Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2946268 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1530 Dátum: 2007.08.29 09:46:51 »
Idézetet írta: "csosza77"
Sziasztok,

A kocsiban a szerviz szerint tonkrement egy szivocsonek nevezett alkatresz, aminek ujonnani ara 98+afa (azzal a problemaval vittem be, hogy kivulrol csorgo zorgo hangot lehet hallani valtaskor, azt mondtak a szivocso meg van repedve). Tudnatok valami olcsobb megoldast?

Corolla/2000/1.4 Linea Terra

Koszi


ez a szivócsõ tipikus abszolit gázos gond a 1,4es vvti motorokat sújtja?
népitélertben is olvasta róla
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1531 Dátum: 2007.08.29 09:47:41 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "Satriani"
Azt meg tudja valaki mondani, milyen márkájúak az E12-ben a gyári fékbetétek?


Én úgy emléxem, hogy Bosch.


jaj, ne... :banging:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Satriani

  • Vendég
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1532 Dátum: 2007.08.29 14:22:29 »
Idézetet írta: "Misi"
Én úgy emléxem, hogy Bosch.

Köszi. Nem tudod/tudjátok, a Kashiyama milyen minõséget képvisel? eBayrõl tudnék rendelni egy garnitúra, tehát négy darab ilyen betétet, 18 euró plusz szállítás.

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1533 Dátum: 2007.08.29 15:15:07 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Misi"
Én úgy emléxem, hogy Bosch.

Köszi. Nem tudod/tudjátok, a Kashiyama milyen minõséget képvisel? eBayrõl tudnék rendelni egy garnitúra, tehát négy darab ilyen betétet, 18 euró plusz szállítás.
Nézted mostanában a Camry-s topicot?
Ott volt szó errõl a márkáról, nézd meg, hátha segít...
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

koril

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
nyomatéklyuk
« Válasz #1534 Dátum: 2007.08.29 15:15:52 »
Sziasztok!
Eddig csak olvasgattam a fórumokat, de most sajnos adódott egy kis problémám, amirõl kíváncsi lennék a véleményetekre, így beregisztráltam magam. 1.6 VVT-i motoros 2000-es Corollám egy ideje kb. 4800 és 5000 közötti fordulaton elerõtlenedik, szinte megtorpan gyorsítás közben. Mivel ez nem általános üzemállapot nálam, nem törõdtem sokat a dologgal, de újabban, mintha még határozottabbá válna a teljesítménycsökkenés ebben a tartományban és azért néha bizony kéne az erõ. Ráadásul, lehet, hogy függetlenül ettõl, már a sárga motorelektronika piktogram is világít a mûszerfalon, de ezek nem együtt kezdõdtek. A visszajelzõ lámpát eddig háromszor elaltattam a saru levételével, de általában gyorsítás közben, vagy nagyobb tempónál mindig újra felgyulladt valamikor.
Köszi a javaslatokat,
üdv

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1535 Dátum: 2007.08.29 15:40:23 »
Nem értek ugyan hozzá, de ha jol tudom a motor vezérlés (VVTi)  pont 4800-nál (körül) vált(ana) lehet annak van valami baja.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1536 Dátum: 2007.08.29 15:51:36 »
Azzal, hogy eltünteted a sárga lámpát, sajna a probléma még megmarad.
Leírás alapján úgy gondolom, hogy a VVT-i elektronika kezdi megadni magát. Szerintem menj el egy szervízbe és olvastasd ki a hibakódot, abból pontosan ki fog derülni.
 :kacsint:

koril

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1537 Dátum: 2007.08.29 15:56:59 »
A változó vezérlésre én is gyanakszom, bár úgy tudom, hogy az folyamatosan igazítja a vezérmûtengely szöghelyzetét. Az a furcsa, hogy az autó húzása leáll és csak 5000 után lódul meg újra. Autópályán már volt, hogy alig bírt átkecmeregni a lyukon és tovább gyorsulni.

koril

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1538 Dátum: 2007.08.29 16:27:49 »
A lámpát kiiktatni annyi értelme volt, h tudjam, folyamatosan fennálló a probléma, vagy csak idõnként jelentkezik. Volt, hogy ment 700km-t két kigyulladás között.

TZoli

  • Vendég
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1539 Dátum: 2007.08.29 18:43:13 »
Idézetet írta: "Satriani"
Azt meg tudja valaki mondani, milyen márkájúak az E12-ben a gyári fékbetétek?


