@wolfman
Kifejtenéd kérlek, hogy pontosan mit is àllitottak a vàlton és, hogy ehhez mit kellett megbontani? Miért is gyanakodtàl a kuplungra azelött?
Hát, csak a hibajelenségeket tudom elmondani, a megoldást nem. Illetve de. El kell menni a szerelőmhöz.
Nálam veszettül akadt a váltókar. Leginkább hármasban, de a többit sem szerette. Egyesbe mozgás közben (akármilyen lassú volt) missön impásszibül volt visszatenni, ha kivette az ember. Hidegen még fokozottabban jelentkezett, visszakapcsoláskor mindig rosszabb volt, mint fölfelé, gondolom, azért, mert ahogy a motor ejtette a fordulatszámot szinkronközelbe került. Lefelé váltogatni csak rallipilótásan, gázfröccsel lehetett.
Nem tudom, mit csinált vele az öreg, mert amikor megkérdeztem, kitért a válasz elől, annyit mondott csak, hogy hát erre büszke, és nem sokan tudnák megcsinálni, de ő már találkozott hasonló jelenséggel. Gondolom, tudta, hova kell nyúlni... Márkaszervíz mondjuk élből kuplungcserét javasolt. Nem kizárt, hogy az is megoldotta volna, de így ezt egyelőre megúsztam úgy tűnik.
Egyelőre tesztidőszak van. Német után a váltója még mindig kelletlen, de már múlik a folyamatos jaj-mi-lesz-ha-vissza-kell-kapcsolni-rosszullétem, nem ráz hideg, ha a váltókarhoz kell nyúlnom. Most persze attól rettegek, hogy a megoldás átmeneti, és megint előjön,
ezért mondom, hogy tesztidőszak. Párszáz kilométert mentem csak azóta...