Szerző Téma: Suzuki  (Megtekintve 261397 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #150 Dátum: 2005.05.14 23:18:21 »
Idézetet írta: "music"

Idézetet írta: "Palaczk"
itt van például ezaz autó ! Jól néz ki ? Mint az állat  :o ... Baromi jól áll neki ez a sötétnarancs-metál szín .

Nem igazán lenne az esetem. A sötétnarancs amblock nem lenne az. Legfeljebb kukásautóban, de annak meg nem elég rikító...


Ehh ... Be vagy gyöpösödve  :wink:  :P  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Suzuki
« Válasz #151 Dátum: 2005.05.14 23:37:05 »
Idézetet írta: "music"
Ma ültem egy 1.0 Swiftben, utolsó szériából való. Már 1 éves, de még néha új szaga van. Valahonnan ismerős volt az illat, a végére rájöttem, az új Daciánknak volt ilyen illata. Egyébként minden kopogós kemény műanyag, és az a kocsi nem megy. 5-ben 80-nál gázadásra jön egy kis morgás, és lassan elkezd kúszni felfelé a mutató...

Én nemrég 1.3-asban ültem, az se lehetett 2-3 évesnél több, de zörgött kicsit, full fapad verzió volt, kicsi volt benne a hely is, de a motorja az jó volt, a srác mesélte, hogy megtréfált már vele pár nagyarcút, akik 1.6-os kocsival voltak :D
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Suzuki
« Válasz #152 Dátum: 2005.05.15 00:30:07 »
Idézetet írta: "KLaco"
Én nemrég 1.3-asban ültem, az se lehetett 2-3 évesnél több, de zörgött kicsit, full fapad verzió volt, kicsi volt benne a hely is, de a motorja az jó volt, a srác mesélte, hogy megtréfált már vele pár nagyarcút, akik 1.6-os kocsival voltak :D

Zörgés itt is volt, kb. 2000 fordulat felett a műszerfal irányából valami. Olyan hangja volt, mint mikor a kmóra spirálja rosszul van bekötve és cirpeg.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #153 Dátum: 2005.05.15 11:24:21 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "music"
Ma ültem egy 1.0 Swiftben, utolsó szériából való. Már 1 éves, de még néha új szaga van. Valahonnan ismerős volt az illat, a végére rájöttem, az új Daciánknak volt ilyen illata. Egyébként minden kopogós kemény műanyag, és az a kocsi nem megy. 5-ben 80-nál gázadásra jön egy kis morgás, és lassan elkezd kúszni felfelé a mutató...

Én nemrég 1.3-asban ültem, az se lehetett 2-3 évesnél több, de zörgött kicsit, full fapad verzió volt, kicsi volt benne a hely is, de a motorja az jó volt, a srác mesélte, hogy megtréfált már vele pár nagyarcút, akik 1.6-os kocsival voltak :D


A motor-erőátvitel volt tényleg a legjobb része a régi Swiftnek . Az 1.0 gazdaságos volt , az 1.3 szintén nem evett sokat , ráadásul ment is . De minden egyéb bizony megmaradt a 80-as évek második felének kisautói színvonalán  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #154 Dátum: 2005.05.15 11:44:10 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Az 1.0 gazdaságos volt , az 1.3 szintén nem evett sokat , ráadásul ment is .

Az 1.3 minimálissal eszik csak többet. Pár deci különbség ha van köztük, vagy még annyi se. Hiába több henger, kevésbé kell nyomni a gázpedált.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Suzuki
« Válasz #155 Dátum: 2005.05.15 12:32:55 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Palaczk"
Az 1.0 gazdaságos volt, az 1.3 szintén nem evett sokat, ráadásul ment is.
Az 1.3 minimálissal eszik csak többet. Pár deci különbség ha van köztük, vagy még annyi se. Hiába több henger, kevésbé kell nyomni a gázpedált.

Városban azért van különbség, különösen 1-2 személlyel, mert az 1.0 még az 1.3-nál is jóval könnyebb; az 53 lóerő városi tempóra elég.
music     

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #156 Dátum: 2005.05.15 12:35:50 »
Idézetet írta: "music"
Városban azért van különbség, különösen 1-2 személlyel, mert az 1.0 még az 1.3-nál is jóval könnyebb; az 53 lóerő városi tempóra elég.

A kijelentésemet egy barátom állítására hivatkozva tettem. Neki 1.0 swiftje van. Megpakolva mentek nyaralni a haverjáékkal, akiknek 1.3 swiftjük van. Mindkét swift autópályán megpakolva 130-al ment, és ugyanannyit fogyasztottak...
Városban sem hinném, hogy olyan kifejezetten nagy lenne köztük a különbség  :roll:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #157 Dátum: 2005.05.15 12:37:15 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Palaczk"
Az 1.0 gazdaságos volt, az 1.3 szintén nem evett sokat, ráadásul ment is.
Az 1.3 minimálissal eszik csak többet. Pár deci különbség ha van köztük, vagy még annyi se. Hiába több henger, kevésbé kell nyomni a gázpedált.

