Elvileg nem egészséges dolog, mert jobban igénybe van véve pár szimering, meg a gyertya bekormolódhat, problémás lehet a karterszellőzés, de ezek extrém magas olajszintet feltételeznek.
Az, ha fél-egy centivel túl van töltve, az nem okozhat elvileg problémát. A karter is nagyobb, mint a max szint esetén benne levő olaj térfogata, így pár deci plusz még belefér simán, a többelt nem a motorban fog "állni".
Azért ebből rendszert nem kellene csinálni, de most már szerintem hagyjad, nem hiszem, hogy sok értelme lenne a periódus vége felé haladva a leszívásnak. Persze ha maximalista vagy, akkor szívd le, de bajt nem fog okozni szerintem ez a mennyiségű többlet.
Ami számodra a tanulság, hogy gyakrabban kell az olajszintet nézi, az olajcserék után meg kötelező. És vakon ne bízz meg semilyen szerelőben, legyen az mszervízes vagy maszek.
Mellesleg megjegyzem, hogy a mszervízről megint egy negatív tapasztalat érkezett. Azért szerintem elvárható lenne, hogy ne töltsék túl az olajat a képzett szerelők...