Szerző Téma: Suzuki  (Megtekintve 257435 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Suzuki
« Válasz #120 Dátum: 2005.05.06 21:16:44 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyébként ma is elég sok van - ha jól tudom, ennek komoly financiális vonzatai vannak náluk, a cirka 600 (nem tudom a pontos értéket) köbcenti alatti motor jelentős adó-kedvezményekkel jár a tulaj részére.

Ha megnézel egy katalógust, rögtön kiderül, ugyanis rengeteg 659 ccm-s kisautó van. Ebből következően 660 ccm ez a bizonyos határ.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Suzuki
« Válasz #121 Dátum: 2005.05.06 21:19:41 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Mellesleg, ne felejtsük el, hogy a Suzukiról van szó, amelyiknél akkoriban az autógyártás még csak mellékág volt a motorkerékpár-gyártás mellett - nem is volt igazán nagy motorjuk. És nyilván olcsóbb volt valamelyik meglévő kis motorhoz konstruálni egy megfelelően rövid főáttételt, mint megtervezni és gyártásba venni egy nagyobb motort  :idea: !

Így van, a Suzukinak tán nincs is más 4-nél több hengeres motorja, mint ami a Grand Vitarában valálható. Kicsikből annál több...
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Suzuki
« Válasz #122 Dátum: 2005.05.06 21:24:47 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Mellesleg, ne felejtsük el, hogy a Suzukiról van szó, amelyiknél akkoriban az autógyártás még csak mellékág volt a motorkerékpár-gyártás mellett - nem is volt igazán nagy motorjuk. És nyilván olcsóbb volt valamelyik meglévő kis motorhoz konstruálni egy megfelelően rövid főáttételt, mint megtervezni és gyártásba venni egy nagyobb motort  :idea: !

Így van, a Suzukinak tán nincs is más 4-nél több hengeres motorja, mint ami a Grand Vitarában valálható. Kicsikből annál több...

Kisember kis autót gyár nagy ember nagy autót :D
Suzuki vs. Volvo :D
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #123 Dátum: 2005.05.06 22:58:42 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
A vezetőülés állítása legyen tekerős, az utasülésé pedig karos. Utóbbi esetében valóban gyakrabban fordulhatnak elő olyan helyzetek, amikor előnyös lehet a gyors támla-lehajtás :D ... Így jó? ;)

Igeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Eszembe nem jutott volna, de végül is miért ne? Ennél sokkal drágább és bonyolultabb dolgokat beépítenek az autókba, akkor ez nem lehet megoldhatatlan feladat. Legfeljebb akkor bosszankodhat a tulaj, ha bontott ülést keres, mert akkor nem lesz egyező a két első ülés.


Egyébként sem egyeznek . Tök gyakori az az eset , amikor más oldalon vannak az állítókarok , aszimmetrikusak a tartósínek , más oldalon vannak a biztiöv-csat rögzítések , stb . Már a 2140-es Moszkvics első ülései sem voltak egymással felcserélhetők  :idea:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Suzuki
« Válasz #124 Dátum: 2005.05.07 18:35:35 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
A vezetőülés állítása legyen tekerős, az utasülésé pedig karos. Utóbbi esetében valóban gyakrabban fordulhatnak elő olyan helyzetek, amikor előnyös lehet a gyors támla-lehajtás :D ... Így jó? ;)
Igeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Eszembe nem jutott volna, de végül is miért ne? Ennél sokkal drágább és bonyolultabb dolgokat beépítenek az autókba, akkor ez nem lehet megoldhatatlan feladat. Legfeljebb akkor bosszankodhat a tulaj, ha bontott ülést keres, mert akkor nem lesz egyező a két első ülés.
Egyébként sem egyeznek. Tök gyakori az az eset , amikor más oldalon vannak az állítókarok, aszimmetrikusak a tartósínek, más oldalon vannak a biztiöv-csat rögzítések, stb. Már a 2140-es Moszkvics első ülései sem voltak egymással felcserélhetők :idea:

Akkor nincs más hátra, mint továbbítani az illetékesekhez. Bár - most elgondolkodva a problémán - nem hiszem, hogy nagyon bonyolult lenne megoldani, hogy tekerős ülésállítás esetén is (mondjuk a tekerő kihúzásával/benyomásával) egy mozdulattal hátradönthető legyen az üléstámla :!:  :idea:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #125 Dátum: 2005.05.07 22:14:36 »
Idézetet írta: "music"
Akkor nincs más hátra, mint továbbítani az illetékesekhez. Bár - most elgondolkodva a problémán - nem hiszem, hogy nagyon bonyolult lenne megoldani, hogy tekerős ülésállítás esetén is (mondjuk a tekerő kihúzásával/benyomásával) egy mozdulattal hátradönthető legyen az üléstámla :!:  :idea:


Most lehet , hogy meglepetést fogok okozni :) ...

