A 3-400.000 km-t nem gondoltam komolyan, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy azért nem mindegy, hogy mennyit futott a motor, ha használtat építenek bele. Bár gondolom ezek után nem mernek használtat belerakni.
A vevõelégedettség fontos dolog, de ezzel nem minden egyes szervíz ért egyet és akkor nagyon enyhén fogalmaztam. (Sajnos néha a Toyota Motor Hungary sem...)
Azért összességében nincs rossz véleményem a szervízekrõl és a hálózatról, csak van egy-két dolog, ami tüskeként bennem maradt.
Ami még nekem nem tetszik, az az, hogy több kereskedésben is udvariatlanok az értékesítók, sokszor azt érzem, hogy el vannak szállva, hogy õk a Toyota szalonban dolgoznak... De ez más márkákra is igaz. Vannak helyek pl, ahol 30 perc után megkérdezed, hogy hol lehet ezt vagy azt, illetve kinél, majd egy ilyen válasszal elintézik, hogy "Nem az én feladatom, bocsánat!".
Még a motorolaj-fogyasztással kapcsolatosan annyit kérdeznék az érintettektõl, hogy mennyire jelentkezett ez hirtelen?
Mindig is sokat fogyasztott vagy csak egyszer elkezdte enni az olajat?
Megmondom õszintén, hogy kicsit félk ettõl az olajfogyasztástól, nehogy nálam is ilyen jelentkezzen.
Az én kocsim nem rég múlott 6, de csak az elsõ 3 évben látott márkaszervízt, legalábbis nincs pecsételve a szervízkönyve.
Gondolom ezek után még ha átmenne dieselbe is, akkor sem cserélnék ki... :?
Az enyémben amúgy 54.000 km van, ezért is kérdezem, hogy mennyire aktuális ez a problem.
A szervóból jövõ zörgést, amit említettem, ha valaki meg tudja magyarázni, akkor ne habozzon! Ugyanis eléggé izgat a dolog... :kormom: