Nekem amúgy az egész reklámiparral van a bajom, nem a töréstesztekkel. Az a baj, hogy a mai világban annyira megy a tömeg ámítás, hogy az csak na. Ma már a legtöbb ember bedől ezeknek, tisztelet a kivételnek. Sokszor én is elhiszek dolgokat, de nem 100%-ban. Egyébként valakivel biztos nem egyező újságot olvasunk, vagy nem azonos nyelven, mert a mostanában kezembe került újságokban nem emelik ki a törésteszteket eléggé, csak azt, hol hány pontot kapott esetleg, de még eddig se, max a szubjektív véleményt írják le, hogy 9 légzsák, szal nagyon kafa a kocsi. De azt elfelejtik leírni, hogy a trabiba is lehet 9 légzsák, attól nem kap 5 csillagot.
A hülye ember meg kiszedi a csipogót, ha nem akarja bekapcsolni az övet. De nem csak mi magyarok vagyunk ilyenek. Az olaszoknál jött divatba asszem, hogy pólóra festették fel a biztonsági övet, hogy úgy tűnjön, be van kapcsolva
Biztos a tudat, hogy ilyen pólóban van az még 2 csillag
Én megértem, hogy el kell adni termékeket, ezt valahogy reklámozni is kell. De ne a csillagokat írják ki a reklámban, hanem azt, hogy mennyire jó ez a kocsi. Miért van az, hogy csak a Corolla reklámozza magát a megbízhatósággal? Érdekes, még Táliát, meg Dáciát nem láttam ezzel a reklámmal
De ha 5 csillagot kapna, másnap már 2 kilóméteres betűkkel kiplakátolnák. Csak az a baj, nem lehet számonkérni rajtuk törvényes úton, mert nálunk mindent lehet. Nem mondom, hogy a nagy egyesült államokban minden úgy jó, ahogy, de legalább rá lehet kényszeríteni bizonyos dolgokat a gyártókra.
Off példa köv.:
A cigire is ráírják elég nagy betűkkel, hogy káros. De akkor mivel reklámozzuk. Hm... Lássuk csak írjuk rá, hogy kevesebb nikotin, meg egyéb trutyi van benne. Na erre majd kap a sok hülye. Ja, de annyi nikotint nem lehet beletenni egyben, ezért kisebb szemcsében rakjuk bele. Igaz, hogy a szűrőn az a szemcse átmegy, és 100* károsabb, mintha 10szer annyi trutyi lenne benne, de jól hangzik. Az emberek még többet is hajlandóak fizetni érte.
Kérdem én, hogy ha én holnap azt mondom, hogy nesze nektek az én kocsim 5 csillagos lett, ki fogja megkérdőjelezni? Senki. Miért? Mert 1 jó hírű cég csinálta jól a tesztet. De mi rejlik a csillagok mögött? Az kit érdekel. Nekem azt minek kellene tudni. Az a lényeg, hogy csillag. Majd mesélhetem a klubban, hogy most már nekem is 5 csillagos kocsim van. Ettől nagyobbnak érzem magam. Igaz, hogy a kocsi majd szétesik.
Ja tudom már, arról nem is beszéltünk, hogy a kocsi öregedésének milyen hatása van a töréstesztre?
Ez érdekelne.
Semmi?
Mert az anyagok tartós igénybevétel ill öregedés hatására vesztenek valamit a rugalmasságból, meg egyebekből. Aztán lehet, hogy rosszul tanultam technológiából, akkor majd visszamegyek, átíratom a 4-est 1-esre