Én pont valamelyik nap néztem be a felni küllõi között és elöl PAGID, hátul TRW van.
Az elsõ betéttel nem vagyok túlzottan elégedett, néha finom fékezésnél nyikorog.

Peti

  • Vendég
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1540 Dátum: 2007.08.29 19:15:45 »
Idézetet írta: "murray"

ez a szivócsõ tipikus abszolit gázos gond a 1,4es vvti motorokat sújtja?
népitélertben is olvasta róla


Elõfordul, de nem típusbetegség...

Peti

  • Vendég
Re: nyomatéklyuk
« Válasz #1541 Dátum: 2007.08.29 19:20:02 »
Idézetet írta: "koril"
Sziasztok!
Eddig csak olvasgattam a fórumokat, de most sajnos adódott egy kis problémám, amirõl kíváncsi lennék a véleményetekre, így beregisztráltam magam. 1.6 VVT-i motoros 2000-es Corollám egy ideje kb. 4800 és 5000 közötti fordulaton elerõtlenedik, szinte megtorpan gyorsítás közben. Mivel ez nem általános üzemállapot nálam, nem törõdtem sokat a dologgal, de újabban, mintha még határozottabbá válna a teljesítménycsökkenés ebben a tartományban és azért néha bizony kéne az erõ. Ráadásul, lehet, hogy függetlenül ettõl, már a sárga motorelektronika piktogram is világít a mûszerfalon, de ezek nem együtt kezdõdtek. A visszajelzõ lámpát eddig háromszor elaltattam a saru levételével, de általában gyorsítás közben, vagy nagyobb tempónál mindig újra felgyulladt valamikor.
Köszi a javaslatokat,
üdv


Én is a "vvti-váltóra" gyanakszom, az a kis bigyula a motorba képes ilyenekre és elõ is fordul a meghibásodása a vvti-motoroknál, nem kell megijedni tõle, nem százezres tétel (feltéve ha az)

Satriani

  • Vendég
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1542 Dátum: 2007.08.29 20:57:55 »
Idézetet írta: "Deep Rush"
Nézted mostanában a Camry-s topicot?
Ott volt szó errõl a márkáról, nézd meg, hátha segít...

Nem szoktam benézni, úgyhogy nagyon köszönöm a tippet. Ezek szerint elfogadható minõség. Viszont a japker is forgalmazza, rá fogok kérdezni, õk mennyiért tudnák hozni. Nem mintha most szükség lenne rá, de közeleg a 120-as szerviz, és ha esetleg kiderül, hogy kéne fékbetéteket cserélni, lehet, hogy ezt raknám be a gyári helyett.

Thomas_

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: Sebességmérõ "csalás"
« Válasz #1543 Dátum: 2007.08.31 11:08:34 »
Idézetet írta: "Thomas_"
Sziasztok!

Nemrég vettem egy '99 E11 corollát. Sajnos késõn vettem észre (érthetõ okoból nem az ilyen dolgokra figyletem igazán), hogy csal a sebességmérõ. Ez abban nyilvánul meg, hogy már eleve az alapjáratnál 30 km/h-t mutat és valószínûleg a továbbiakban sem kompenzálja ki magát (bár még nem "mértem" le).
Találkozott már valaki ilyen problémával? Van e esetleg rá valami egyszerû megoldás, vagy marad a márkaszervíz?

Elõre is köszi a segítséget.

Üdv:
Thomas


Közben megoldódott a probléma.
Elvittem az www.automuszer.eu-nál található céghez.

A hiba oka: a sebessgégmérõben a mutatót mozgató motor adta meg magát.

Hála az égnek ez egy francia gyártmány (nem értem mit keres egy ilyen ócska cucc egy jó autóban), tehát viszonylag sûrûn romlik el (ugyan ilyen van a xsarákba is, és ott sem megbízható). Ami a fõ gond, hogy nem gyártanak már ilyen motort, csak bontóból lehet megszerezni. Vagy toyotától vagy citroen bontóban érdemes próbálkozni.

Javítás költesége alkatrésszel együtt: 10.000 HUF

Köszi a segítségeket!!!
dv:

Thomas

Satriani

  • Vendég
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1544 Dátum: 2007.08.31 14:23:06 »
Index fórum Corolla topikjából:

Idézetet írta: "Wild Bear"
Szervusztok,

van valakinek infója az etanolos (5% feletti) üzemanyag használatához szükséges tömítéscserérõl?

Üdv; Bear


:hmm: