Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2902183 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7185 Dátum: 2011.08.26 08:20:02 »
Azééé ez elég gáz, hogy a szélvédő mentén rohadnak az E11-esek.... és mindenki az 1991-es F astrákat szídja... akkor már inkább 2db hátsó ívet cseréltetek..  :hmmmm:
Már bocsánat, de csak akkor rohadnak ott az E11-ek, ha már cseréltek x-szer szélvédőt és azt xarul csinálták! Ugyanez igaz az egész kasztnira. Ha látsz E11-et bárhol (!) rohadni, az azt jelenti, hogy ott koccos volt és gányul javították.
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7186 Dátum: 2011.08.26 08:25:10 »
szép lassan végigkúszik az okosság a gumiperem alatt, úgy látom... még azzal is megfenyegettek, hogy vágni kell, ha olyan....
Azééé ez elég gáz, hogy a szélvédő mentén rohadnak az E11-esek.... és mindenki az 1991-es F astrákat szídja... akkor már inkább 2db hátsó ívet cseréltetek..  :hmmmm:
2 autóból általánosítani...? Gratula...  :ph34r: Leírtam, hogy az előző kontár munka miatt kellett javítani, nem azért, mert alapból rohad. De tudod, mit? Vegyél akkor F Astrát!  :nonono:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7187 Dátum: 2011.08.26 08:28:18 »
Mindegy, a 120e akkor is nagyon magas ár...még, ha a tetőt telibe fújják is, csak akkor, meg, ha az mégsem lesz tuti, akkor ki nem magyarázod, hogy nem fejreállítás miatt van a teő fújva. Akkor inkább látszódjon a szélvédőkeret körül a ködölés...

Igen, a 120e magas ár, de attól függ abba mit számoltak bele. Mert ha pl. gyári szélvédőkeretet vagy akár gyári szélvédőt is, az mindjárt megdobja!
Ebben teljesen igazad van, meg, ha a márkaszerviz csinálja... Nekem eszembe nem jutott gyári szélvédőt rendelni bele, Pilkington lett, 100%-ra azonos a gyárival, színezett, körbe az üveg széle fekete pontos, a belső visszapillantó helye kialakítva, körülötte kb. 20cm x 5-6cm-es területen szintén fekete pontozott... És került 20.000-be...
Több dolog van, amiből én magam is a gyárit veszem, de a szélvédő NEM ez a kategória.  ;) :)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7188 Dátum: 2011.08.26 08:53:25 »
Máshogy nem lehet javítani, csak kókányúl, nekem a márkaszerviz is 200e-ért javította a bal küszöb és ív találkozását+ajtó+kitudja mi kasztni munka 2008ban, még az átlátszó sarok matrica is rajta van, mégis korrodál már gyengén... Szóval nincs tartós javítás, örök probléma lesz :( Gyári minőséget nem tudnak vagy nem akarnak elérni... De egy roncsolt anyag már sose lesz az igazi  :no:

Azééé ez elég gáz, hogy a szélvédő mentén rohadnak az E11-esek.... és mindenki az 1991-es F astrákat szídja... akkor már inkább 2db hátsó ívet cseréltetek..  :hmmmm:
Már bocsánat, de csak akkor rohadnak ott az E11-ek, ha már cseréltek x-szer szélvédőt és azt xarul csinálták! Ugyanez igaz az egész kasztnira. Ha látsz E11-et bárhol (!) rohadni, az azt jelenti, hogy ott koccos volt és gányul javították.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7189 Dátum: 2011.08.26 13:02:25 »
Máshogy nem lehet javítani, csak kókányúl, nekem a márkaszerviz is 200e-ért javította a bal küszöb és ív találkozását+ajtó+kitudja mi kasztni munka 2008ban, még az átlátszó sarok matrica is rajta van, mégis korrodál már gyengén... Szóval nincs tartós javítás, örök probléma lesz :( Gyári minőséget nem tudnak vagy nem akarnak elérni... De egy roncsolt anyag már sose lesz az igazi  :no:

Azééé ez elég gáz, hogy a szélvédő mentén rohadnak az E11-esek.... és mindenki az 1991-es F astrákat szídja... akkor már inkább 2db hátsó ívet cseréltetek..  :hmmmm:
Már bocsánat, de csak akkor rohadnak ott az E11-ek, ha már cseréltek x-szer szélvédőt és azt xarul csinálták! Ugyanez igaz az egész kasztnira. Ha látsz E11-et bárhol (!) rohadni, az azt jelenti, hogy ott koccos volt és gányul javították.
Egyet értek Késő Robival egy átlagos javítás (ami nem gány de nem a legszuperebb ) az is 2-3 év után rozsdásodik, de a legjobb javítás se tart 5 évnél tovább.Egy szerűen a használat során az eltérő felületeknél (anyagoknál, illesztéseknél) amit szinte nem is lehet látni oda a tél során a sós lé ugy is befolyik.
Off céges ford focus-nál pl.: a fagy szétnyomta az első sárvédő ív és az első ajtó alsó találkozásánál a kasznit mint a s......t pedig 2 éves kocsiról van szó.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7190 Dátum: 2011.08.26 17:30:56 »
Azééé ez elég gáz, hogy a szélvédő mentén rohadnak az E11-esek.... és mindenki az 1991-es F astrákat szídja... akkor már inkább 2db hátsó ívet cseréltetek..  :hmmmm:
Már bocsánat, de csak akkor rohadnak ott az E11-ek, ha már cseréltek x-szer szélvédőt és azt xarul csinálták! Ugyanez igaz az egész kasztnira. Ha látsz E11-et bárhol (!) rohadni, az azt jelenti, hogy ott koccos volt és gányul javították.
Jó, jó.... én csak félszemmel olvastam, hogy rohad a szélvédő.. remélem is, hogy ez nem általános.... lehet mi is veszünk majd 1x egy E11-est.. :whistling:

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7191 Dátum: 2011.08.27 15:20:49 »
Jó, jó.... én csak félszemmel olvastam, hogy rohad a szélvédő.. remélem is, hogy ez nem általános.... lehet mi is veszünk majd 1x egy E11-est.. :whistling:

Amúgy egyáltalán nem általános. Ami általános az az, hogy az első szélvédő bereped, cserélni kell. A gond ott kezdődik, ha szakszerűtlenül cserélik. De egyébként minden autónál ez szokott a baj lenni. A pozdorjává rohadó régi japánokkal is. Egyszer megsérülnek, és annyi. Ha beteszed egy garázsba, sose leheli ki a lelkét egyik sem...  :D

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7192 Dátum: 2011.08.27 15:29:36 »
Max menet közben, amire már egy 10évesnek is nagy esélye van már hogy kapott, ha mást nem kavicsfelverődést :D
2: A tesco előtt van garázs? :O Az a tuti ha megveszi, beteszi egy garázsba és hozzá se nyúl, de milyen életszerű ez már??

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7193 Dátum: 2011.08.27 16:36:53 »
A gond ott kezdődik, ha szakszerűtlenül cserélik. De egyébként minden autónál ez szokott a baj lenni. A pozdorjává rohadó régi japánokkal is. Egyszer megsérülnek, és annyi. Ha beteszed egy garázsba, sose leheli ki a lelkét egyik sem...  :D

nem. sérülés nélkül is szétrohadnak a régi japánok. tanusithatom. legalábbis garázs nélkül
nem annyira durva mint a ladánál pl. de ez idő mindent megesz.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Benedek

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7194 Dátum: 2011.09.14 10:01:51 »

Sziasztok!
E12 ,2005-ös ,1,4-es corolla hajtáslánc veszteségét(%) meg tudja mondani nekem valaki? Köszi a válaszokat.
5' - Corolla HB.  1.4 sol

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7195 Dátum: 2011.09.14 11:09:03 »
Én egyik helyről 14, a másik helyről 17%-ot hallottam.  :)

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7196 Dátum: 2011.09.14 13:47:24 »
Micsodaaa??!! Veszteséges a hajtáslánc? :censored:
Adom is el rögtön!!!  :D

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7197 Dátum: 2011.09.20 16:47:22 »
Itt is beírom, hátha valaki csak itt olvas...

szóval: Figyelem!

Akinek esetleg E11-hez volna alkatrészre szüksége! Épp most bontanak egy európai SOL felszereltségű VVT-i modellt valami 80.000 km-rrel a háta mögött a kistarcsai bontóban. Holnap megyek, megnézem, mit lehet kihiénázni, illetve most írom a wishlistet a bontósnak. Csak gondoltam, szólok...

Sabbione

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7198 Dátum: 2011.09.23 12:04:57 »
Sziasztok!

Kiesett az E12-es Corollám kulcsának az egyik gombja! Nem tudjátok esetleg,hogy hol lehetne szerezni bele másikat?
Egy Toyota sosem hagy cserben!

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7199 Dátum: 2011.09.24 22:08:04 »
Sziasztok!

Az autó egy 2001 évjáratú Toyota Corolla 1.4 VVT-i.
Kérdésem a vezérműlánc feszítőnél lévő O-gyűrű külső és beles átmérője.(Tudja valaki,mert nincs kedvem kiszedni csak a méregetés miatt,de ott minimálisan folyik el az olaj)
Köszönöm!

Balázs