Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2868280 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8760 Dátum: 2012.07.21 20:38:45 »
Jól tartott a lengéscsilid a ringen.
A gumi hasonló pite,m az enyém.
Én kerestem a gumik tapadóképességének határát és a végére asszem át is léptem jócskán;)
A bal hátsóét mindenképp;)
És akkor csuszkáltál?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8761 Dátum: 2012.07.21 20:40:05 »
És akkor csuszkáltál?

Huh,az nem kifejezés. Kanyarokban szinte 0 volt a tapadás,arra ment a gép,amerre a lendület vitte;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8762 Dátum: 2012.07.21 22:10:03 »
kicsi8304!

Utánakérdeztem neked, ezt az ötletet adták:

Szia!

 

Nem Toyota, de hátha...

Néhány alkalommal javítottam Reno, Volvo variaszelepes motort, állítókerék, meg vezérlőszelep gondokkal küzdöttek,

Ezek a motorok szijjasak, mégis inditáskor ilyen kerregést produkáltak. (a Volvó alapjáraton is )

Minden  esetben a VVT olajellátása volt a gond. Vagy a vezérlőszelep kokszosodott (olajcsere elhanyagolása) vagy az állítókerék átengedte az olajat.

Természetesen ettől még bőven lehet lácfeszítő probléma.


Mindenképpen ird meg a megoldást, ha megvan a hiba oka!

Kicserélték az egész vezérlést.lánc,lánckerekek,VVTi ház,feszítőpatron,vezetősínek,rezgéscsillapítók,O gyűrű,szimmering
Mindezt gyárira,potom közel 200 ezerért és már meg is szűnt a hiba.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8763 Dátum: 2012.07.22 12:42:26 »
Ezekszerint akkor Neked is kezdődő láncnyúlásod volt, mint nekem a Yarisnál...
Mondjuk én rezgéscsillapítókat és lánckerekeket nem cseréltem, mert azoknak nálam nem volt gondja!
Xanyi

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8764 Dátum: 2012.07.22 15:44:25 »
Kicserélték az egész vezérlést.lánc,lánckerekek,VVTi ház,feszítőpatron,vezetősínek,rezgéscsillapítók,O gyűrű,szimmering
Mindezt gyárira,potom közel 200 ezerért és már meg is szűnt a hiba.

Hát így könnyű javítani  :hug: Kicserélünk mindent aztán majdcsak jó lesz.
Egyébként durva, hogy jópár embernek horribilis összegeket kell a Toyotájára költeni, olajevés, szívócső, váltó, most már a lánc is.. mind 100-200 ezres tétel.. MEg ott van még az MMT váltó, meg a dízelek.. Valakinek meg a főtengely szíjtárcsa ék nyíródott el 1.8as vvtin.. Most motort keres ő is.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8765 Dátum: 2012.07.22 15:50:27 »
Egyébként durva, hogy jópár embernek horribilis összegeket kell a Toyotájára költeni, olajevés, szívócső, váltó, most már a lánc is.. mind 100-200 ezres tétel...
Szerintem egy idő után az embert az érdekli hogy hol lesz a vége és mikor fogja befejezni a szivatást :D
Pláne ha nem a használt autó megvásárlása után rögtön jelentkeznek a tünetek.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8766 Dátum: 2012.07.22 16:33:51 »
Hát így könnyű javítani  :hug: Kicserélünk mindent aztán majdcsak jó lesz.
Egyébként durva, hogy jópár embernek horribilis összegeket kell a Toyotájára költeni, olajevés, szívócső, váltó, most már a lánc is.. mind 100-200 ezres tétel.. MEg ott van még az MMT váltó, meg a dízelek.. Valakinek meg a főtengely szíjtárcsa ék nyíródott el 1.8as vvtin.. Most motort keres ő is.

Hát igen, egy kicsit sikerült átesni a ló túloldalára. A lánc és feszítőpatron egybe cserélendő, a tömítések/szimmeringek minden megbontáskor cserélendők, viszont a többi vizsgálható szemrevételezéssel, de gondolom úgy volt vele a szervíz hogy mostmár biztosan jónak kell lennie  :D
Főtengely szíjtárcsa benzinesen? Az meg hogyan? Egy vasdarab az egész, hogy nyírodik el? És plána milyen kárt okozott az a motorban?
Xanyi

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8767 Dátum: 2012.07.22 16:45:26 »
Hát igen, egy kicsit sikerült átesni a ló túloldalára. A lánc és feszítőpatron egybe cserélendő, a tömítések/szimmeringek minden megbontáskor cserélendők, viszont a többi vizsgálható szemrevételezéssel, de gondolom úgy volt vele a szervíz hogy mostmár biztosan jónak kell lennie  :D
Főtengely szíjtárcsa benzinesen? Az meg hogyan? Egy vasdarab az egész, hogy nyírodik el? És plána milyen kárt okozott az a motorban?

 http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=95.msg477964#msg477964

Lehet hogy már valami miatt szét lett szedve az a rész, és nem jól rakták össze, nem tudom  :hmmmm:

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8768 Dátum: 2012.07.22 18:21:44 »
tájékoztatásképpen:

kicserélve a vezérműlánc, főtengely szimmering, vezérműfedél tömítés, hosszbordásszíj, üzemanyag szűrő, 4db gyertya, hátsó fék pucolás/állítás, fojtószelepház leszedve-kitakarítva fémtisztára, vezérműtengely jeladó újratömítve, olajteknő pasztával újratömítve.

Zolinál, mindez 50ben megállt.  :szemez:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8769 Dátum: 2012.07.22 19:30:16 »
Idézet
Lehet hogy már valami miatt szét lett szedve az a rész, és nem jól rakták össze, nem tudom
Igen így már máshogy hangzik. De ezt ne keverjük ide, mert itt valószínüleg egy fellazult, vagy valamikor rendesen meg sem húzott csavar okozta a bajt.
Xanyi

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8770 Dátum: 2012.07.23 09:00:41 »
Ezekszerint akkor Neked is kezdődő láncnyúlásod volt, mint nekem a Yarisnál...
Mondjuk én rezgéscsillapítókat és lánckerekeket nem cseréltem, mert azoknak nálam nem volt gondja!
Azt mondták biztonság kedvéért az egész szettet cserélik,hogy kopjanak össze majd úgy ahogy akarnak később,és ne félig új félig régi legyen.Én ezt elfogadtam.
Pláne,hogy egy hosszas ügyintézés után csak a szervízdíjat kellett fizetnem!Ez nem a Toyota gáláns viselkedése,hanem az én ravaszságom.:)
Megérne egy misét!:)

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8771 Dátum: 2012.07.23 09:23:51 »
tájékoztatásképpen:

kicserélve a vezérműlánc, főtengely szimmering, vezérműfedél tömítés, hosszbordásszíj, üzemanyag szűrő, 4db gyertya, hátsó fék pucolás/állítás, fojtószelepház leszedve-kitakarítva fémtisztára, vezérműtengely jeladó újratömítve, olajteknő pasztával újratömítve.

Zolinál, mindez 50ben megállt.  :szemez:
tájékoztatásképpen :
csak egy eredeti toyota vezérműlánc 56 ezer forint. :)
persze össze lehet rakni az autót szarból is(lehet ez japanparts,az is szar),csak az már nem toyota és pláne nincs rá gari

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8772 Dátum: 2012.07.23 09:36:12 »
Nyugtasson meg valaki: ahhoz hogy a benzintankomat megjavítsák, a fél kocsit szét kell bontani és kidobni a benne lévő 30 liter benzint, aztán javítás után vagy 10x tele tankolják 20 ezerért próbaképp (tehát megint rá fog menni a gatyám) :D
Hibajelenség: képtelenség rendesen megtankolni a kocsit, csak csepegtetni lehet bele, leakad a pisztoly.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8773 Dátum: 2012.07.23 10:01:39 »
Nyugtasson meg valaki: ahhoz hogy a benzintankomat megjavítsák, a fél kocsit szét kell bontani és kidobni a benne lévő 30 liter benzint, aztán javítás után vagy 10x tele tankolják 20 ezerért próbaképp (tehát megint rá fog menni a gatyám) :D
Hibajelenség: képtelenség rendesen megtankolni a kocsit, csak csepegtetni lehet bele, leakad a pisztoly.

Sztem neked autós Münchausen-szindrómád van  :D Nincs annak az autónak semmi baja, ne szórd már a pénzt. Ilyet az én ex kocsim is csinált, de nem mindig. Azóta is működik, és nem lett megbontva..

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8774 Dátum: 2012.07.23 10:09:18 »
Hibajelenség: képtelenség rendesen megtankolni a kocsit, csak csepegtetni lehet bele, leakad a pisztoly.
Nincs annak semmi baja. A párom citroenjénél is ez van, túl gyors neki a pisztoly. Nem kell neki annnyira húzni és akkor nincs gond.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...