Kérdés,akkor hogy kell leszedni az egész középkonzolt? .... Félek,meg van fáradva,nehogy eltörjem ha rosszul mozdítom.
Vészvillogó kapcsolójában = spéci izzó, az első amit írtam. Nem lesz jó bele az, amit a műszerfalba tettél.
Szétszerelés:
A hamutálca fölött van a CD/Kazitartó rekesz. Afölött van 2 csavar, azt kiszed.
Az egész hamutálca/szivargyújtó, CDrekesz körülötti műanyag keretet ki lehet pattintani. Enyém nem volt megfáradva, sztem tiéd se lesz. Minőségi műanyag.
A rádiót érdemes kivenni mindennek előtt. Csatikat leszedni róla.
A hőrenszer tolontyúirol a gombokat lehúz.
Az egész keretet, amiben a középső légbeömlő regiszterek vannak, az óra, a rádió, a hőtolontyúk, a vészvillogó + hátsó fűtőszál kapcsolók - lepattint. Erősen húzni(a rádió résén benyúlva), és kijön.
(észre fogod venni a közpkonzol sassziján a hőtolontyúk megvilágítását megoldó w3w izzót/műanyag fényterelőt - ezt is csekkolhatod)
Finoman lepattintani a kábelek csatlakozóit az óráról, és a két kapcsolórol. Ilyenkor már az egész keret a kezedben marad. A kapcsolók erre a keretre vannak belülről felcsavarozva, 2 csavarral - ezeket kiszed.
A két kapcsoló egy testbe van, egyiknek fölül, másiknak alul van az izzó kicsavarója. Egyik piros, másik szürke. Kis csavarhúzóval negyed fordulatot balra, és kijön az izzó.
Összerakás - minden ugyanígy fordított sorrendbe. Mielőtt nekifogsz legyen izzód. Ebben a hidegben nem ajánlom az időigényes műveletet, ilyenkor a műanyagok is merevebbek.