Csak azt mondtam hogy megnéztem és ott van a listán minden.Onnantól gugli és összeírod.Én is így csináltam csak nem írtam össze:-)
Ez elég szubjektív. Valaki esetleg egyszer - nemcsak miattam de a töbi Corollás miatt is - összeszedhetné tételesen mi is kell egy normális turbósításhoz.
A turbó kitt drága dolog és nem mindig a legjobb megoldás mer tvanak benne bizonyos kötöttségek. Ha hozzáértő ember tervezi meg a kittet jobbat is kihozhat olcsóbban mint a gyári kitt.
Az alkatrészek az OK , hogy kellenek de kell-e számítani váltójavításra vagy cserére vagy a kuplungon is erősítsünk, mi lesz a műszaki vizsgával, zöldkártyával, CO szinttel, (2012-től nagyon rá fognak menni a hatóságok a CO szintre!!!! ) meg arról is szívesen olvasnék mik a lehetőségek a visszaalakításra vagyis az autó újra gyári közeli állapotba tételére mert én ha esetleg meghirdetném a kocsit biztosan nem hirdetném meg turbósan. Mondjuk nem is tervezem meghirdetni egyelőre ez nem is gond de nem látok nagyon előre a jövőben.
Szával valaki nyomhatna egy kis listát körülbelüli munkadíjakkal.
A jelenlegi átépítéssel gyárivá is visszatudom alakítani a kocsit, Emanage és sportkipuff nélkül a gyári injektorokkal azonnal eltűnik a check engine a gyári kipuff vissza és nyoma sincs semminek.
A vevő sosem fogja megtudni, hogy a motor belül végül is mekkora.