétben az aktíválásra könnyedén reágál. (Egy csomó OFF márkánál csak egyenletes terhelésnél, állandó gázpedál állásnál lehet a bekapcsolt állapotban aktivizálni, itt problémamentesen.)
Amit hiányolok -általában- a tempomatoknál nem lehet előre programozni 1 mozdulatra több sebességet (város, országút, pálya), illetve a sebességtartás érzékenysége utólag kevésnél állítható.

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #59 Dátum: 2005.07.12 08:01:10 »
Idézetet írta: "Benedek"
Sziasztok!
Spojler árak érdekelnének.
Szoknya és hátsószárny árai kellenének.

...válaszokat előre is köszi.

Próbáld meg a márkakereskedők topikjaiban, például a Superéknél Kzozee, vagy az M+F-nél Szeke kolléga biztosan tud friss árakat.
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."