Szia!
A műszerfalban könnyen cserélhető az izzó. Ki kell a fekete keret fölső csavarját szedni, majd ki kell magunk felé húzva pattintani a fekete keretet. Ezt követően látszik a műszercsoportot tartó pár csillagcsavar, ezeket is ki kell csavarni és az egész műszerfal magunk felé kihúzható. Le kell róla szedni a 2db csatlakozót és maga a műszerfal kivehető. A hátuljába vannak egy műanyag foglalatba téve az izzók, amelyet a műanyag foglalat bajonettzáras megoldása rögzít az óra paneljába. Ki kell csavarni a a foglalatot, kiszedni és az izzót ki kell húzni belőle. Ha kiszedted az izzót, akkor el tudod vinni egy másik kocsival mintának, eléggé egyedi az izzó, megfogalmazni nem nagyon lehet, hogy pontosan milyet vegyél. Amire figyelni kell, hogy létezik foglalattal egybeépített izzó is, ezt fogják ajánlani, nah, ez nem jó...
A középkonzolba könnyen lehet izzót cserélni, 1 csavar fogja csak az egészet a középső tekerő mögött, illetve patentok vannak a széleken. Nem tudom, hogy gyárilag mekkora izzók vannak a kocsiban, de 1,2 W-tól 2W-ig bármi jó. A 2 W-os picit jobban igénybe veszi a foglalatot, így az 1,2 W-os és az 1,5 W-ost javaslom. A nyomógombok háttérfényét a kis rizsizzók adják, ezeket a műanyagra rá kell tekerni...