Szerző Téma: Suzuki  (Megtekintve 260326 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #90 Dátum: 2005.04.14 18:59:35 »
Itt van egy erőgép: 1.0 B+G Swift, ráadásul automata.  :shock:
Ennek szerintem már negatív a gyorsulási értéke, vagy műszer által nem mérhető... :)
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Suzuki
« Válasz #91 Dátum: 2005.04.14 21:47:30 »
ma már többször hivatkoztam a májusi autó2-re, van egy hosszú teszt az új Swift 1,5-ről. Az autó ára 3,15 milkó, és már messze nem a Suzuki a legolcsóbb autó a piacon (ez persze az egyik legdrágább Swift), de a kategóriájában ez az autó 15 között a 7. legdrágább és még egy Mitsu Colt 1,3 is olcsóbb

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #92 Dátum: 2005.04.14 21:51:49 »
Idézetet írta: "saro"
ma már többször hivatkoztam a májusi autó2-re, van egy hosszú teszt az új Swift 1,5-ről. Az autó ára 3,15 milkó, és már messze nem a Suzuki a legolcsóbb autó a piacon (ez persze az egyik legdrágább Swift), de a kategóriájában ez az autó 15 között a 7. legdrágább és még egy Mitsu Colt 1,3 is olcsóbb

Az 1.5 GS swift azért már elég kemény felszereltséggel jön ki. Ne csak az árát nézd. Emellett erősebb is, mint az 1.3 Mitsu.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Suzuki
« Válasz #93 Dátum: 2005.04.14 22:15:41 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "saro"
ma már többször hivatkoztam a májusi autó2-re, van egy hosszú teszt az új Swift 1,5-ről. Az autó ára 3,15 milkó, és már messze nem a Suzuki a legolcsóbb autó a piacon (ez persze az egyik legdrágább Swift), de a kategóriájában ez az autó 15 között a 7. legdrágább és még egy Mitsu Colt 1,3 is olcsóbb

Az 1.5 GS swift azért már elég kemény felszereltséggel jön ki. Ne csak az árát nézd. Emellett erősebb is, mint az 1.3 Mitsu.



Én tesztvezettem egyet, visszakereshető itt két-három oldala lehet, 3,15-ért kapsz egy kopogós műanyagbelsőt, nyikorgó műszerfallal. -inkább 3,5 és van egy normális corollám!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #94 Dátum: 2005.04.14 22:27:33 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Én tesztvezettem egyet, visszakereshető itt két-három oldala lehet, 3,15-ért kapsz egy kopogós műanyagbelsőt, nyikorgó műszerfallal. -inkább 3,5 és van egy normális corollám!

Ez tény, a corolla jobb. De a Corollában mennyibe kerül az a felszereltségi szint azzal a teljesítménnyel (azaz 1.6-os motorral), mint a Swiftben? Pontosan 4.2-be. Ez meg már 1 milla plusz.
Nem kérdés, én is a Corollát választanám. De 1 milla pluszt sokan nem tudnak (akarnak) előteremteni.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Suzuki
« Válasz #95 Dátum: 2005.04.14 22:28:12 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "saro"
ma már többször hivatkoztam a májusi autó2-re, van egy hosszú teszt az új Swift 1,5-ről. Az autó ára 3,15 milkó, és már messze nem a Suzuki a legolcsóbb autó a piacon (ez persze az egyik legdrágább Swift), de a kategóriájában ez az autó 15 között a 7. legdrágább és még egy Mitsu Colt 1,3 is olcsóbb

Az 1.5 GS swift azért már elég kemény felszereltséggel jön ki. Ne csak az árát nézd. Emellett erősebb is, mint az 1.3 Mitsu.



7 LE van köztük, alig megy rosszabbul és majd 1 literrel kevesebbet eszik. Ezenkivül nagyobb a csomagtere, ABS-EBD, félaut. kondi, négy lufi, azért nem fapados és 150ezerrel olcsóbb

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #96 Dátum: 2005.04.14 22:34:30 »
Idézetet írta: "saro"
7 LE van köztük, alig megy rosszabbul és majd 1 literrel kevesebbet eszik. Ezenkivül nagyobb a csomagtere, ABS-EBD, félaut. kondi, négy lufi, azért nem fapados és 150ezerrel olcsóbb

Suzukihoz meg van "intelligens" kulcs :D, +2 lufi, alufelni (ez nemtom van-e a mitsuhoz)...
Ha így nézzük, kb. egy árban vannak. Viszont nem kérdéses a választás nálam se. Time will tell hogy milyen az új Swift. Egyelőre jó kis gépnek tűnik (az ára is ehhez van mérve   :roll: ).
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Suzuki
« Válasz #97 Dátum: 2005.04.14 22:57:02 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Tamás69"
Én tesztvezettem egyet, visszakereshető itt két-három oldala lehet, 3,15-ért kapsz egy kopogós műanyagbelsőt, nyikorgó műszerfallal. -inkább 3,5 és van egy normális corollám!

Ez tény, a corolla jobb. De a Corollában mennyibe kerül az a felszereltségi szint azzal a teljesítménnyel (azaz 1.6-os motorral), mint a Swiftben? Pontosan 4.2-be. Ez meg már 1 milla plusz.
Nem kérdés, én is a Corollát választanám. De 1 milla pluszt sokan nem tudnak (akarnak) előteremteni.

inkább az 1,4-hez hasonlítanám. 102 lovas a Swift, de tényleg jól felszerelt.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Suzuki
« Válasz #98 Dátum: 2005.04.14 23:40:02 »
Idézetet írta: "saro"
ma már többször hivatkoztam a májusi autó2-re, van egy hosszú teszt az új Swift 1,5-ről. Az autó ára 3,15 milkó, és már messze nem a Suzuki a legolcsóbb autó a piacon (ez persze az egyik legdrágább Swift), de a kategóriájában ez az autó 15 között a 7. legdrágább és még egy Mitsu Colt 1,3 is olcsóbb

Olvastam én is. Elég megmosolyogtató, hogy azt felsorolt 15 típust egy kategóriának veszi. A Polo jó 30 centivel hosszabb...
music     

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
Suzuki
« Válasz #99 Dátum: 2005.04.15 07:38:20 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Rozsomák"
Íme az én autóm: (Suzuki SJ410)

Szép! Mekkora moci van benne? Hihetetlen, hogy ezeket a kocsikat gyártottak ezres benzines motorral. Nyomaték nuku  :?

Ez bizony 965 cm3-es. A nyomatékát nem tudom, de a teljesítménye 33 kW :D . Viszont a rövid (négy sebességes) váltó és a felező miatt állítólag elegendő a mozgatásához. Ja az öntömege 850 kg, talán ezért is marad viszonylag fürge, bár a végsebessége aligha éri el a 100-at. De nem is arra kell, hogy száguldozzak vele, arra itt a Corolla. :D
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
Suzuki
« Válasz #100 Dátum: 2005.04.15 07:39:55 »
Idézetet írta: "Rozsomák"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Rozsomák"
Íme az én autóm: (Suzuki SJ410)

Szép! Mekkora moci van benne? Hihetetlen, hogy ezeket a kocsikat gyártottak ezres benzines motorral. Nyomaték nuku  :?

Ez bizony 965 cm3-es. A nyomatékát nem tudom, de a teljesítménye 33 kW :D . Viszont a rövid (négy sebességes) váltó és a felező miatt állítólag elegendő a mozgatásához. Ja az öntömege 850 kg, talán ezért is marad viszonylag fürge, bár a végsebessége aligha éri el a 100-at. De nem is arra kell, hogy száguldozzak vele, arra itt a Corolla. :D


Ja, és ez 4 hengeres 965-ös, nem úgy mint a Swift!!!
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
Suzuki
« Válasz #101 Dátum: 2005.04.15 07:56:44 »
Idézetet írta: "MiCKEY"

Ez így ebben a színben :) nekem is teccik. Teljes felújítás lesz? Törve volt?

Ezt "lédig" kiszerelésben vásároltam :D . Tehát vödrökben, dobozokban, zsákokban, de ami nem volt szétszedve, azt is szétszedtem, és most próbálunk a tesómmal Samurait csinálni belőle. Ez teljes felújítást jelent. A fülkéből kettőt is kaptam így a kevésbé rosszat hegesztettük ki. Hogy törve volt-e? Úgy nézett ki, mint ami már mindegyik oldalán átfordult. Szerencsére, egy precíz karosszériás ismerősöm szépen helyretette a lemezeket, aztán sok-sok türelmes kittelgetéssel és csiszolgatással igyekeztem széppé varázsolni. Ezeken a kis terepjárókon azt figyeltem meg, hogy nem törik őket, hanem inkább csak nekitámasztják ennek-annak, mint egy biciklit. :D
Sajnos most derül ki, hogy nincs meg minden alkatrész, így egy kissé lassan megy az összerakás.
A színe az külön megér egy misét. Mire minden papírom megvolt az átíratáshoz (eredet vizsgálat, színváltozás, adásvételi, biztosítás), még egy egyben lévő autónál sem egyszerű, hátmég így darabokban.
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #102 Dátum: 2005.04.15 18:46:38 »
Idézetet írta: "Rozsomák"
Ja, és ez 4 hengeres 965-ös, nem úgy mint a Swift!!!

Hát nem tudom, a Starletben volt 12 szelepes ezres motor 38 KW-al :) Ha nem akarsz kemény terepen menni csak földutakon járkálni, akkor oké.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #103 Dátum: 2005.05.05 21:37:35 »
Nem gondoltam, hogy lehet 1000 köbcentinél kisebb motort tenni terepjáróba. Már hogyne lehetne! ITT van rá az élő példa  :D  
800 cm3, benzinmotor... Ezzel lehet terepezni is?? Vagy pár üzemóra után kuplungcsere kell?  :shock:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Suzuki
« Válasz #104 Dátum: 2005.05.05 23:21:37 »
Idézetet írta: "Szeke"
Nem gondoltam, hogy lehet 1000 köbcentinél kisebb motort tenni terepjáróba. Már hogyne lehetne!
Készül Maruti (vagy Mahindra?) verzióban is!
music