A kerék levétele után a féket szét kell szedni ahhoz, hogy a tárcsa levétele szóba kerüljön. A féknyereg általában két részből áll. Van egy olyan része, ami a futóműhöz van rögzítve, ezt nem kell bántani, ha a tárcsát nem akarjuk leszedni. A másik fele az, ami az előbb említett részhez kapcsolódik, ez tartja a betétet. Ki kell csavarni kettő darab csavart (14-es kb.) és a féknyereg "kihajtható". Ez annyit jelent, hogy egy keretben a betét kihajtható a tárcsáról. Ez nagyon egyszerű, könnyű átlátni. Ez elég a betétcseréhez.
Ha a tárcsát is cserélem, akkor nem elég a féknyerget "kihajtani" a betéttel, hanem magát az egész féknyerget a munkhengerrel együtt le kell szerelni. Ez további 2 csavar kb, nem nagy cucc. Ezután a tárcsa szabadon hozzáférhető lesz.
Visszatételnél pedig úgy néz ki a dolog, hogy a tárcsa fent van, vissza csavarozom a féknyereg 2 csavarját, ekkor csak a kihajtható "kerete" még lóg üresen vagy a régi betétekkel. Az új betéteket csak úgy lehet beletenni, ha a munkahengert visszatolod. Ezt lehet kézzel, én egy csavarhúzó szárával szoktam. Arra kell figyelni, hogy egyenletesen nyomd vissza a dugattyú mindkét oldalát (tudom a körnek nincs 2 oldala), nehogy "elferdüljön" a dugattyú. Amikor nyomod vissza, a rendszerben visszanyomod a fékolajat is a tartályba, ezáltal megnő az fékfolyadékszint. Ha nem megy max fölé sokkal, akkor no para, ha igen, akkor kicsit frecsivel leszívsz belőle, azt csá.
Szóval összegezve: két csavar fogja a felső, lehajtható keretet, amibe a betétek vannak oldalról beletéve, plussz két csavar fogja magát az egész fékrendszert a kocsihoz. Ezeket látja minden műszaki érzékkel kicsit is rendelkező egyén. A dugattyú meg egyenletesen kell visszanyomni lassan, figyelve a szintre. Aztán ennyi. Nem egy nagy cucc, először én is f.stam tőle, de ment, mint az ágyba sz.rás...