Történetesen a 2140-es Moszkvics első ülései gyárilag rendelkeztek ezzel a dupla állítási lehetőséggel  :D ! Ha felhúztad a kart , akkor a támla rögzítése oldott , lehetőség nyílt a gyors és nagymértékű állításra - ugye , a szokványos karfelhúzós megoldás . Ha viszont a kar végén lévő fogantyút elkezdted tekerni , azzal be tudtad állítani pontosan , finoman , kismértékben a támla dőlésszögét  :o ! Mondom még egyszer : Moszkvics 2140  8) !

Mi ebből a tanulság ? A ma ismert autók "vagy-vagy" típusú megoldása nyilván nem több , mint az ezermillió más ponton is tetten érhető spórolás  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Suzuki
« Válasz #126 Dátum: 2005.05.08 11:37:17 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Most lehet, hogy meglepetést fogok okozni :). Történetesen a 2140-es Moszkvics első ülései gyárilag rendelkeztek ezzel a dupla állítási lehetőséggel :D !

Azért olyan nagy meglepetést nem okoztál. Ez a jelenség jellemző korunkra...
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Suzuki
« Válasz #127 Dátum: 2005.05.08 12:20:42 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Akkor nincs más hátra, mint továbbítani az illetékesekhez. Bár - most elgondolkodva a problémán - nem hiszem, hogy nagyon bonyolult lenne megoldani, hogy tekerős ülésállítás esetén is (mondjuk a tekerő kihúzásával/benyomásával) egy mozdulattal hátradönthető legyen az üléstámla :!:  :idea:


Most lehet , hogy meglepetést fogok okozni :) ...

Történetesen a 2140-es Moszkvics első ülései gyárilag rendelkeztek ezzel a dupla állítási lehetőséggel  :D ! Ha felhúztad a kart , akkor a támla rögzítése oldott , lehetőség nyílt a gyors és nagymértékű állításra - ugye , a szokványos karfelhúzós megoldás . Ha viszont a kar végén lévő fogantyút elkezdted tekerni , azzal be tudtad állítani pontosan , finoman , kismértékben a támla dőlésszögét  :o ! Mondom még egyszer : Moszkvics 2140  8) !

Mi ebből a tanulság ? A ma ismert autók "vagy-vagy" típusú megoldása nyilván nem több , mint az ezermillió más ponton is tetten érhető spórolás  :roll:

Sőt a mi Lada kétkereklámpás csodánk is tudta annó, csak az nem kar volt, hanem tekerő, amit ha az ülés alatt felfelé húztál asszem, akkor oldott :D
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #128 Dátum: 2005.05.08 12:45:32 »
Válasz az Általános/Beszélgessünkben !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Suzuki
« Válasz #129 Dátum: 2005.05.09 08:12:23 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Akkor nincs más hátra, mint továbbítani az illetékesekhez. Bár - most elgondolkodva a problémán - nem hiszem, hogy nagyon bonyolult lenne megoldani, hogy tekerős ülésállítás esetén is (mondjuk a tekerő kihúzásával/benyomásával) egy mozdulattal hátradönthető legyen az üléstámla :!:  :idea:


Most lehet , hogy meglepetést fogok okozni :) ...

Történetesen a 2140-es Moszkvics első ülései gyárilag rendelkeztek ezzel a dupla állítási lehetőséggel  :D ! Ha felhúztad a kart , akkor a támla rögzítése oldott , lehetőség nyílt a gyors és nagymértékű állításra - ugye , a szokványos karfelhúzós megoldás . Ha viszont a kar végén lévő fogantyút elkezdted tekerni , azzal be tudtad állítani pontosan , finoman , kismértékben a támla dőlésszögét  :o ! Mondom még egyszer : Moszkvics 2140  8) !

