Az első szaki az a márkaszerviz lesz tuti, mert 120000es "nagy szerviz"most jön, és végig vezetett a szervizkönyve a csemetének, szóval legyen folytatólagos ha már ilyen szép, de nem szeretném, ha találnának fogást a kocsin, és legombolnának 2 csavar meghúzásáért 5000Ft-ot, vagy a szélvédőmosó feltöltéséért 1000-et, meg a jobb első helyzetjelző izzó cseréjéért 2000et. Szóval legyen patika állapotú a kocsi mikor a szervizbe megy. Ezt a kézifék átnézés - beállítás műveletet magam is el tudom végezni, ha van róla egy kis infom. Szóval kocsi felemel, megnézem a betétek, tárcsák állapotát, cserélek ha kell, beállítom a 2 oldalt "egyszerre" - szimmetrikusra, oszt kész!
Előítéletek a márkaszervízzel...
Nálunk pl. izzó cseréért se így se úgy sem kell fizetni, a kézifék beállításért pedig külön lehet hogy számlázandó egy kis munkadíj, de ha szervízkor szólsz hogy magason fog akkor beállítjuk a szervíz keretében (tehát nem kerül +pénzbe).
Szélvédőmosóban ha kevés van kérdezünk hogy szabad-e tölteni, ha legalább félig van nem nyúlunk hozzá.
De mivel sokat olvasom a fórumot így tudom, hogy sajnos sok helyen nem korrektek, de hidd el, a márkaszervízek többsége korrekt!
120 ezres szervízen valószínüleg sokmindent kell cserélni, így arra készülj hogy az egy viszonylag nagyobb összeg lesz. Legalábbis egy olajcseréhez képest biztosan...