Mi a kérdés, az eszmei, avagy a piaci értéke?
Nyilván függ az állapotától is, meg valamelyest a benne lévő extráktól is, mondok két relációt:
az egykori F Astránkat (5 ajtós, 1.4SE motorú, semmi extra felszereltség, viszont csak 100e km, szinte végig garázsban volt tartva, rozsdamentes volt és a fényezése mint az újé...) igen jó állapotban 12 évesen 600ezerért tudtam eladni ezelőtt 3 éve.
A Corsát (99-es évjárat, elég jól felszerelt 96e km-rel, hibátlan állapotban) egy éve 650-ért vettük. Jó, hogy ez kisautó, de egy kor felett az már inkább értéknövelő tényező.
Ha beleszámítom, hogy az Astrák jellemzően 150e km után kezdtek sűrű szervizlátogatóvá válni, és viszonyítom a fenti két adathoz, ha valaki nem 1-sel kezdődő hatjegyű számot adna érte (forintban), annak örülni kell.