Szerző Téma: Suzuki  (Megtekintve 260850 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Suzuki
« Válasz #420 Dátum: 2007.11.22 08:56:14 »
Haj-jajj....  :hipnozis:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Suzuki
« Válasz #421 Dátum: 2007.11.22 10:35:30 »
Idézetet írta: "England"
SZIASZTOK


Szia
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Suzuki
« Válasz #422 Dátum: 2007.11.22 10:45:56 »
elmondanám h az utángyártott ablaktörlö nem töröl jobban :kacsint:
én ugyanis éppen Englandtól vettem eredeti totoyát :szemez:
sztem, Peace mindenkinek
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #423 Dátum: 2007.11.22 12:20:37 »
Öregem, ilyesmin berágni :szemforgat: ... Egyetértek murray-al, szerintem is peace :!:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

leszilaci

  • Vendég
Suzuki
« Válasz #424 Dátum: 2007.11.23 18:20:04 »
Idézetet írta: "England"
SZIASZTOK

szia

sajnálom...ha tudom,h ez ekkora port kavar, akkor nem kérdezem.
köszönöm a válaszodat-véleményedet.

 :toy:  :pofa:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Suzuki
« Válasz #425 Dátum: 2008.06.21 21:33:33 »
Nagy premierre került nálam sor a múlt héten: életemben először vezettem "a" híres-hírhedt Suzukit, azaz a régi Swiftet  :cool2: ...

... egy eléggé fiatal, 2001-es, eléggé fullos (elektromos ablak, centrál, alufelni, gyárilag sportülés stb.), ötajtós 1.3-ast, nagyon megkímélt állapotban, kemény 69 ezer km-rel.

A '94-es Corsából ültem át közvetlenül, de ehhez képest is időutazás volt egy kicsit - visszafelé ;) ...

Amolyan "filter nélküli" ez az autó. Szűk, hangos, ráz, hallassz és érzel mindent. Valahol megértem, miért mondják rá sokan, hogy sportos :) ... Pláne ezzel a motorral, ami érzésre repíti, és objektíve is jól viszi a kis pehely kasztnit - a feelinget fokozza, hogy gázadásra felbőg, magasabb fordulaton pedig már egyenesen üvölt. De tényleg megy is. Ja, apropó magas fordulat: 100-nál ötösben 2500, emberek, erről sok mai kisautó példát vehetne  ::) ... Na ja, azok nehezebbek is vagy 3-4 mázsával. A 2.0 Avénk pörög 100-nál 2500-at ötösben  :laugh: !

A kocsit amúgy könnyű vezetni, nem igényel semmi megszokást. A kormány szervó nélkül persze nem a legkönnyebb, de pl. a Corsában nehezebb, pedig azon is 155-ösök a gumik. A váltó teljesen OK. A fék amolyan 80-as évek beli, taposni kell. Az üléspozíció eléggé gnóm: hátradőlve, kvázi a padlón ülve, felhúzott és szétterpesztett lábakkal, a magasan lévő kormányba csimpaszkodva vezetsz. Nem élvezném ezt egy 5-6 órás úton, az tuti. Maga az ülés viszont kényelmes - ahogy írtam, gyári sportülés. És van hely hátul! Az üléspozíció ott is kényelmetlen, de hely van.

A két dolog, ami a legkevésbé tetszett: az egyik a széltében nagyon kevés hely, majdnem összeér a vállad az utasodéval akkor is, ha egyikőtök sem nagydarab, és balról is nagyon közel van az ajtó; a másik, a nagyobbik gond: az instabilitás, gyenge egyenesfutás, imbolygás magasabb sebességnél (értsd: 110-120). Most már értem, miért félnek annyira a Swiftesek az oldalszéltől. Nem csodálom, hogy félnek. Ebben a dologban volt a leginkább érezhető a konstrukció elavultsága.

