A teljesítmény nyilván azért csökkent 75 lóra , mert akkor az akkori szinten nem tudták máshogy megoldani , hogy a motor teljesítse az Euro 2-est . Közben persze fejlesztettek , és ennek volt köszönhető , hogy a motor újabb , az E11-esben debütáló verziója már 86 lovas lehessen úgy , hogy közben persze szintén teljesíti az Euro 2-es normát . Nem hiszem egyébként , hogy egy ilyen 75 lovast egyszerűen módosítani lehetne 88 lovasra - más a motorvezérlés .
Logikus, amit mondasz. Valószínű, hogy ez a helyzet.
Próbáltam keresni technikai adatokat ez ügyben és ráakadtam a HAYNES Automotive Technical Databook-ra Toyotához. Ez több PDF-ből álló gyűjtemény, szinte az összes Toyota benne van '97-ig. (Főbb technikai adatokon túl szelephézagok, gyújtássorrend, injektor nyomás, futóműbeállítási szögek, meghúzási nyomatékok, stb)
Érdekel valakit? Ha igen valahogy megosztom.