Városban azért van különbség, különösen 1-2 személlyel, mert az 1.0 még az 1.3-nál is jóval könnyebb; az 53 lóerő városi tempóra elég.


Node pont városban kell taposni az 1.0-t . Ez kiegyenlíti a különbséget .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Suzuki
« Válasz #158 Dátum: 2005.05.15 12:46:00 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Node pont városban kell taposni az 1.0-t. Ez kiegyenlíti a különbséget .

Kelleni nem kell. Tudomásul kell venni, hogy ez egy 53 lóerős autó, és nem leszel minden lámpánál az első. Akkor nagyon keveset fog fogyasztani. Ha bajnok akarsz lenni, akkor ez is tud 7 liter felett enni.
music     

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #159 Dátum: 2005.05.15 12:47:35 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Node pont városban kell taposni az 1.0-t . Ez kiegyenlíti a különbséget .

Szerintem sincs nagyon difi köztük. Amiben az 1.0 jobb: kisebb átírási költség, valamivel kisebb biztosítás, még olcsóbb karbantartás (kevesebb gyertya és olaj kell neki :D ), valamivel alacsonyabb súly és így pár forinttal olcsóbb súlyadó.
Ezen kívül alapjáraton rázkódik, rövidebb élettartamú a motorja, emelkedőn felfelé meghal, előzni alig lehet vele, használtam semmivel se olcsóbb, mint az 1.3-as.
Azt hiszem, elég nyilvánvaló, hogy az 1.3-as mennyivel jobb  :wink:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Suzuki
« Válasz #160 Dátum: 2005.05.15 12:52:41 »
Idézetet írta: "Szeke"
Azt hiszem, elég nyilvánvaló, hogy az 1.3-as mennyivel jobb  :wink:

Szerintem ezt senki nem vitatta, csak a fogyasztások különbségét. Azt pedig fenntartom, hogy az 1.0 érezhetően takarékosabb. Persze ha ugyanazt a dinamikát várod tőle, mint az 1.3-tól, akkor valóban nem lesz jelentős a különbség.
music     

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #161 Dátum: 2005.05.15 12:54:17 »
Idézetet írta: "music"
Szerintem ezt senki nem vitatta, csak a fogyasztások különbségét. Azt pedig fenntartom, hogy az 1.0 érezhetően takarékosabb. Persze ha ugyanazt a dinamikát várod tőle, mint az 1.3-tól, akkor valóban nem lesz jelentős a különbség.

Az 1.0 Yaris és 1.3 Yaris között sincs fél liternél több difi. Miért lenne több a suzukinál?  :roll:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Suzuki
« Válasz #162 Dátum: 2005.05.15 13:00:16 »
Idézetet írta: "Szeke"
Az 1.0 Yaris és 1.3 Yaris között sincs fél liternél több difi. Miért lenne több a suzukinál?  :roll:

Miért függene ez már össze? A fogyit elég sok minden befolyásolja (lóerő, sóly, áttételek), arról nem beszélve, hogy a Suzukinál van -1 henger.
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Suzuki
« Válasz #163 Dátum: 2005.05.15 14:28:52 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Szeke"
Az 1.0 Yaris és 1.3 Yaris között sincs fél liternél több difi. Miért lenne több a suzukinál?  :roll:

Miért függene ez már össze? A fogyit elég sok minden befolyásolja (lóerő, sóly, áttételek), arról nem beszélve, hogy a Suzukinál van -1 henger.

Suzuki esetében a váltó 2. fokozata van nagyon eltalálva, és a tömege is elég kevés :D
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #164 Dátum: 2005.05.15 15:32:56 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Szeke"
Azt hiszem, elég nyilvánvaló, hogy az 1.3-as mennyivel jobb  :wink:

Szerintem ezt senki nem vitatta, csak a fogyasztások különbségét. Azt pedig fenntartom, hogy az 1.0 érezhetően takarékosabb. Persze ha ugyanazt a dinamikát várod tőle, mint az 1.3-tól, akkor valóban nem lesz jelentős a különbség.


Az ilyen fogyasztás-összevetésekben mindig azonos vezetési stílusra kell gondolni szerintem . Márpedig az 1.0-val spórolósan kell vezetni a városban ahhoz , hogy lényegesen alulmúld az átlagos stílusban hajtott 1.3-ast - mert gyenge , ezért ha nem figyelsz a spórolásra , automatikusan jobban ki fogod húzatni , mélyebbre fogod nyomni a pedált , mint az 1.3-asban . Csak kifejezetten odafigyelve lehet elérni vele megtakarítást - ez esetben viszont guruló útakadállyá válsz .

Van egy barátom , aki képes volt városi forgalomban 8.5 literrel elmozgatni a 408-as Moszkvicsát  :o ... Ha nem látom személyesen , el nem hiszem , hogy ez lehetséges !!! Csakhogy ezt úgy csinálta ám , hogy tényleg feltartotta a forgalmat - rettentő hosszú idő alatt gyorsult fel 50-re (mert már 30-nál négyesbe rakta , a gázt pedig csak simogatta) , sőt gyakran még annyival sem ment . Állandóan sorok voltak mögötte .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )