Szerző Téma: mechanikus védelem  (Megtekintve 101785 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #15 Dátum: 2004.07.28 11:37:49 »
5-10e :cry:  A kis naív :cry:
Üdv: Kishaver 74

csaszi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #16 Dátum: 2004.07.28 21:01:19 »
Hi Kishaver !Megpróbálom lefotózni a cuccost.Ha elmész egy nagyobb parkolóba, ott tucatszám látható ilyen kormányvédő. Onnan lehet felismerni, hogy a kormánykerék 3/4 -ét betakarja egy sárga tányér, aminek fekete farka van, hogy beleütközön az ülésbe, vagy az ablakba. 4 éve mi hoztuk be a STOPLOCK nevű kormányvédőt, ami szintén jó, de ki lehet vágni körülötte a kormányt, az 11 ezerért  + áfa árultuk, de megszüntettűk azt az üzletágunkat, úgyhogy kiárultuk 4000 ért/  nekünk 8000 be volt + Áfa Üdv.

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #17 Dátum: 2004.07.29 07:59:08 »
Idézetet írta: "csaszi"
Hi Kishaver !Megpróbálom lefotózni a cuccost.
Idézet


Köszi, már nem kell fotó, mert tegnap olyan bénánk éreztem magam (hogy nem tudom milyen az Autolok 2000) :oops: , hogy csak ezért elmentem a helyi tecsóba, hogy megnézzem. Bizonyára jó, mert nagyon drága és lophatják is, mert úgy körbe volt ragaszgatva a doboz, hogy alig vettem észre a képen magát a terméket. Pedig ott még az is rajta van, hogy hogyan kell használni, na meg hogy hogyan is néz ki.

Hogy is volt az a 16 ezres ajánlat :?:  8)  ÉL még? Ezt hogy tudod elérni? Persze itt nem azt kérdem, hogy hol szerzed be, igazán csak az érdekel, hogy nem-e utángyártott vagy hasonló turpiszság van az ügy mögött, amit egy igazi Toyotásnak megsúgsz.

Minden jól eladható cuccnak van utánzata a piacon!!! Nézzük csak: adibas, mike, adios, recbok, levis, stb. és a csaló műszaki cikkek még durvábbak, mert azok a koppintott termék nevén próbálkoznak legtöbbször.
Üdv: Kishaver 74

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #18 Dátum: 2004.07.29 12:35:37 »
Úgy lesz kiemelve az idézet, ha a végén a "quote" előtt egy / jel is van. Így: [/quote]
music     

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #19 Dátum: 2004.07.29 17:16:50 »
Idézetet írta: "music"
Úgy lesz kiemelve az idézet, ha a végén a "quote" előtt egy / jel is van.


Köszike!! :oops: Régebben is ment, meg most is csak itt volt egy törlés, de rosszul, sietve javítottam és már is kész a baj. Ej ej ej. :lol:  :lol:
Üdv: Kishaver 74

csaszi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #20 Dátum: 2004.07.29 22:01:39 »
Hi Kishaver! A mi  AUTOLOK 2000-esünk is pont olyan mint az eredeti angol, csak nem fémből van az a sárga tányér, hanem műanyagból
/ csak vicc volt /.

A jó ár onnan van, hogy amióta ez a termék magyarországon van / importőr : Bartha Trading Kft /, azóta a Mi cégünk / Nordic Kft / viszi be a tecsóba. Mi 16 ezerért kapjuk az importőrtől, Én pedig, mint dolgozó megvásárolhatom önköltségen.Sőt most annál az emlegetett leltárnál még találtunk kézi riasztót, ami akkor szól, ha kihúzzuk a zsinórját, de úgy, hogy a hatalmas belmagasságú raktárunkban nem lehet megmaradni. A riasztót 3 éve vettük 2100,-ért, most 800-ért áruljuk, csak szabaduljunk tőle. kb.2 éve hagytunk fel az autós üzletággal, AUTOLOK 2000 az egyetlen ilyen termékünk./ 06 20 9611 206/
Üdv

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #21 Dátum: 2004.07.29 23:16:15 »
Idézetet írta: "kishaver"
Köszike!! :oops: Régebben is ment, meg most is csak itt volt egy törlés, de rosszul, sietve javítottam és már is kész a baj. Ej ej ej. :lol:  :lol:

Semmi gond... :wink:  :wink:
music     

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #22 Dátum: 2004.07.30 07:46:31 »
Idézetet írta: "csaszi"
Hi Kishaver! A mi  AUTOLOK 2000-esünk is pont olyan mint az eredeti angol, csak nem fémből van az a sárga tányér, hanem műanyagból


Hozzáteszem, hogy az együgyűeket ez sem zavarná, mert elképzelhető, hogy be néz a kocsiba, meglátja mi van a kormányon és tovább áll. Aki meg annak ellenére, hogy látja mi van a kormányon és mégis neki áll a lopásnak, az valószínűleg le is bontja a coccot rövid idő alatt, mert tudja hová kell nyúlni és akkor meg mindegy miből van.

Azért remélem a részidő nem uyganannyi fém és műanyag esetében :wink:

Maradok a fémnél és save as  a telszámod. Mindenkép kereslek, ha lesz ZS és még a kocsi is meg lesz.
Üdv: Kishaver 74

VJozsi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 56
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #23 Dátum: 2004.08.23 21:44:25 »
Sziasztok!

Új vagyok még itt, és jelenleg éppen egy új Corolla vásárlásának kellős közepében vagyok. A jövőben sokat fogom utcán tartani az autót, emiatt fel sem merült bennem, hogy védelem nélkül hagyjam. Mivel már több ismerőstől is hallottam éjszakai lufimegfújásokról, azt hiszem én is beruházok egy AUTOLOK 2000-be. Csaszi, él még az ajánlatod?

U.i: Egészen úgy néz ki a fenti hozzászólás mint egy fizetett hirdetés :lol:
Jozsi

csaszi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #24 Dátum: 2004.08.26 22:00:39 »
Most jöttem meg nyaralásból. Szia Vjózsi!   " Kishaver " pont ma kapta meg tőlünk az AUTOLOK-ját. Él az ajánlatom, de csak egyet-egyet tudok magamnak kiíratni cégen belül ( önköltségen). Hívj bátran! Ha fizetett hírdetés lenne, akkor 25 ezer lenne nálunk.Nekünk ez a termék nincs profilunkban, csak a Tesco-ba visszük. Kishaver mondta, hogy az AUCHANban 19000,- most akcióban.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #25 Dátum: 2005.03.06 20:47:10 »
Batyuka ötlete alapján, a szétoffolt Suzukis topicból, folytatás ide :)

Reagálva Batyuka ottani utolsó hozzászólásához:

Gondolom az az ember, aki Téged tanított, még elég régen tanulta a szakmát. Olyan emberektől, akik még régebben tették. Te magad is 10 éve tanultad a dolgot. Egy Trabantról vagy Zsiguliról, illetve egyéb 80-as évekbeli, illetve 90-es évek elején készült autókról még el is hiszem, hogy ez az állítás igaz (ott ugye nem csak a hirtelen lassulás a gond, hanem az is, hogy teljesen instabil lesz a karosszéria, nekicsapódsz a kormánynak, stb.
Te írtad: "amennyit az autóipar fejlődött, most van vagy 55km/h"
Szóval 10 év alatt az autóipar csak ennyit fejlődött volna?  :shock:  Pont a biztonság az egyik olyan dolog, ami a 10 év alatt SOKKAL nagyobb hangsúlyt kapott. Szerintem egy Yarisban sem halnál meg, ha 60-al fának mennél (a teljes lebénulást sem tartom valószínűnek). Nemhogy egy Avensisben, ami kategóriájának (ami eleve nagy kategória) az egyik legjobbja...
Sosem szabad vakon bízni egy autó biztonsági rendszereiben sem, ez természetes. De azért egy Avensisben szívesen (és nyugodtan) utaztatnám a családomat  :wink:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Aktív-passzív biztonság
« Válasz #26 Dátum: 2005.03.06 22:53:54 »
Idézetet írta: "Szeke"
Batyuka ötlete alapján, a szétoffolt Suzukis topicból, folytatás ide :)

Reagálva Batyuka ottani utolsó hozzászólásához:

Gondolom az az ember, aki Téged tanított, még elég régen tanulta a szakmát. Olyan emberektől, akik még régebben tették. Te magad is 10 éve tanultad a dolgot. Egy Trabantról vagy Zsiguliról, illetve egyéb 80-as évekbeli, illetve 90-es évek elején készült autókról még el is hiszem, hogy ez az állítás igaz (ott ugye nem csak a hirtelen lassulás a gond, hanem az is, hogy teljesen instabil lesz a karosszéria, nekicsapódsz a kormánynak, stb.
Te írtad: "amennyit az autóipar fejlődött, most van vagy 55km/h"
Szóval 10 év alatt az autóipar csak ennyit fejlődött volna?  :shock:  Pont a biztonság az egyik olyan dolog, ami a 10 év alatt SOKKAL nagyobb hangsúlyt kapott. Szerintem egy Yarisban sem halnál meg, ha 60-al fának mennél (a teljes lebénulást sem tartom valószínűnek). Nemhogy egy Avensisben, ami kategóriájának (ami eleve nagy kategória) az egyik legjobbja...
Sosem szabad vakon bízni egy autó biztonsági rendszereiben sem, ez természetes. De azért egy Avensisben szívesen (és nyugodtan) utaztatnám a családomat  :wink:


Ezzel csak egyetérteni tudok  :!:

Egyébként volt már jópár autó a nyolcvanas , sőt a hetvenes években is , amelyik nagyon komoly biztonságot nyújtott (pl. W116 S-Klasse és 240-es Volvo már a hetvenes évek első felében) . Amikor megjelent a légzsák , ez tovább javult . Egy légzsákkal felszerelt W126-os S-Klasse vagy egy szintén légzsákos 760-as Volvo a 80-as évek elején hozta azt a nívót , ami ma elég lenne egy négycsillagos EuroNCAP minősítésre .

CSAKHOGY ! A passzív biztonság akkor még szinte kizárólag a felső- és a luxuskategória , sőt azon belül is néhány márka privilégiuma volt (egy Alfa 6-os vagy épp egy Renault 30-as hiába volt akkora , mint egy nagy Volvo , biztonságban a közelébe nem ért) . Ami nagyon fontos és nagyon örvendetes , hogy mára a biztonság kiterjedt minden kategóriára és szinte minden márkára  :) !!! Különbségek persze vannak , de mégis adott egy átlag-színvonal , ami pl. pont a kisautók esetében több nagyságrenddel haladja meg a másfél évtizeddel ezelőtti standardot .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #27 Dátum: 2005.03.06 23:10:09 »
Ez így van. Ma egy adott körülményű ütközésben elszenvedhető sérülés mértéke többszörösen kisebb, mint akárcsak 10 éve volt. Ebben egyetértünk...
ÉS akkor még azt nem is említettük, hogy a fékek is jobbak lettek, tehát az ütközés várható sebessége is kisebb. :!:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #28 Dátum: 2005.03.06 23:23:45 »
Idézetet írta: "music"
Ez így van. Ma egy adott körülményű ütközésben elszenvedhető sérülés mértéke többszörösen kisebb, mint akárcsak 10 éve volt. Ebben egyetértünk...
ÉS akkor még azt nem is említettük, hogy a fékek is jobbak lettek, tehát az ütközés várható sebessége is kisebb. :!:


Igen , az aktív biztonság (fékek , kanyarstabilitás stb) is nagyon sokat javult . Hajjaj , de még mennyit ! És szerencsére nálunk össznépi szinten érettebben gondolkodó népek fiai/lányai (arra nyugatabbra) ezt képesek is ép ésszel felhasználni , nem hiszik azt ezáltal , hogy az autójuk átírja a fizikai törvényeket , ergo ott kevesebb is a baleset . Ott érdekes módon az autókkal elérhető átlagsebesség növekedése sem okozott romló baleseti statisztikákat ... :roll:

Egyébként ez a jelenség , hogy ti. a fejlettebb technika felelőtlenségre sarkall sokakat , nemcsak nálunk működik , hanem a legtöbb egyéb volt szocialista országban is .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Aktív-passzív biztonság
« Válasz #29 Dátum: 2005.03.06 23:27:19 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyébként ez a jelenség, hogy ti. a fejlettebb technika felelőtlenségre sarkall sokakat, nemcsak nálunk működik, hanem a legtöbb egyéb volt szocialista országban is.

Jó példa volt erre a német egyesítés: az NDK-soknak hirtelen sok pénzük lett, megvették az addig hőn áhított nyugati autócsodákat, és az első őszi ködök beálltával akkora tömegbaleseteket okoztak, hogy csak no. Mert a gázpedált könnyebb volt megtalálni, mint a féket...
music