Összességében: ezzel a motorral, városi autónak, elfogadnám - mert poén, ahogy bömbölve meglódul gázadásra, és lámpánál tutira meglepiket lehet vele okozni jópár komolyabb autónak  :yes: ... Nomeg ugye kicsi, áttekinthető stb. És rövid távon jól elfér benne négy ember. Hosszú útra nem kéne, ahhoz túl szűk, túl hangos és túl instabil (nomeg ott lenne, ugye, a félsz az esetleges karamboltól).
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.21 21:35:08 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

TUZI

  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 143
Re: Suzuki
« Válasz #426 Dátum: 2008.06.21 22:09:57 »
Hy.
Japán autók?? Na végre valami amihez én is talán érdemben hozzátudok szólni. Bár??? Az én nem Toyotám igazából nem is japán, Spanyol gyártás tudtommal.:-)
Szóval.
Nissan Terrano 2.7 TDI (azthiszem:-)) mindegy, a lényeg valami ilyen..........

A HSZ tartalma a Nissan topicba áttéve. Trotter
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.22 19:54:39 írta Trotter66 »
TUZI

TUZI

  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 143
Re: Suzuki
« Válasz #427 Dátum: 2008.06.21 22:12:24 »
Basszus ezt is rossz helyre címeztem. Bocsánat, szoknom kel ezt a sok topikot. Maradok inkább az olvasásnál, az még megy.:-)))

Megesik, de majd mindíg segít valamelyikünk! ;)
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.22 19:55:27 írta Trotter66 »
TUZI

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Suzuki
« Válasz #428 Dátum: 2008.08.14 01:17:43 »
Tegnap volt alkalmam vezetni a pár hsz-al alább említett Swiftet - 120 km-es szakaszon, Balatonról hazafelé.

Hááát... Nem lett szimpibb. A zajszint tartós országúti haladásnál már meglehetősen zavaró, elég hozzá a 100-110-es tempó is. Idegekre menő az imbolygás és az egyenesfutás hiánya, az autót egyenesben is állandóan korrigálgatni, terelgetni kell. Mindehhez társul egy nem túl pontos, középállás körül érzéketlen kormánymű. Az üléspozíció fárasztó, az ülőlap nem támasztja meg az ember combját, lévén az ülés lent van alacsonyan a padlón, ergo felhúzott lábakkal kell ülni. A motor három utassal már sokat veszít a lendületességéből, a dombokat kifejezetten utálja, hármast kért olyan emelkedőkön, amelyeken a 60 lovas 1.4 Corsa B simán fölment negyedikben. Az utastéri műanyagok minősége lehangoló, a színűk nemkülönben.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Suzuki
« Válasz #429 Dátum: 2009.01.25 18:26:51 »
Na, pénteken letekertem 772 kilométert a lent említett Swifttel - végig országúton, ez gyakorlatilag 12 óra vezetést jelentett (ebből ötöt sötétben), tekintettel arra, hogy egyes szakaszokon köd miatt csak 40-el tudtam haladni  :wacko: ... De volt benne pl. egy olyan rész is, amelyben 57 perc alatt sikerült elérni Nagykőrösről Kisújszállásra  :whistling:

A lényeg, hogy kissé revideálnom kell az alábbi, nyári hsz-omban kifejtett véleményemet. Nem olyan vészes ez az autó. Simán túléltem ezt a 12 órát benne, nem fájdult meg semmim, nem fáradtam el az átlagosnál jobban. Ez egy normális kisautó a 90-es évek elejéről, nem több, de nem is kevesebb. El lehet benne férni, könnyű vezetni, sőt haladni is lehet vele. Az üléspozíció valóban elég szerencsétlen, és az anyagok is olyanok, amilyenek, meg a hangja sem valami szép; de semmiképpen nem az a vacak, aminek a nyári út után elkönyveltem. Ennyi pénzért, és az egyéb tulajdonságait is figyelembe véve, reális ellenértéket nyújt. A legnagyobb baja persze továbbra is a csapnivaló ütközésvédelem marad; de ha a kortársaival összevetjük, azoké sem jobb. Rendben van ez a kis futkosó, én a továbbiakban abbahagytam a köpködését  :yes:

