Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2887287 alkalommal)

0 Felhasználó és 14 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9270 Dátum: 2012.11.10 16:24:21 »
@mondi, mennyibe került az ùj Bosch akkud?
Itt a válasz  ;)

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9271 Dátum: 2012.11.10 16:26:49 »
köszi a vàlaszokat!
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9272 Dátum: 2012.11.10 16:30:44 »
Ez érdekes, rákerestem Bárdinál mondi autójára, adja hozzá a Bosch Silver akksit, 60Ah-at (30.000 listaáron, kedvezménnyel 18000), 1,4-es motorhoz. 55Ah-nál kisebbet nem is ír hozzá. Carinához hogyhogy 45Ah-at is ad, az 1,6-os motorhoz?? Többet kell tekerjen a kisebb motornál?

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9273 Dátum: 2012.11.10 17:17:47 »
Ha kritikus szint alá megy a fékfolyadék szintje azt jelezni fogja a műszerfalon. De tölts rá, a szakik megmondák milyet kell és akkor tuti nem lesz gond.
szintnek kutya baja, majd eldönti szakibá, vagy elmegyek és feltolom valahol egy mérőpadra
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9274 Dátum: 2012.11.10 20:44:59 »
szintnek kutya baja, majd eldönti szakibá, vagy elmegyek és feltolom valahol egy mérőpadra

Nem vagyok abban a szintjelzoben biztos. A nagy fek rekrendszerem fem fekcsove alattomosan eltort es persze nem vettem eszre. Eloszor a kuplungpedal volt picit fura, de rafogtam, hogy kikeszult a kuplung. Majd egy fekezesnel beesett a fekpedal, akkor jol jott a kezifek. Megneztem es ures volt a fektartaly...
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9275 Dátum: 2012.11.10 20:52:17 »
Ez érdekes, rákerestem Bárdinál mondi autójára, adja hozzá a Bosch Silver akksit, 60Ah-at (30.000 listaáron, kedvezménnyel 18000), 1,4-es motorhoz. 55Ah-nál kisebbet nem is ír hozzá. Carinához hogyhogy 45Ah-at is ad, az 1,6-os motorhoz?? Többet kell tekerjen a kisebb motornál?
Egyszerű, az E12-ben sokkal több elektronikus cucc van, amit hajtani kell.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9276 Dátum: 2012.11.10 21:14:04 »
Egyszerű, az E12-ben sokkal több elektronikus cucc van, amit hajtani kell.
Logikusnak tűnhet ez a magyarázat. Viszont nem teljesen értek vele egyet.
Azokat "elektronikus cucc"-okat általában menet közben kell "hajtani", akkor pedig normális esetben már van töltés (>40A szükség esetén, Carinánál 70A). Különben pedig olyan "sokkal több" szerintem nincs, már ami az áramfelvételt illeti.
Bocs, kicsit OFF ez itt, csak meglepődtem a dolgon. Amúgy nálam is 7x Ah-s Varta van benne. 45Ah-t a Marutiba tennék  :whistling:
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.10 21:21:53 írta vd1234 »

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9277 Dátum: 2012.11.10 22:13:15 »
Nem meglepo pedig, nezd az E12 hengerenkenti gyujtotrafojat ami meleg motornal meg 5voltrol is megy, de hideg motornal annyit vesz fel, mint allat. Vagy ott van a dupla lambda szonda az felfutes soran, hideginditasnal nagyon sokat eszik.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9278 Dátum: 2012.11.11 07:44:24 »
Nem meglepo pedig, nezd az E12 hengerenkenti gyujtotrafojat ami meleg motornal meg 5voltrol is megy, de hideg motornal annyit vesz fel, mint allat. Vagy ott van a dupla lambda szonda az felfutes soran, hideginditasnal nagyon sokat eszik.
Üdv!

Ha találok konkrét leírást hozzá, megnézem!
Egyelőre lambdaszonda fűtőáramát találtam, ennek pl. 1,4A (13V mellett), ha nem tévedek.
Azt hiszem, nagyságrendileg nem több az E12-ben sem, vagyis a kettő összesen 2,8A-t vesz fel, ez pedig nem számottevő (akkor sem, ha sok kicsi sokra megy). Hacsak nem transzformálják neki fel a fűtőfeszültséget, de ezt nem hinném. Carinán is fűti, ott egy van belőle, akkor 1,4A mínusz.
Hengerenkénti gyújtótrafót még nem találtam, de keresekl. Azt mondod, hogy hidegen eleve sokkal többet vesz fel egy ilyen, vagy azt, hogy melegen 5V is elég lenne neki?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.11 07:47:57 írta vd1234 »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9279 Dátum: 2012.11.11 08:15:17 »
Köszi, legalább konkrétan tudok keresni  :yes:

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9280 Dátum: 2012.11.11 08:50:30 »
Elektromos kormanyszervo pl. kesoi E12-nel.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9281 Dátum: 2012.11.11 10:35:01 »
Elektromos kormanyszervo pl. kesoi E12-nel.
az összes e12-nél elektromos, nem? :hmmmm:

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9282 Dátum: 2012.11.11 13:57:13 »
Szerintem az elso szeria meg hidros volt.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9283 Dátum: 2012.11.11 16:01:10 »
Tudtommal az összes elektromos...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

lesliev

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9284 Dátum: 2012.11.14 21:02:54 »
Sziasztok !

Újabb technikai kérdésem volna. 2007-es 2,0 D-4D Aurisom szeptember közepén vásároltam. Eddig "minden szép, minden jó, mindennel meg vagyok elégedve" (az ablakmosó problémámat sikerült orvosolni, igazán az sem az autó hibája volt ...). A kérdésem a következő: van gyári tempomat az autóban, de valamiért (valószínűleg az én bénázásom) nem nagyon sikerül használni. A kar végén a kapcsolót benyomom, a műszerfalon megjelenik a cruise felirat. A kart felfelé mozdítva gyorsít, lefelé mozdítva lassít, magam felé húzva "cancel" törli a beállítást. Nos árulja el valaki nekem, hogy mi lehet még a trükk, mert nekem csak 2-3 szor sikerült beindítanom, és nagyon sokszor nem. Beült egy "hozzáértő" srác, és neki ment, utána nekem is sikerült, de később mikor már nem volt ott, újra nem sikerült elindítanom. Próbáltam tartani a gázt beállítás közben, próbáltam levett lábbal a gázpedálról, kisebb- nagyobb fordulatszámokon, de persze mindig 40 km/h sebesség felett, de nem igazán sikerül elindítani. Mi a trükk? Mit nem csinálok jól? Sajna csak francia nyelvű leírást kaptam az autóhoz, és abból szótárral is csak az elején leírt dolgokat tudtam kihüvelyezni. Van valami fontos sorrend, vagy valami kizáró feltétel, amit nem vettem figyelembe?