Az én kocsimba nem túl régen építettek be egy Meta márkájú riasztót. Alaphelyzetben nem csippan, de van egy táblázat, amiben a programkódok vannak, ott van olyan is, hogy csippanás bekapcsolása.
Persze a táblázatot nem adják sosem ki, amiben a kódok vannak.
Segítség! A 2001-es évjáratú VVT-i motoros Corollámba hûtõvizet akarok cserélni.
Hogyan lehet leengedni a teljes mennyiséget? Meleg motornál a leeresztõcsavart kell kicsavarni alul??? Ugyanis, ha meg nem meleg a motor, akkor a termosztát zárva van és akkor a motorban rekedt víz nem jön ki.
A másik része is érdekelne, a feltöltés. Hogyan célszerû teljesen feltölteni a rendszert?
Én arra gondoltam, hogy a radiátort feltöltöm amennyire lehet, meg a külsõ terjeszkedõ tartályt is, aztán beindítom. És rájön, hogy kevés benne a cucc és a tartályból felszívja a hiányzó mennyiségû löttyöt. Ha nem lenne ez a termosztát akkor sokkal egyszerûbb lenne az élet... :nagymosoly:
Köszönöm a segítséget!
Ja és az 1.4-es VVT-i-s Corollákat is jellemezte ez az olajfogyásos mizésria vagy csak az 1.6-osokat?
És ha kiderül, hogy gond van, akkor mit lehet tenni és az mennyi zsé kb? És pontosan mi is okozza? A dugón a gyûrû puha anyaga a bûnös, ugye?
Thank you very much.