^^^
Ez igy elvileg rendben is lenne, de az en 13 eves tapasztalatom inkabb azt mutatja:
- akkor van markaszervizben minden rendesen megcsinalva, ha ott vagy, tudod miket kell megcsinalni es szamon is kered (nekik oraberben fizetnek, viszont a napi kipipalt autot a vezetoseg szabja meg, igy a szerelo kozvetlen nincs erdekelve a kituno, de lassu munkaban, sot meg szidast is kaphat nehany helyen)
- vannak jobb es rosszabb markaszervizek en mindket vegletet megtapasztaltam mar, elovigyazatossagbol mindig ott vagyok eloben, automarka valtaskor pedig letesztelem oket
- privat szereloknel en altalaban barati alapon valasztok, azaz inkabb sohasem volt olyan profi es jo szerelo akivel nem baratkoztam volna ossze, korabban hivatalos szerelok csinaltak amit kell, csak nem a markaszervizben (legjobb megoldas, nincs rohanas, stb.) es ezt most is igaz 70%-ban (Ricsi, Laci, stb.)
- az hogy a kocsid lerohad-e, mitol es mikor nagyon sok tenyezos, de altalaban egy jo markaszervizbe hordott auto tenyleg egeszsegesebb lehet, de vajon az elozo tulaj olyan helyre hordta?
A legjobb megoldas, ha felkeszulsz mit, mikor es hogyan es ellenorzod, hogy ez meg is tortenjen akar itt, akar ott. Szerencsere a Toyotak meg mindig eleg jol ossze vannak rakva.