Hát igen, kicsi a világ:), hogy mindkettőnk kocsiját Nagykanizsán szervizelték.
Le tudnád írni, hogy a kocsidnak 100.000 km után milyen alkatrészeit kellett cserélni? (vagy az előző tulaj mit cserélt benne?)
Tehát, a kuplung, a lengéscsillapítók, kerékcsapágyak stb. eredetiek még?
A kipufogót kb. mikor kell cseréltetni?
Szeretném kb.-ra kalkulálni, hogy az elkövetkező 20-40 ezer km alatt mennyit kell(ene) a kocsimra költenem. (vezérműszíjcsere, gyertyák, fékbetét+tárcsa, benzinszűrő már megvolt)
Azt tudom leirni, én mit cseréltettem benne. A kocsi 130 ezer elötti történetét homáj fedi, és már úgy vagyok vele, jobb ha meg sem tudom.
A kocsi - köszönhetöen, hogy találtam egy jó szervizt - most kitünö állapotban van. Nem rég vizsgázott minden gond nélkül. Csendes, dinamikus... stb... majd találkozón megnézitek! :wink:
Tehát:
Megvétel után vezérmüszij csere volt görgövel együtt.
Rázott a kormány. Cseréltettek elsö féket kompletten.
Megint rázott. Rájöttek, hogy gömcsukló, és kerékcspágy. Csere.
Elfort a hütöviz. Termoszát csere - mint késöbb kiderült, teljesen jó volt elötte is, csak bepaliztak vele.
2 hétre rá megint elfort. Kicseréltek egy szoritó gyürüt 500 forintért :!: , mert hogy ott csöpogött a viz.
Ekkor hagytom ott a kanizsai márkaszervizt egy középsö új lobogtatásával.
2 hétre rá hengerfejes lett az autó. Mint kiderült ez volt a vizfelforrás oka.
Ezután következett egy hosszú és sötét korszak, melyet már itt leirtam. A vége motorblokk csere, és full motor generál.
Ezenkivül olajcsere rendszeresen 10-12 ezreknként. 2X volt légszürö csere. Vételkor meg most egy hónapja. Tehát 1 év/30000Km után.
Ennyi, de az én esetm extrém volt ami a vizet, és a motort illeti.
Készülök lekileg a lengéscsilapitókra /jövö év eleje talán?/, meg a követekzö oljacserénél a váltó olajat is le akarom cserélni.
Kipufogó? ... hümm... amig zöldkártya van rá, meg nem lyukas addig had mennyen!