Hát... mikor felrakás után beindítottam, azt hittem, le fog állni. Volt vagy 400 afordulat, és gázadásra csak sokkal rosszabb lett. Már azt hittem, hogy valamit tönkre vágtam ott a nagy igyekezetben (mert mondanom se kell, hogy a szívósorra csatlakozó három gumicsövet nőgyógyász meló le, de főleg feltenni, többek között a légömegmérőre csatlakozó másik három gumicsőtől), de aztán beállt szépen 1100 körülire.
Azóta mintha hidegen jobban hajlamos lenne a torpanásra, és talán-talán mintha kicsit később reagálna alapjáratról gázadásra, de lehet, hogy ezt csak beképzelem, majd még figyelgetem. Persze az lenne a jó, ha nem menne tönkre az új alkatrész 10000 km alatt, de azért megtartottam a régi szívósort is, mert ha ez is elkezd zörögni, mókolás ide, vagy oda, én szétkapom a régit, mint majom a zsebórát, hogy megtudjam mitűlmén, mihajcsa, meg mijamagyarázatrája...