Mi ebből a tanulság ? A ma ismert autók "vagy-vagy" típusú megoldása nyilván nem több , mint az ezermillió más ponton is tetten érhető spórolás  :roll:

Sőt a mi Lada kétkereklámpás csodánk is tudta annó, csak az nem kar volt, hanem tekerő, amit ha az ülés alatt felfelé húztál asszem, akkor oldott :D


OFF
Jahh, 2105-től fölfele, meg széria volt, amíg ki nem kopott....
ON
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #130 Dátum: 2005.05.13 15:34:38 »
Gyerekek , ma láttam egy új Swiftet , olyan fantasztikusan jó színben , hogy a szám tátva maradt  :o ... Mint most a honlapjukról megtudtam , "gránátnarancs-metál" a neve , itt van egy kép róla - de ez nem is igazán jó , én ugyanis a ragyogó májusi napsütésben láttam , ahogy elhaladt előttem keresztben az autó - olyan élet és tűz volt abban a színben , ahogy sütött rá a nap , hogy azt így nem is lehet elmondani  :prayer: !!!

Ajánlom egyébként figyelmetekbe az új Swift színválasztékát - EZ IGEN , így kell kinézzen egy kisautó színpalettája , 11 féle szín , ebből csak kettő a szürke , továbbá van fehér és fekete , a fennmaradó 7 pedig igazi SZÍN , méghozzá szebbnél szebbek  [smilie=sm38.gif] ! Részemről ez bizony  :10:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Suzuki
« Válasz #131 Dátum: 2005.05.13 16:20:32 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Gyerekek , ma láttam egy új Swiftet , olyan fantasztikusan jó színben , hogy a szám tátva maradt  :o ... Mint most a honlapjukról megtudtam , "gránátnarancs-metál" a neve , itt van egy kép róla - de ez nem is igazán jó , én ugyanis a ragyogó májusi napsütésben láttam , ahogy elhaladt előttem keresztben az autó - olyan élet és tűz volt abban a színben , ahogy sütött rá a nap , hogy azt így nem is lehet elmondani  :prayer: !!!

Ajánlom egyébként figyelmetekbe az új Swift színválasztékát - EZ IGEN , így kell kinézzen egy kisautó színpalettája , 11 féle szín , ebből csak kettő a szürke , továbbá van fehér és fekete , a fennmaradó 7 pedig igazi SZÍN , méghozzá szebbnél szebbek  [smilie=sm38.gif] ! Részemről ez bizony  :10:

Izlés kérdése, szerintem csak az elmegy kategóriába fér bele. A szűrke viszont szép :D :D Nekem abban jobban tetszik. A Wagonnak meg a Citrom szín áll jól. Lianának a sötétbordó. Régi Szwiftnek meg a sötétzöld.
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #132 Dátum: 2005.05.13 16:45:16 »
Ízlés dolga , tényleg  :wink: ... Nekem a szürke rémes , főleg egy kiskocsin  :P
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Suzuki
« Válasz #133 Dátum: 2005.05.13 17:15:25 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ízlés dolga , tényleg  :wink: ... Nekem a szürke rémes , főleg egy kiskocsin  :P

Nekem akkor tetszett meg a metálszürke, amikor jó régen kaptam 1 Mecsboxot, ami mellesleg egy Merci Kabrió volt, na annak spec jól állt :D
Laco 73 :D

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #134 Dátum: 2005.05.13 19:05:35 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Gyerekek , ma láttam egy új Swiftet , olyan fantasztikusan jó színben , hogy a szám tátva maradt  :o ... Mint most a honlapjukról megtudtam , "gránátnarancs-metál" a neve , itt van egy kép róla - de ez nem is igazán jó , én ugyanis a ragyogó májusi napsütésben láttam , ahogy elhaladt előttem keresztben az autó - olyan élet és tűz volt abban a színben , ahogy sütött rá a nap , hogy azt így nem is lehet elmondani  :prayer: !!!

De jó, nem vagyok egyedül. Nekem is ez a szín jön be a legjobban.  8) Élőben sokkal jobb, mint képen  :wink:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D