Azért a kopásjelző nem véletlenül van ám kitalálva. Ez azt jelzi, hogy max 1-2 mm van a betéten, lassan vas fog a vason... Faternál az egyik betéten (ahol a jelző volt) 2mm volt kb a kopófelület, a másik oldalon levő viszont szinte vasig el volt kopva. Ha sokat játszottam volna vele, akkor a tárcsába belemart volna a betét...
Minden féle képpen ki kell cserélni 1-2.000 km-en belül, különben tönkreteszi a tárcsát is.
Addig lehet módosítani a kopásjelzőn, hogy ne zenéljen: a betét oldalán a kopófelületre merőlegesen belóg egy fémlap (kb 2 mm-t). Elvileg ha nagyon kopott, akkor hozzáér ez a fémlap a tárcsához és akkor elkezd "jelezni". Ha ezt visszahajlítod, vagy levágod, akkor kussolni fog. Én inkább a helyedben mennék a venni egy garnitúra Ferodo betétet bele, azt már intézném az esztergályossal a tárcsa szabályzást...