Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2887166 alkalommal)

0 Felhasználó és 32 vendég van a témában

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4740 Dátum: 2010.01.03 19:42:54 »
Illetve egy puszta E-manage rendszer az alapmotorom esetében dobna valamit?

Igen, dobna ha ésszel van megcsinálva akkor lehet jobb keveréket belőni vele, mint a gyári és kb. 10-15 %-ot is hozhat teljesítményben.
De ahhoz ki kell fúrni a leömlődet 2 helyen , hogy lehessen látni a VALÓS kipufogógáz hőmérsékletet és mérni a VALÓS keveréket egy szélessávú szondával.
A chiptuningosok sokszor ész nélkül moddolnak és eredmény nélkül. Mivel a fenti műveletet "elfelejtik" meglépni, anélkül meg xart nem ér a munkájuk.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4741 Dátum: 2010.01.03 19:49:13 »
Ezek után akkor nem tudom, hogy mi lehetett a hibája a dolognak...
A MAF-ot pedig tisztán tartom, meg volt pucolva, az sem lehetett a baja. Azóta is tökéletes...
Engine lámpám nekem sem volt, csak éreztem, hogy nem 100%-os valami.

Tudom, ezert irtam az elobb amit irtam. Par dadogas a tanulasi fazis alatt normalis, szerintem ne aggodj emiatt. Viszont abbol volt mar gond, hogy a full direktszuro rendszer beepitesekor a legtomegmero tavol/kozel kerult a pillangoszelephez kepest, na ezt nem szereti az ECU bizonyos esetekben.

A szívózajt szerinted hosszabb gumicsővel lehet gyógyítani?
Neked milyen légszűrőd van?

Nem ismerem igazan a te rendszeredet, nincs valami fotod? Elotte es utana is kene. Ha direktszurore valtasz es ezaltal leszereled a gyari legszuro dobozat (ami csillapitja a szivozajt), akkor most nem ertem miert zavar a szivozaj?!
En meghagytam a gyari legszurohazat, de a gyari betetszuro helyett olajos K&N betetszuro kerult bele. Ami hozott a konyhara, a muszereken lattam, 14.7:1 helyett 16.5:1-re ugrott a keverek alacsony terhelesen. Amit persze hamar lereagalt a "kompjuter" had.

Illetve egy puszta E-manage rendszer az alapmotorom esetében dobna valamit?

Szivomotornal, ahol semmi mechanikus valtoztatas sincs az eredetihez kepest, az Emanage max 3-4% extrat tud hozni. Maximum. Ezert is vicces a sok szivo chiptuning mester 10-15%-os rizsaja. Szoval nem eri meg.
Tutinet esete mas, mert neki a mechanika valtoztatva lett (1.4->1.8 ), oda kell cucc ami tud extra benyat adni vagy gyujtast vezerelni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.03 19:52:36 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4742 Dátum: 2010.01.03 20:21:54 »
Értem a helyzetet. Akkor marad a jelenlegi állapot...

Fotóm még nincs, ha lesz, akkor felrakom. Köszi az infokat!

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4743 Dátum: 2010.01.04 21:28:10 »


Szivomotornal, ahol semmi mechanikus valtoztatas sincs az eredetihez kepest, az Emanage max 3-4% extrat tud hozni. Maximum. Ezert is vicces a sok szivo chiptuning mester 10-15%-os rizsaja. Szoval nem eri meg.

És ha van mechanikai változás ?
Mondjuk berak valaki egy 1ZZFE motorba egy Crower vezérműtengely szettet szívót is meg kipufogót is.
Ezzel mennyit lehetne nyerni ha sikerülne utánaprogramozni a vezérlést is.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4744 Dátum: 2010.01.04 21:32:31 »
Mondjuk egy vezérműtengely 1 kiló ha 2 akkor lehet hogy a duplája és ha nagyon durva a változás akkor nem lesz alapjáratod.Végigjártam én is Tutinet hidd el.Ha nagyot akarsz turbó!!!

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4745 Dátum: 2010.01.04 21:56:52 »
Mondjuk egy vezérműtengely 1 kiló ha 2 akkor lehet hogy a duplája és ha nagyon durva a változás akkor nem lesz alapjáratod.Végigjártam én is Tutinet hidd el.Ha nagyot akarsz turbó!!!

Ezt értem, turbó. De ilyen anyagi körülmények között........... :no: :no:
Szerintem ha lenne egy Emanaged akkor megoldható lenne az alapjárati probléma,  mert akkor be tudsz avatkozni a vezérlésbe. De majd Mozso is mond rá valamit nem akarok hülyeséget mondani.

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4746 Dátum: 2010.01.04 22:10:10 »
Mondjuk egy vezérműtengely 1 kiló ha 2 akkor lehet hogy a duplája és ha nagyon durva a változás akkor nem lesz alapjáratod.Végigjártam én is Tutinet hidd el.Ha nagyot akarsz turbó!!!

Ezt értem, turbó. De ilyen anyagi körülmények között........... :no: :no:
Szerintem ha lenne egy Emanaged akkor megoldható lenne az alapjárati probléma,  mert akkor be tudsz avatkozni a vezérlésbe. De majd Mozso is mond rá valamit nem akarok hülyeséget mondani.


Akkor marad a nitro, vagy a hidegindítóspay.  :lol: ( Hideg indító spray  :lol:)

pzs

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4747 Dátum: 2010.01.04 22:33:37 »
Mondjuk egy vezérműtengely 1 kiló ha 2 akkor lehet hogy a duplája és ha nagyon durva a változás akkor nem lesz alapjáratod.Végigjártam én is Tutinet hidd el.Ha nagyot akarsz turbó!!!

Ezt értem, turbó. De ilyen anyagi körülmények között........... :no: :no:
Szerintem ha lenne egy Emanaged akkor megoldható lenne az alapjárati probléma,  mert akkor be tudsz avatkozni a vezérlésbe. De majd Mozso is mond rá valamit nem akarok hülyeséget mondani.


Valld be, hogy fizet Neked a GReddy mert reklamozod az Ultimate-et... :P :D

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4748 Dátum: 2010.01.04 22:36:42 »

Akkor marad a nitro, vagy a hidegindítóspay.  :lol: ( Hideg indító spray  :lol:)

Az, kíváncsi leszek az IS-edre, ha azt veszel....... :D :D

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4749 Dátum: 2010.01.04 22:37:34 »

Valld be, hogy fizet Neked a GReddy mert reklamozod az Ultimate-et... :P :D

Már az is jó lenne ha ingyen adna egyet ezért.....  :yes:

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4750 Dátum: 2010.01.04 22:40:04 »

Akkor marad a nitro, vagy a hidegindítóspay.  :lol: ( Hideg indító spray  :lol:)

Az, kíváncsi leszek az IS-edre, ha azt veszel....... :D :D

 :lol: ;)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4751 Dátum: 2010.01.05 10:34:52 »
Na valami kompetensebb helyen kéne feltennem a kérdést: vajon az én Corimba is beépíthető lenne a vvt-ik fed.comp-ja?
Mennyire xar meló (kábelezés sincs ugyebár előkészítve).
         

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4752 Dátum: 2010.01.05 11:37:58 »
ECU-ből veszi a jelet, ami más, mint a tiéd. Szerintem nem (vagy igen költségesen) kivitelezhető...

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4753 Dátum: 2010.01.05 12:37:08 »
Képzeljétek, meg lesz csinálva az elálló rádióm, ami a műszarfalból mindig kiállt mióta megvan a kicsike!

A legszebb, hogy ingyen lesz, gariba! (Toyota széria hiba ez is!)

Megpróbálom a kesztyűtartómat is megcsináltatni, mert az se passzol :sorcerer:

Konrád

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4754 Dátum: 2010.01.05 12:43:59 »
ECU-ből veszi a jelet, ami más, mint a tiéd. Szerintem nem (vagy igen költségesen) kivitelezhető...
:cry: Azért köszönöm.