Ezek után akkor nem tudom, hogy mi lehetett a hibája a dolognak...
A MAF-ot pedig tisztán tartom, meg volt pucolva, az sem lehetett a baja. Azóta is tökéletes...
Engine lámpám nekem sem volt, csak éreztem, hogy nem 100%-os valami.
Tudom, ezert irtam az elobb amit irtam. Par dadogas a tanulasi fazis alatt normalis, szerintem ne aggodj emiatt. Viszont abbol volt mar gond, hogy a full direktszuro rendszer beepitesekor a legtomegmero tavol/kozel kerult a pillangoszelephez kepest, na ezt nem szereti az ECU bizonyos esetekben.
A szívózajt szerinted hosszabb gumicsővel lehet gyógyítani?
Neked milyen légszűrőd van?
Nem ismerem igazan a te rendszeredet, nincs valami fotod? Elotte es utana is kene. Ha direktszurore valtasz es ezaltal leszereled a gyari legszuro dobozat (ami csillapitja a szivozajt), akkor most nem ertem miert zavar a szivozaj?!
En meghagytam a gyari legszurohazat, de a gyari betetszuro helyett olajos K&N betetszuro kerult bele. Ami hozott a konyhara, a muszereken lattam, 14.7:1 helyett 16.5:1-re ugrott a keverek alacsony terhelesen. Amit persze hamar lereagalt a "kompjuter" had.
Illetve egy puszta E-manage rendszer az alapmotorom esetében dobna valamit?
Szivomotornal, ahol semmi mechanikus valtoztatas sincs az eredetihez kepest, az Emanage max 3-4% extrat tud hozni. Maximum. Ezert is vicces a sok szivo chiptuning mester 10-15%-os rizsaja. Szoval nem eri meg.
Tutinet esete mas, mert neki a mechanika valtoztatva lett (1.4->1.8 ), oda kell cucc ami tud extra benyat adni vagy gyujtast vezerelni.