Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2901755 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4755 Dátum: 2010.01.05 12:56:11 »
Na valami kompetensebb helyen kéne feltennem a kérdést: vajon az én Corimba is beépíthető lenne a vvt-ik fed.comp-ja?
Mennyire xar meló (kábelezés sincs ugyebár előkészítve).
Nem ér annyit az egész, mint amibe kerülne a dolog. Szerintem amúgy kivitelezhetetlen, mert az ECU más és nem rakhatod be a 4E-FE motorhoz a 4ZZ-FE ECU-ját...

Amúgy tudom, hogy van, mindig az kell, ami nincs... Nekem meg a csipogós A oszlopod kellene, persze nem ovális lukakkal. Olyan meg nincs, ergo egyedi barkácsolás szükségeltetik...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4756 Dátum: 2010.01.05 13:02:24 »
Rendben, vettem, elfelejtem a dolgot. Bár az én szemszögemből fontosabbnak tűnik egy fed. comp mint egy csipogó az A oszlopra. Főleg hogy még az is megszabott, milyen lyuka lehet.  :D MIért csak kör?  :ph34r:
         

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4757 Dátum: 2010.01.05 13:31:04 »
A gyári cucc ugye nem kör alakú. Ahhoz képest az összes "utólagos" szinte mind köralakú lyukat kíván, hiszen az alakja is kör. Ergo nem lehet beépíteni.

Amúgy nem izgat annyira már a kérdés.

Mindenkinek más a fontos, csak azt akartam mondani. A fedkomp jó lenne, ha összejönne, csak esélytelen.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4758 Dátum: 2010.01.05 14:54:45 »
Tutinet a kedvedért megnéztem hogy lehet kapni azokat a cuccokat külön is amik a turbósításhoz kellenének :cool2:
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.05 14:56:17 írta Szuti »

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4759 Dátum: 2010.01.05 16:48:20 »
Czukor, megnéztem és úgy látom, hogy a "gyári" csipogó is kör, csak a dísz rajta ovál.
         

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4760 Dátum: 2010.01.05 17:34:07 »
Tutinet a kedvedért megnéztem hogy lehet kapni azokat a cuccokat külön is amik a turbósításhoz kellenének :cool2:

Az jó, köszi.
Leírnád, hogy mi mennyi kb-re és kp-re ???????
Csak, hogy mennyit mondjak a pénztárosnak a bankban  :whistling:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4761 Dátum: 2010.01.05 18:20:35 »
Csak azt mondtam hogy megnéztem és ott van a listán minden.Onnantól gugli és összeírod.Én is így csináltam csak nem írtam össze:-)

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4762 Dátum: 2010.01.05 19:05:30 »
Csak azt mondtam hogy megnéztem és ott van a listán minden.Onnantól gugli és összeírod.Én is így csináltam csak nem írtam össze:-)

Ez elég szubjektív. Valaki esetleg egyszer  - nemcsak miattam de a töbi Corollás miatt is  -  összeszedhetné tételesen mi is kell egy normális turbósításhoz.
A turbó kitt drága dolog és nem mindig a legjobb megoldás mer tvanak benne bizonyos kötöttségek. Ha hozzáértő ember tervezi meg a kittet jobbat is kihozhat olcsóbban mint a gyári kitt.

Az alkatrészek az OK , hogy kellenek de kell-e számítani váltójavításra vagy cserére vagy a kuplungon is erősítsünk, mi lesz a műszaki vizsgával, zöldkártyával, CO szinttel, (2012-től nagyon rá fognak menni a hatóságok a CO szintre!!!! ) meg arról is szívesen olvasnék mik a lehetőségek a visszaalakításra vagyis az autó újra gyári közeli állapotba tételére mert én ha esetleg meghirdetném a kocsit biztosan nem hirdetném meg turbósan. Mondjuk nem is tervezem meghirdetni egyelőre ez nem is gond de nem látok nagyon előre a jövőben.
Szával valaki nyomhatna egy kis listát körülbelüli munkadíjakkal.

A jelenlegi átépítéssel gyárivá is visszatudom alakítani a kocsit, Emanage és sportkipuff nélkül a gyári injektorokkal azonnal eltűnik a check engine a gyári kipuff vissza és nyoma sincs semminek.  :clap: :clap: A vevő sosem fogja megtudni, hogy a motor belül végül is mekkora.  :D :D

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4763 Dátum: 2010.01.05 19:25:16 »
Tutinet mondjuk Te összeszedhetnéd,de ahogy látom lusta vagy rá :devil:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4764 Dátum: 2010.01.05 19:34:40 »
Az e-manage ultimate használtan 1 kiló plusz vám szállítás.Az aem vezérlő ami nem tudom hogy biztosan kell e az szintén 1 kiló újonnan a turbó az ebayen 200 dollár egy cooler olyan 20ezer a csövezés a munkadíjjal 30-40ezer egy leömlő olyan 40-50ezer plusz vezetékezés ami szintén megoldható itthon is vagy megrendelhető.Arra nem nézek árat,lusta vagyok ;)440-es injectorok olyan 60ezer plusz a munkadíj ami sztem olyan 40-80ezer.Gondolom az összeadás menni fog :D  Ha a kit ára 3000dollár plusz szállítás és vám akkor az olyan 700ezer plusz munkadíj.Sztem ha ügyes vagy sokat spórolhatsz szép lassan.

Kuplungot így is úgy is cserélsz majd ha a co miatt izgulsz az e-manage-vel van lehetőség több program írására is utcai és verseny fokozat.Ha a 2010-es dolgok miatt izgulsz akkor így is megfoghatnak ha beszívod bármi miatt ha nem tetszel a rend őrének.

Toyotafan

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4765 Dátum: 2010.01.05 20:48:14 »
Sziasztok!

 Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy mivel érdemes egy Toyota corolla 1.4i (1999-es,ee111-es típus) tuningolását kezdeni. Eladás kizárt :-D . A fő kérdés az,hogy lehet-e turbosítani. A fék,futómű,az alap,hogy akkor erősíteni kell.

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4766 Dátum: 2010.01.05 20:50:46 »
Milyen motor van a gépben? 4E-FE vagy 4A-FE?

Amúgy írták nem régen a mesterek, hogy több, mint fél misi a buli... És abban nincs fék, meg billegésmentesítés, stb.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4767 Dátum: 2010.01.05 20:53:20 »
Azt írja, hogy 1.4, szóval 4E-FE.  ;)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4768 Dátum: 2010.01.05 21:05:13 »
Azt írja, hogy 1.4, szóval 4E-FE.  ;)
Nem figyeltem.

Amúgy nincs 1,4-es, a 4E-FE az 1331 köbcentis. Ha meg kerekítünk, akkor az inkább 1.3-as.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4769 Dátum: 2010.01.05 21:11:35 »
De mivel van 1298 köbcentis Cori is, így ez a hamis 1.4-es.  :tt2: