Két problémát vázolnék röviden - remélve, hogy van összefüggés (az lenne az egyszerűbb).
1.) Most, hogy hidegebb idő van, azt tapasztalom, hogy pár napos, neadjisten egy hetes állás után kicsit lustábban forog az indítómotor, de azért mindig gond nélkül beindul az autó. Gondoltam, hogy biztos itt az ideje lecserélni az 5 éves akksit. Megnéztem. Van rajt egy kis jelmagyarázat, hogy ha egy kémlelőnyíláson bekukkantva kék foltot látok, akkor OK a töltöttség. Kéken ragyog.
2.) Menet közben, országúti körülmények között, az utóbbi 1 hónapban harmadszor fordul elő, hogy egy rövid pillanatra megtorpan az autó, azaz mintha a gyújtás hagyna ki 1-2 tizedmosodpercre. A legutóbbi esetnél (tegnap este) a műszerfal felől egy kattanást is hallottam ezzel egyidőben. Olyasmit, mint amit a hátsó ablakfűtés kapcsolásakor.
Főleg a második pontra keresek választ, illetve arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek van-e összefüggés az akksi és a 2.) pontban vázolt jelenség között.
Kösz.