Kuplungot mindenképp szettben cseréltetek. Aisin Asko? Nem hallottam róla, tényleg ennyire jó? Én Valeo-t néztem ki, de az borsosabb áron is megy
A lendítőt azért kérdeztem, mert ladámnál volt ugyanilyen bibi, hogy rázott a motor az előbb leírt körülményeknél, szétszedve semmi baja nem volt szemre és indikátor órával mérve is csak minimális volt a felületbeli eltérés, de azt mondta sok tapasztalt kolléga, hogy melegen, mikor felhevül a tárcsa meg a lendkerék egyaránt, akkor ráz, mert hullámossá válik a felülete és annak a rázását továbbítja a motor, váltó felé. A szerelő, akihez fogom vinni azt mondta, hogy elég a kuplungcsere, jó lesz, de ladánál kuplungcsere és lendkerék szabályozás a tuti (és a tapasztalat) azt mondják. Kérdés, hogy Toyota lendkerékkel meglehet-e tenni ilyet, előfordult-e ilyesmi valakinél.