A menet 2 részből volt kiöntve, a két menetrész között 1 mm-es zárvány volt -- olyan, mintha 2 anyát egymás mögé tennék, a kettő között van egy kis menet nélküli üres rész ugye. Így a hátsó menetrész eredetileg kihasználatlan volt, a gyári csavar 1 centit ment bele a 3 centi hosszú menetbe kb. A második menetsorba szinte bele sem kapott a csavar.
Mikor kicsavartam, akkor az első menetrésznek kitört a fele, így volt egy hátsó menetrészem is, ami továbbra is sértetlen volt. Így le lett addig köszörülve a maradék sérült menetrész, míg az el nem fogyott, így a hátsó menetrészt használom most, ami eddig kihasználatlan volt. Így is a csavar teljes menetfelületen fog, csak beljebb van 2 centivel, mint ahogyan eredetileg volt.
Nem tudom, hogy érthető volt-e. Az alsó 3 kép a javított állapot már. Amúgy eléggé parás volt a dolog, kellően leizzadtam, mire kitaláltam a rendszert, fax kivolt az egésszel...