Múltkor tárcsa+szerkezet lett cserélve.
Ahogy a mondás tartja: ez a fejsze még az ükapámé volt, csak azóta kétszer cserélve lett a nyele, meg egyszer a feje
Na utánanéztem ezeknek az alkatrészeknek hogy mennyibe kerülnek, még annyi a kérdés hogy a cseréhez legalább le kell venni a komplett váltó-kuplung stb stb-t?
Szerintem a kuplung tárcsának és a szerkezetnek semmi baja nincsen, de ha igen, és cserélni kéne megint, akkor bal első futómű le, meg a váltó is stb.
De, elmondásod alapján, a munkahengerednél szivároghat az olaj, itt engedi el a nyomást, ami azt eredményezte, hogy hiába nyomtad ki a kuplungpedált és tartottad kinyomva, mivel a rendszerben tömítetlenség miatt folyamatosan csökkent a nyomás ezért olyan volt mintha engednéd fel a pedált pedig nem. Ezért indult el magától kinyomott kuplung mellet is sebességben. A jó hír, hogy a munkahenger a váltón kívül van, vagyis nem kell szétszedni sem a futóművet sem a váltót. Amikor cseréltek tárcsát és szerkezetet, vagy légtelenítettek a biztonság kedvéért, és nem húzták meg a légtelenítő csavart és ott ereszt, vagy szétment a karmantyú a munkahengerben pont most és ott ereszti az olajat, vagy a fémcső/gumicső ment szét valahol. Ennek javítása mindenképpen egyszerűbb mint tárcsát meg szerkezetet cserélni.