Mivel nem lehet modellezni az összes, 9.656.421 féle balesetet, nyilván kellett választani egy standardot.
Erről van szó. Csak tudod, ez olyan mint az "átlagember" kifejezés: tk, átlagember nincsen, csak ő van a legkevésbé távol a létező összes tulajdonság középpontjától.
Ahogy mondod . Ez az ütközés-típus van a legkevésbé távol a létező összes ütközés-típus középpontjától
Érdekes módon reakció nélkül maradt , amit arról írtam , hogy igazolt az összefüggés a töréstesztek és a valódi balesetek kimenetele között .
Biztos van összefüggés, csak nem lineáris. Nem biztos, hogy ha ugyanannak a fának ugyanúgy nekimész ugyanolyan körülmények között, akkor egy 4* autóban meghalsz, egy 5* ban meg nem. De az is lehet, hogy az 5*-gosban halsz meg, mert nem erre tervezték a kocsit. Nehogy már előre eldöntsék, milyen balesetet fogok szenvedni! Értem, hogy minden biz-bazt nem lehet számításba venni, de azért törekedjünk rá, különben meg ne verjük a mellünket, hogy mi mindent milyen jól csinálunk. 1 kocsinak hány féle balesetét szimulálják le? Azt mondod a leggyakoribbakat veszik figyelembe. Mi számít gyakorinak?
pl.
1. számú baleseti ok 10Millió előfordulás
2. számú baleseti ok 9Millió
3. 8
4. 7
5. 6
.
.
.
10 1milla
11. 900ezer
12. 800
...
Stb. Ez mondjuk a statisztika a világon.
Ez 1 primitív példa, te meddig tesztelnéd le a sort?
10 ig?
900 ezer kevés az 55 millióhoz képest?
Hm lássuk csak az annyi mint 1:61, hez, vagy fordítva, ezzel mindig bajban vagyok, de ezek szerint a 11. baleseti ok esélye ennyi
Ezzel már nem kell foglalkozni szted?
Remélem érthető voltam.