Én ugyan nem értek hozzá, de vajon nem lenne elég elsőnek csak a tönkrement kuplungszettet kicseréltetni?
bepi81 pl. egész olcsón megúszta, igaz az övé régebbi modell, és nem MMT-s, de azt írjátok, hogy az MMT elég sokban megegyezik egy manuális váltóval...
Köszönöm szépen a segítséget, de úgy néz ki megoldódott a problémám elég jó áron. Az ecu csere pedig elméletileg nem szükséges.
-Én tennék bele egy bontott,használható autómata váltót vmi külföldi rommá tört kocsiból,aztán eladnám a p-csába.
-Annó én is majdnem MMT-t vettem,de sok negetív vélemény miatt amit olvastam róla a neten inkább letettem róla.
-Úgy vagyok vele,hogy ha már a TOYOTA sem megbízható akkor semmi.Ha ebben csalódok akkor megy a levesbe és veszek vmi.25-éves nagyvasat
amit lehet otthon szerelgetni.A TOYOTA-t én amúgy is el akarom majd adni 150ezer felett,de addig még van kb.3-4.éve.
Csak reménykedem,hogy addig nem lessz komoly baja,mert aszt biztosan nem tudnám kifizetni még bontott cuccokból sem.
Ezért megteszek mindent a "hosszú élettartamával" kapcsolatban.Pl.már rég én és a haver szervizelgetjük sokszor jobb alkatrészekkel és egyes dolgokat sűrűbben cserélve,mint kéne (Pl.gázolajszűrő max 45ezrenként).
A többi csak a reménykedés.A törésre meg a lopásra meg ott a CASCO.