Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2887370 alkalommal)

0 Felhasználó és 25 vendég van a témában

Elalamo

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 52
  • 2002 E12 1,6 16V
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5085 Dátum: 2010.03.29 21:46:02 »

Bontóban kapsz 2-5000 Ft-ért állapottól függően. Bőr és középen króm.
Az enyémen amit vettem 2000 Ft-ért, kopott volt a króm rész. De találtam egy céget http://www.chromedesign.hu/ 1500 Ft-ért megcsinálják az újra krómozást.

Sityu adta a tippet, ezek középen egy csavarral levehetők, a lényeg, h a bőr rész rendben legyen.

Köszi!
Igazából az enyémen is csak a krómozás kopott meg.

Akkor csavard ki te is a krómozott részt és 1500 Ft-ért megcsinálják kb. 1 hét. Ha gondolod addig kölcsön tudom adni az én régi gyári műanyagomat ;)

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5086 Dátum: 2010.03.29 21:57:13 »
Na sikerült végre szereznem egy ködlámpaszettet. Igaz még nem ég mivel még nincs beszerelve és  nincsenek égőim hozzá de lesznek majd.
De elvileg csak 2 db H11-es 55 Wattos 12 voltos égő kell és már mehet is a beszerelés. Bajuszkapcsolót SOL Corollára való meg vettem bontóból szinte új.
A ködlámpa német ebayről van egy tajwani cég a DEPO gyártja. Sok más autótípushoz is. Hallottatok már erről a cégről valamit ?

Nekem egy ismerősöm most ezt javasolta, kb 1 hét múlva tudok mondani tapasztalatokat:

http://bolthely.hu/tungsram/id/00163_Halogen_fenyszoro_izzo__H4_GE_Sportlight__50__12V__60_55W_P43t_53800NHSU

DEPO?! :censored: :censored: :censored:

A Depo a világon a legnagyobb hulladék fos. Az összes törött kocsira ezt teszi mindegyik dealer, szerelő, mert ez a szemét a kapható legolcsóbb. Nekem 8e ez, 62 a gyári első lámpám. De annyit sem ér!

Nálam a jobbos lámpám volt az, mert az előző tulaj kitörte... Vetített képe: össze vissza, foltos, fényereje nulla, méretpontosság nulla, bepárásodik és begombásodik...
Haverom Hondájában is ez volt, mikor vette, szanaszét hullott a műanyag bűra, beázott, gombásodott, mattult, stb.

Sajnálom,de ez a piacon kapható legolcsóbb és a legigénytelenebb szemét! Gyűlölöm.

Igen, ez a legolcsóbb utángyártott lámpa, és én sem szeretem az ilyen olcsó utángyártott dolgokat. DE:
Én apósjelöltem Avensisébe tettem Depo fényszórót, és biza ugyanolyan szépen illeszkedik, nem párásodik... Igaz, hogy a foglalate gyenge, szal csak xenonhoz jó, mert a halogén hőjétől az hamar tönkremegy.
Szóval abban pl. bevált.
De a múltkor raktam egy Corollába, na abba meg 1 órát kellett reszelni mire egyáltalán belement  :no:
Xanyi

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5087 Dátum: 2010.03.29 22:41:53 »
E12-es Corollán elég gyakran elállítódik a szélvédőt permetező fuvóka nekem ált. magasra fúj és az autó tetejére szórja a víz egy részét. Próbáltam egy helyes eszközzel állítani de nem engedett és nem is erőltettem. Mivel lehet ezt irányba állítani ???

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5088 Dátum: 2010.03.29 22:55:25 »
E12-es Corollán elég gyakran elállítódik a szélvédőt permetező fuvóka nekem ált. magasra fúj és az autó tetejére szórja a víz egy részét. Próbáltam egy helyes eszközzel állítani de nem engedett és nem is erőltettem. Mivel lehet ezt irányba állítani ???

Biztostűvel szoktam állítani. Belenyomod a lukjába  :nyuszi: , aztán onnantól könnyen tudod mozgatni a fejet.

Elalamo

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 52
  • 2002 E12 1,6 16V
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5089 Dátum: 2010.03.29 22:58:34 »
E12-es Corollán elég gyakran elállítódik a szélvédőt permetező fuvóka nekem ált. magasra fúj és az autó tetejére szórja a víz egy részét. Próbáltam egy helyes eszközzel állítani de nem engedett és nem is erőltettem. Mivel lehet ezt irányba állítani ???


Gombostű? Opel Zafirán működött! Ez Én E12-mön még nem volt ilyen probléma, de sztem u.a.

Elalamo

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 52
  • 2002 E12 1,6 16V
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5090 Dátum: 2010.03.29 22:59:59 »
E12-es Corollán elég gyakran elállítódik a szélvédőt permetező fuvóka nekem ált. magasra fúj és az autó tetejére szórja a víz egy részét. Próbáltam egy helyes eszközzel állítani de nem engedett és nem is erőltettem. Mivel lehet ezt irányba állítani ???

Biztostűvel szoktam állítani. Belenyomod a lukjába  :nyuszi: , aztán onnantól könnyen tudod mozgatni a fejet.

