Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2942325 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5115 Dátum: 2010.04.05 20:30:47 »
Amúgy ilyen a Corid (írtad, hogy régebbi)?
http://www.webautonet.ru/images/upload/Toyota-model-Toyota_Corolla_Liftback_E11.jpg

ja,ilyen. csak elől nincs ködlámpa..de majd veszek vhol. meg az antenna a vezetőajto fölötti A oszlopon van,azt akarom kiiktatni,mert elég csunya ott. ja és az enyém sedan.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 20:45:01 írta kleingy »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5116 Dátum: 2010.04.05 20:44:44 »
Jaja, akkor ez a ráncfelvarrott E11. Akkor neked van fed. compod a műszerfal tetején a buborékban. A lenti magnót gond nélkül kicserélheted egy neked szimpi, bármilyen MP3-as cuccra, ehhez kell majd egy Toyota-ISO átalakító, ami úgy 1200 huf körül van. Sima ügy.

A műszerfal/középkonzol szétszedésének emlékképei azt mondják, hogy a három forgót (fűtés-venti-hova) meg a kis pöcköt is (belső levegő) egyszerűen le kell húzni, a szivargyújtót pedig kivenni. Ezek után lesz 2-3 csavar lent, majd egyszerűen alulról felfelé kell "tépni" a műszerfalat. Nagyjából így néz ki a kibontás. Ha nagyon nem jön, akkor még van vhol csavar, feszegetni nem ér. :)

szerk: bár ez E12, nem E11 szétszedés, de szinte pont ugyanaz (csak nálunk vannak csavarok is). Satriani videója:  :)

« Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 20:48:08 írta kleingy »
         

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5117 Dátum: 2010.04.05 20:48:15 »
Jaja, akkor ez a ráncfelvarrott E11. Akkor neked van fed. compod a műszerfal tetején a buborékban. A lenti magnót gond nélkül kicserélheted egy neked szimpi, bármilyen MP3-as cuccra, ehhez kell majd egy Toyota-ISO átalakító, ami úgy 1200 huf körül van. Sima ügy.

A műszerfal/középkonzol szétszedésének emlékképei azt mondják, hogy a három forgót (fűtés-venti-hova) meg a kis pöcköt is (belső levegő) egyszerűen le kell húzni, a szivargyújtót pedig kivenni. Ezek után lesz 2-3 csavar lent, majd egyszerűen alulról felfelé kell "tépni" a műszerfalat. Nagyjából így néz ki a kibontás. Ha nagyon nem jön, akkor még van vhol csavar, feszegetni nem ér. :)


köszi az infókat, holnap mindent megcsinálok..remélem:)) jóéjt mindenkinek!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5118 Dátum: 2010.04.05 21:18:37 »
A pollenszűrő a kesztyűtartó lecsukódó ajtaja mögött lesz. Leemeled az ajtót aztán lesz mögötte egy fekete vízszintes pánt azt ki kell pattintani és kihúzhatod a pollenszűrőt.


Ez az E12-es Corollára igaz, de akibor000-nak E11-ese van. Azon nem kell kivenni a kesztyűtartót, hanem be kell kúszni alá, és lefelé néz az ablaka. Úgy kell kihúzni/hajtogatni.
Xanyi

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5119 Dátum: 2010.04.05 21:21:44 »
A pollenszűrő a kesztyűtartó lecsukódó ajtaja mögött lesz. Leemeled az ajtót aztán lesz mögötte egy fekete vízszintes pánt azt ki kell pattintani és kihúzhatod a pollenszűrőt.


Ez az E12-es Corollára igaz, de akibor000-nak E11-ese van. Azon nem kell kivenni a kesztyűtartót, hanem be kell kúszni alá, és lefelé néz az ablaka. Úgy kell kihúzni/hajtogatni.

De én azt gondoltam neki E12-je van, mivel azt írta 2002 februári és még akkor nem volt a képe feltöltve a neve alá. :D :D

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5120 Dátum: 2010.04.05 22:54:43 »
A pollenszűrő a kesztyűtartó lecsukódó ajtaja mögött lesz. Leemeled az ajtót aztán lesz mögötte egy fekete vízszintes pánt azt ki kell pattintani és kihúzhatod a pollenszűrőt.


Ez az E12-es Corollára igaz, de akibor000-nak E11-ese van. Azon nem kell kivenni a kesztyűtartót, hanem be kell kúszni alá, és lefelé néz az ablaka. Úgy kell kihúzni/hajtogatni.

De én azt gondoltam neki E12-je van, mivel azt írta 2002 februári és még akkor nem volt a képe feltöltve a neve alá. :D :D

jaja,megtévesztő! ez volt az utolso darabok egyike a régi e11 kasznival...nemis látok sehol ilyet,mind 2001gyártmány! köszi a segitséget!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5121 Dátum: 2010.04.06 12:42:45 »
Nekem 2002-es volt és abba se ment bele a kulcs. (5 ajtós) Tényleg érdekes.  :)

Emlékeim szerint a miénken se megy teljesen bele a zárba, szóval ez valószínűleg nem véletlen. Gondolom az ajtózáraknak elég a kulcs mintázatának egy kisebb része is, és a teljes csak a gyújtáskapcsolóhoz kell.

Cooper911

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 66
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5122 Dátum: 2010.04.06 13:37:11 »
Nekem 2002-es volt és abba se ment bele a kulcs. (5 ajtós) Tényleg érdekes.  :)

Emlékeim szerint a miénken se megy teljesen bele a zárba, szóval ez valószínűleg nem véletlen. Gondolom az ajtózáraknak elég a kulcs mintázatának egy kisebb része is, és a teljes csak a gyújtáskapcsolóhoz kell.

Nem az a probléma, hogy nem megy bele, hanem hogy nem nyitja :) Ez lehet attól is mert nem megy bele :) De igazándiból ha ez ilyen minden ilyen koru kocsin akkor lényegtelen.
Corolla '04 Wagon
Corolla '96 HB 5dr
___________________
Corolla は決して失敗しない

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5123 Dátum: 2010.04.07 08:45:49 »
A pollenszűrő a kesztyűtartó lecsukódó ajtaja mögött lesz. Leemeled az ajtót aztán lesz mögötte egy fekete vízszintes pánt azt ki kell pattintani és kihúzhatod a pollenszűrőt.


Ez az E12-es Corollára igaz, de akibor000-nak E11-ese van. Azon nem kell kivenni a kesztyűtartót, hanem be kell kúszni alá, és lefelé néz az ablaka. Úgy kell kihúzni/hajtogatni.

De én azt gondoltam neki E12-je van, mivel azt írta 2002 februári és még akkor nem volt a képe feltöltve a neve alá. :D :D

köszönöm az infókat,megcsináltam mindent,kicserélve a pollenszűrő is meg a müszerfalalt is levettem,kicseréltem a gyári magnot,tettem be helyette egy korszerűbbet:) tegnap még 1 calici virust ia leküzdöttem... rossz ugy szerelni,hogy közben hasmenés meg hányinger jön rád bizonyos időközönként:)))
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Sabbione

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5124 Dátum: 2010.04.10 10:22:38 »
Jaja, akkor ez a ráncfelvarrott E11. Akkor neked van fed. compod a műszerfal tetején a buborékban. A lenti magnót gond nélkül kicserélheted egy neked szimpi, bármilyen MP3-as cuccra, ehhez kell majd egy Toyota-ISO átalakító, ami úgy 1200 huf körül van. Sima ügy.

A műszerfal/középkonzol szétszedésének emlékképei azt mondják, hogy a három forgót (fűtés-venti-hova) meg a kis pöcköt is (belső levegő) egyszerűen le kell húzni, a szivargyújtót pedig kivenni. Ezek után lesz 2-3 csavar lent, majd egyszerűen alulról felfelé kell "tépni" a műszerfalat. Nagyjából így néz ki a kibontás. Ha nagyon nem jön, akkor még van vhol csavar, feszegetni nem ér. :)

szerk: bár ez E12, nem E11 szétszedés, de szinte pont ugyanaz (csak nálunk vannak csavarok is). Satriani videója:  :)



Sziasztok!

Én is szét szeretném szedni a középső konzolt,mert a fűtéskapcsolóknál kiéget a világítás! De megnehezíti a dolgomat,hogy van benne egy gyári cd-tár,ami miatt nem nagyon tudom hasznosítani a videón látottakat! :D
Tudnátok segíteni hogyan lehetne leszedni a konzolt!? Képet mellékelek! Előre is köszi a segítséget! ;)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Egy Toyota sosem hagy cserben!

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5125 Dátum: 2010.04.10 22:17:15 »
Ugyanúgy mint a Toyota egykezes videón csak annyi az eltérés, hogy a középső tekerőgombot magad felé húzd le , az alatt lesz egy csavar amit csavarj ki. Utána lejön a középkonzol.

tutinet

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5126 Dátum: 2010.04.10 22:19:24 »
Én is kérdeznék: találtam egy középső visszapillantó tükröt 15-ért adják ézfényre sötétedő. Az én gyárim nem az, de be lehet valahogyan kötni vagy esélytelen ?

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5127 Dátum: 2010.04.10 23:01:12 »
Én is kérdeznék: találtam egy középső visszapillantó tükröt 15-ért adják ézfényre sötétedő. Az én gyárim nem az, de be lehet valahogyan kötni vagy esélytelen ?

Az érzékelők is a tükörtestben vannak, úgyhogy a bekötése csak annyit jelent, hogy tápellátást kell neki adni. Magyarul két db vezeték, egy gyújtásról kapcsolt +12V és egy testelés. Egy villamossági szerelőnek ez rutin feladat. Amit próbálj ki mielött megveszed, hogy a szélvédőn a tartók ugyanolyanok-e, mert hiába lehet bekötni ha a helyére tenni nem tudod.
Xanyi

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5128 Dátum: 2010.04.11 08:48:06 »
Sziasztok!
E 12 4ZZE motorral 6,5 l hőtőfolyadékot ir a gépkönyv, a Toyota szerviz + 5 l-es kiszerelésben árulja.  Ott azt mondták, hogy éppen elég bele az 5 l. ??? Jelenleg zöld gyári van benne (az elmúlt két évben lement 1/2-ről min.-ra) Cserénél pirosat tehetek bele, vagy maradjak a zöldnél?
Köszi!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5129 Dátum: 2010.04.11 08:59:48 »
Elég az 5 liter, mert a rendszert nem lehet teljesen leengedni, mindig marad benne jó adag folyadék. Épp ezért, ha a fagyálló típusát valóban cserélni akarod (rózsaszínre), akkor fontos, hogy a csere során alaposan át legyen öblítve a rendszer vízzel, hogy a régi fagyállóból minél kevesebb maradjon benne. Amúgy szerintem nyugodtan maradhatsz az eddig használt fagyálló-típusnál.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )