Na, én is átcuccoltam ide, akkor ha már itt tartunk, meg lehet halni egyátalán autóban? Már úgy értem, hogy ha bekötöd magad, és Avensisben ülsz?
Úgy látom ez lett az etalon itt, mondjuk tény és való, ez még akár elérhető is. A töréstesztekről annyit, hogy ezek nem mérvadóak. Csodálkozom Palaczk, hogy te a nagy kocsimániás hiszel az Európai tesztelő hivatalnak (azért írom így mert nem tudom megjegyezni, hogy kell írni de fonetikusan eurosznepnek mondanám
így még van is értelme). Vajon miért van az, hogy az Amerikaiak által tesztelt Európai kocsik rendszeresen megbuknak ezeken a törésteszteken?
Vagy ezt is rosszul tudom?
És az miért van, hogy a Saab, ami szerintem szerinted is az egyik legjobb márka a biztonság terén, sokáig nem tudott 5 csillagos kocsit csinálni?
Asszem náluk másra helyezték a mércét, nekik egyedi ötleteik voltak, a biztonsági teszjeiket másként csinálták. Aztán rájöttek, hogy ha nem teljesítenek az Európai Töréstesztelő Hivatalnak, valami 5 csillagos eredményt, akkor elsunnyoghatnak, mert a kutya nem lesz kiváncsi a termékükre.
Sajna ez a nagy büdös helyzet.
A globalizáció elvitte az egészet. Ma már nem az a fontos, hogy mennyire megbízható 1 autó, hanem, hány csillaga van. Csak az a baj, hogy a sok csillagot akkor látod, mikor fejbevágnak a mesében. Ez az egész 1 mese.
Honnan tudod, hogy tényleg úgy tesztelik a kocsikat ahogy?
Csak azért mert le van írva?
Vagy be lehet menni oda, ahol csinálják?
Esetleg utánna kézbe is veheted azt ami maradt a műemberből?
Ha hülyeségeket írtam javíts ki, nincs sok időm ilyeneket olvasni neten, nem tudok németül, angolul meg a szakmai rész nem megy, szóval nincs infóm. Viszont érdekel a téma. Sok mindent hallok, de az ellenoldalt nem mindig, ezért olvasom a fórumot, mert itt mindig van valaki aki helyrepofoz