A történet tanulsága, hogy nagyon nem mindegy, miből ül át az ember. Mostanában, ugye, nagyrészt a Starlettel közlekedek  ;) ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re: Suzuki
« Válasz #430 Dátum: 2009.01.25 20:10:55 »
igy van. én pl az uj szuzit sokkal jobban utalom mert abbol a pénzbol már autot kapok. a régi sztem a maga idejében korrekt kis auto volt. egyedul a lemezek vékonysága gáz..
sztem jol  néz ki és elpusztithatatlan. csak a kozvélemény utálja igy annyi neki..bár ma is elémvágott egy idiota régi swift így... :D
de az auto nem tehet semmirol
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Suzuki
« Válasz #431 Dátum: 2009.01.25 20:49:08 »
Két éve, amikor anyámnak vettünk egyet, - GLX, tehát majdnem csúcsfelszereltségűt - azt két hónapig használtam. Nem volt különösebb gondom vele, - igaz azzal a tudattal, hogy nemsoká lesz egy Avém, illetve részben már volt is.
Ha az ember arra gondol, hogy A-ból B-be el akar jutni, akkor a Swift teljesen elég. De az tény, hogy az egészből valami alapvető tré-érzet áradt, mindig zörgött, lötyögött valahol valami, a csomagtartófedél pedig a lámpák magasságában nyílt csak fel.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Suzuki
« Válasz #432 Dátum: 2009.01.25 21:28:36 »
igy van. én pl az uj szuzit sokkal jobban utalom mert abbol a pénzbol már autot kapok.

Érdekes. Vezettél már új Swiftet  ;) ? Nagyon is AUTÓ azért a pénzért, sőt, az egyik legjobb ár-érték arányú abban az árszegmensben. Ha új kisautót akarnék venni, és Yarisra nem futná (mert abból az 1.3-as kéne, és az alapnál jobb felszereltséggel), akkor kvázi biztos, hogy Swiftet vennék. Abszolút korrekt kiskocsi.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Suzuki
« Válasz #433 Dátum: 2009.01.25 21:34:07 »
Két éve, amikor anyámnak vettünk egyet, - GLX, tehát majdnem csúcsfelszereltségűt - azt két hónapig használtam. Nem volt különösebb gondom vele, - igaz azzal a tudattal, hogy nemsoká lesz egy Avém, illetve részben már volt is.
Ha az ember arra gondol, hogy A-ból B-be el akar jutni, akkor a Swift teljesen elég. De az tény, hogy az egészből valami alapvető tré-érzet áradt, mindig zörgött, lötyögött valahol valami, a csomagtartófedél pedig a lámpák magasságában nyílt csak fel.

Régi konstrukció (lásd hátsó ajtó említett kialakítása, lásd üléspozíció, stb...), és a kidolgozása & anyagminősége értékarányos  :whistling: ... De olcsó, szinte-soha-el-nem-romló, kisétvágyú, nagyon alacsony költséggel fenntartható futkosónak teljesen megteszi. A biztonsága persze  :helpsmilie: ... És a gond inkább ott van, hogy azért a pénzért, amibe egy fiatal példány kerül, lehet kapni korszerűbb kiskocsikat sokkal jobb biztonsággal - de cserébe ezek jóval öregebbek és szinte biztos jóval többet futottak lesznek. Hát ja, vagy-vagy  :?: ...

Mondjuk azt nem tudom, milyen lehet az ezres Swift, mert ez az 1.3 is igazából csak egy-két személlyel mozog viszonylag fürgén. Na ja, az ezrest nyilván valahogy úgy kell elképzelni, mint Starletkét  :whistling: ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re: Suzuki
« Válasz #434 Dátum: 2009.01.25 22:17:16 »
Érdekes. Vezettél már új Swiftet  ;) ? Nagyon is AUTÓ azért a pénzért, sőt, az egyik legjobb ár-érték arányú abban az árszegmensben. Ha új kisautót akarnék venni, és Yarisra nem futná (mert abból az 1.3-as kéne, és az alapnál jobb felszereltséggel), akkor kvázi biztos, hogy Swiftet vennék. Abszolút korrekt kiskocsi.
Igen, de alapvetően kétszemélyes  :excl: Sokkal inkább, mint az elődje.
Már a Yaris I-ben is figyelemre méltó volt a hátsó helykínálat - én egyszer utaztam benne 3,5 órát, és meg se kottyant, a Swift ebből a szempontból elég vacak. A régi is sokkal barátságosabb volt :excl:
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.25 22:18:54 írta music »
music