tuti cserés, hütöbordás és ha leszedetném a vállait amit nem fogok, jo ha marad 22 mm-er....
most itthon elvagyok vele, de mihamarabb megprobálok szerezni EBC tárcsát és betétet
gyári fékkel nincs értelme felmenni a pályára, 3 kör alatt elmelegszik , tegnap sikerült a betéteket is megégetni igy délután már csak sétakocsikázás volt a pályán, elég gyengusz lett a fék
Írtam is a másik topicban, hogy a tárcsa belső oldala nálam, mennyivel jobban kopott és valami durván gáz állapotban volt. Lehet, hogy a Tied is jobban kopik a belső oldalon...
A másik: azt is mondta a szerelő a csabai szervizben (tapasztalatból), hogy a hűtött tárcsa szabályzása azért sem ajánlott, mert még a keveset futott, szinte új tárcsával is előfordult már, hogy az ipse az Avéval tépett 150-nel az autópályán, majd belehajtott egy zivatarba és a forró tárcsákra rázúdult az esővíz. A hirtelen hőmérséklet változás miatt (feltehetően) deformálódott a tárcsa és emiatt rázni kezdett a kormány. Emiatt vitte a srác be a szervizbe, hogy csináljanak vmit. Persze tárcsa csere lett belőle. Sajna ezek az új cuccok bizonyos helyzetben sérülékenyebbek, mint a régi tömör tárcsák. Az ötlet, hogy hűtöttek legyenek jó, csak gyenge anyagból gyártották le.
Ezt csak amolyan hétfői érdekes okfejtésnek írtam...
Ha kopott a féked, akkor úgyis tudod, mit kell tenned.