Akkor most gombos v. biztos? :D Eléggé egyszerre ment.

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5091 Dátum: 2010.03.29 23:01:00 »
Lehet injekciós is...  :lol:

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5092 Dátum: 2010.03.29 23:52:45 »


Vettem az USA-ból a Corolla váltójához egy ilyen rézbetét szettet, amit a váltóbowden másik végébe kel tenni a gyári gumigyűrűk helyett. Elvileg pontosabb lesz majd a váltás. Meglátjuk majd, 10 dolcsit megért.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.29 23:57:49 írta tutinet »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5093 Dátum: 2010.03.31 15:14:13 »
Nálam is jellemző a tikkelés, de csak gázadáskor és hideg alapjárat közelében. Hidegen olyan, mintha a motor mellett egy varrógép is ott lenne a motor mellett. Eléggé kezd idegesíteni, mert egyre jobban hallani. De szerintem injektor, ha csak gázadáskor erősödik meg a hangja.
Gázadáskor nem nagyon kéne már hallani az injektorok hangját. Azok csak alapjáraton ketyegnek, elég halkan.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

MFerenc

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1935
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5094 Dátum: 2010.03.31 20:32:48 »
Vettem az USA-ból a Corolla váltójához egy ilyen rézbetét szettet, amit a váltóbowden másik végébe kel tenni a gyári gumigyűrűk helyett. Elvileg pontosabb lesz majd a váltás. Meglátjuk majd, 10 dolcsit megért.
Vaterán láttam hasonlót 4000-ért, csak abban nem rézbetét hanem csapágy van, két-két alátéttel. Majd leírod, mennyit változik, ugye? Köszi!

Cooper911

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 66
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5095 Dátum: 2010.04.02 20:41:42 »
Sziasztok!
Adott egy 2004es Wagon és egy hatchback. A csomagtartó ajtókon van egy zárnyillás. De a kulcs mindkét autón csak félig megy bele. Ez mitől van?  :eek:
A központi zár miatt lenne?
Corolla '04 Wagon
Corolla '96 HB 5dr
___________________
Corolla は決して失敗しない

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5096 Dátum: 2010.04.02 23:15:00 »
A központi zár miatt biztosan nem. Valószínűleg el vannak koszolódva, esetleg szándékosan beletettek valamit.

debian

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5097 Dátum: 2010.04.03 19:49:01 »
Sziasztok!
Adott egy 2004es Wagon és egy hatchback. A csomagtartó ajtókon van egy zárnyillás. De a kulcs mindkét autón csak félig megy bele. Ez mitől van?  :eek:
A központi zár miatt lenne?
Az enyim is 2004-es wagon, én se tudom belenyoni csak félig a kúlcsot, nézegettem egy darabig, wd40-et is nyomtam bele de nem ment. Szerintem ez ilyen.
Toyota Corolla Wagon E12  1.4 vvt-i sol

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5098 Dátum: 2010.04.03 20:15:28 »
Nekem 2002-es volt és abba se ment bele a kulcs. (5 ajtós) Tényleg érdekes.  :)

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5099 Dátum: 2010.04.03 21:29:31 »
Nekem is volt az a tikk tikk hang, illetve van is de már nem hallom, a szelektív hallásom kiszűri, és különbenis a szép motorhang elnyomja :)

Tavaly télen tűnt fel, főleg akkor hallani, ha hidegben alapjáraton jár a motor. Az utastérbe nem hallatszik be, csak a motortér körül kívülről jól hallható, pl hósepregetés és előmelegítés közben.
Olyan hangja van mintha kattogna szelep, először azt gondoltam, hogy a hideg miatt lehet de mivel semmi gond nincs a kocsival motorikusan és egy szelep nem nagyon tud ilyet, mert nem volt szinkronban a motorral hanem állandó ütemben adja a hangot. Hidrotőke hálistennek nincs a motorban, az se tud megragadni... Nem foglalkoztam a dologgal, ez ilyen.
Aztán most télen elkezdtem utánajárni, hogy miért olyan "magas az alapjárat", mármint miért nem 750 hanem 850rpm (mint kiderült ez üzemszerű és az elektromos fogyasztók bekapcsolásakor az ECU megemeli) de még elötte teljesen feltérképeztem az alapjárat szabályzás rendszerét... eközben olvastam egy Starletes fórumon, hogy ezt a hangot mi okozza.

Nem a szívó/kipufogó szelepktől jön a hang, hanem az alapjárat szabályzó szelep csinálja. Ott van a fojtószeleppel átellenes végén annak a doboznak amiből a levegő a szívó szelepekhez megy. Ezt kb 10Hz-es jellel nyitogatja az ECU és a nyitási időt változtatgatja, ami nincsen szinkronban az injektorokkal és a szelepekkel meg semmivel szóval azért olyan mintha félreütne, és igen kicsit hangos, nem nyomja el a motor alapjáraton. Viszont ha gázt adok akkor nekem ezt a szelepet lezárja az ECU és megszűnik a kattogása, ha lekapom a lábam a gázról akkor egyből ujrakezdi. meleg motornál már csak keresve hallani.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.03 21:42:41 írta Kalmi »