Én még mindig nem látom a vidéki vs városi használat közti nagy különbséget. Egy falun élõ fazon is simán újraindíthat hidegindítással többször, vagyis a hidegindítások nem vidék-Bp függõk. Én pl. naponta 2X indítok hidegen: reggel munkábamenet, majd 8-9órát áll a melóhelymnél a kocsi, és hazafelé is kap egy hidegindítást.
A budapesti használat egyáltalán nem a folyamatos dugóban araszolásokból áll, persze mint minden, ez is egyénfüggõ. Viszont földesutakon nem használjuk.
A kihuzatást sem értem, mert én Budapesten soha nem szoktam kihuzatni, a fordulatszámom 1500-2000en van többnyire (míg az országúti 100-as autópályás 140es tempónál 3600-4000en állandóan), kigyorsításkor max 3000 - 3500.
Viszont országúti használatkor elõzésnél, na ott aztán ki van huzatva: vissza 3asba, és padlógáz: 5000es fordulat simán összejön.
Maradjunk abban, hogy azonos futásteljesítmény mellett nagyátlagban jobb egy vidéki autó, de ekkorát nem szabad általánosítani, mert a tulajdonos, a használója mibenléte perdöntõ: miként használta, mennyire autóértõ - autószeretõ ember, mennyire spúr az autójára stb.
Én pl. hideg motorral mindig óvatosan 1500-2000es fordulaton hagyom az autót bemelegedni, míg egy mûszaki analfabéta idõs vidéki doktornõ meg hidegen kinyomja a kocsi szemét, és agyonkínozza a kuplungot, én próbálom a legjobb olajat belerakatni, és idõben cserélni, ragaszkodom a légszürõ évenkénti cseréjéhez, meg úgy általában érdekel a kocsim mûszaki állapota. Akkor most kitõl érdemes autót venni? Ugy, hogy nem jó itt sem általánosítani?