Index fórumból:
"Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget és tanácsot kérni. Van egy Toyota Corollám 2006 1,4 D4D. 130 ezer km van benne. Szolnokon a Toyota szervízben a mai napig végig szervizelt, az egyszerű javitásokat is ott végeztetem, pl.: égő csere. 2011 áprilisában bevittem a szervízbe nyárikerekek felszerelésére, futóműbeállitásra és átvizsgálásra. Felhívtam a figyelmüket, hogy valami rendellenes hangot hallok, ami szerintem kerékcsapágy, vagy fék, esetleg kuplung, vagy a válltó a hangja lehet. A szervíz vezetőjével mentünk egy próba kört, és megállapította hogy nincs hibája az autónak. 5 nap múlva a fékbetét fémesre kopott, és úgy belemart a tárcsákba hogy ki kellett cseréltetni. Be mentem a szervízbe és kicseréltettem a tárcsákat, majd megkértem Őket hogy nézzék meg a váltót, mert egyértelműen onnan jön a rendellenes hang. Megállapitották hogy igazam van. Kértem a javítását. Azt tanácsolták, hogy használjam nyugodtan és soronkövetkező kötelező szervíznél szétszedik.
Kb 2000 km múlva csapágy törés lett a váltóban és a darabjai kárt okoztak a fogaskerekekben. A javítási költség kb. 600 ezer forint. Nem gondolom hogy vezetési hiba miatt megy tönkre egy váltó csapágy. Nem hiszem hogy egy TOYOTA váltó 130 ezer km-t bír ki. Gondolom anyag hiba. Vannak autók amiknek 30 éve műkődik a válltójuk.
Szeretnék tanácsot kérni, hogy hová tudok fordulni a panaszommal. Köszönök minden segitséget és jó tanácsot ."