Szerző Téma: Leirás  (Megtekintve 122707 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

singfredi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Leirás
« Válasz #75 Dátum: 2014.03.16 19:54:34 »
Sziasztok!
Tud nekem valaki segíteni, hogy Toyota Carina E-be, hogy kell kibontani a műszerfalat?
Előre is köszönöm a segítséget!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3033
Re:Leirás
« Válasz #76 Dátum: 2014.06.05 20:38:34 »
Hibakód-kiolvasás
Hibakódok jelentése
Egy kis orosz nyelvű szemléltetés hozzá:

Első esetben nincs hibakód, másodikban 21-es és 25-ös.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Leirás
« Válasz #77 Dátum: 2014.06.12 15:25:14 »
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

boznor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
  • leginkább csak fentről kap vizet
Re:Leirás
« Válasz #78 Dátum: 2014.06.12 16:57:23 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Milyen teljesítményű az autóm?
« Válasz #79 Dátum: 2014.07.28 20:32:49 »


Hány lóerős az autóm?? 99 - 107 - 115 - 116



Egy kis szösszenet-csokrot illesztenék ide, hátha tisztul a kép!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3033
Leirás
« Válasz #80 Dátum: 2014.09.27 09:07:21 »
Első gátlók cseréje kedvenc ír szerelőnktől. 

Azért a felütközésgátlót és a porvédőt illik újra cserélni.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Leirás
« Válasz #81 Dátum: 2014.09.30 22:43:16 »
Motorváltozatok:

Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
4A-FE hosszbordásszíj feszítő görgő csapágy
« Válasz #82 Dátum: 2014.11.06 17:59:19 »
4A-FE hosszbordásszíj feszítő görgő csapágy:

Egy seeger gyűrü fogja.Nagyon könnyen szétszedhető! 6301ZZ csapágy van benne. (veres2)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Leirás
« Válasz #83 Dátum: 2014.11.26 12:29:26 »
Ha valakinek szüksége lenne rá:


Lemezfelni kerékanya:

cikkszám:    80 91 1939

Tömeg [kg]: 0,021
Kulcsnyílás: 21
Minőség/osztály: 8
Beépítési oldal: elsőtengely
Beépítési oldal: hátsótengely
Felület: ónozott
Belső menet [mm]: M12 x 1,5
Vastagság [mm]: 17
Csavarfej/anya profil: Külső hatlapfej
Meghúzási nyomaték [Nm]: 110
kerékanya

---

Klíma hosszbordás szíj feszítő görgő csapágyának száma: 6301du2 1997, angol verzió, 1.6 4A-FE


« Utoljára szerkesztve: 2014.11.26 12:31:31 írta kamikaze »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Leirás
« Válasz #84 Dátum: 2014.11.26 14:39:18 »
Meghúzási nyomaték [Nm]: 110
kerékanya
Ez milyen autóhoz van?
Csak mert én még nem láttam olyan Toyota szgk-t aminél a kerékanya gyárilag előírt meghúzási nyomatéka nem 103 Nm, de attól még lehet.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Tank téma
« Válasz #85 Dátum: 2015.01.02 18:32:49 »
Sziasztok!

Ha senki nem akarja megkezdeni a sort idén..  :hug:

Egy kis érdekességgel kezdeném az évet.
Megvan a legutóbbi tankolás eredménye, 960 km-re volt elegendő a 60 liter 95-ös. (6.2 / 100)
Ez 98%-ban hosszútáv, lévén hogy két menettel le is tudtam. (1x60km + 1x900km -> pálya + mellékút, 100-130 között GPS-el)

Ez eddig nem is érdekes, viszont így 4 év után kíváncsi voltam, mennyi is az annyi, magyarul mikor már fekszik* az üzemanyag mutató, mennyi lehet még a tankban?
* - A fekszik a mutató nálam azt jelenti, hogy nem éri el az "E - empty" betűt, de már lefelé nem megy tovább, mondhatni alsó holtponton van.

Mindenkinek megvan a saját taktikája, tartaléka, tapasztalata, hogy mennyit mehet még ilyenkor, de igazán csak tippelni lehet.
Meg akartam bizonyosodni róla, hogy ~ mennyi az a mennyiség, amivel ilyenkor számolni lehet.

Tehát az injektorhíd végén lehet a legkisebb bontással hozzáférni az üzemanyaghoz, tehát a visszafolyó ágra kötöttem egy csövet amit kannába vezettem. A tankba a visszafolyó ágon csak akkor megy nafta, ha az üzemanyag nyomásszabályzó vákuum alatt van, tehát az alá helyeztem. :D
A diagnosztikai aljzatban B+ és FP rövidrezár (Battery+ és Fuel pump), gyújtás rá és már csorgott is a nafta.
Kb fél litert tudott kinyomni a pupa, aztán hallatszott a hangján, hogy levegőt kap, tehát nem nyektettem tovább.

Egyúttal kideríthettem azt is, ilyen állapotban mennyi nafta fér el a tankban, ha kattanásig van töltve.
Leértem a kútig!  :clap:

60 liter + egynéhány deci fért bele, de ott már erősen játszani kellett a pisztollyal.

Tehát 60 literes gyári adat azért fenntartásokkal annyi, azaz a betöltő csővel együtt!  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.02 18:34:43 írta kamikaze »

piro01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Leirás
« Válasz #86 Dátum: 2015.02.05 20:22:24 »
Jó estét!

Egy kis segítséget kérnék a problémámhoz. Toyota Carina E autóm van, és mostanában olyan hibák merültek fel, hogy mikor hidegen indítom, pöc beindul, de 20-25 másodpercig nagyon alacsony fordulatszámon pörög. Aztán észbe kap és felpörög a fordulatszám az ideális "szívatós" fordulatra. Aztán ameddig nem éri el az üzemi hőmérsékletet szépen gyorsul, ahogy nyomom neki. Persze a fordulatszám az hullámzik. Na de mikor eléri az üzemi hőfokot, akkor kezdődnek a bajok. Gyorsításnál olyan, mintha valami mozdony lenne utánam kötve, nagyon gyenge és lassú a gyorsulása, nem pörög fel szépen és nem húz a motor és korábban kell felváltanom. A kipufogón olyan égéstermék jön, mint a múltban, ha a manuális szívatót nem nyomtam volna vissza. Nagyon benzin dús, tehát a keverék képzése lehet rossz. Szerintem. Talán. Nem tudom! De mikor egyenletes sebességgel haladok, szépen megy, de mikor gyorsítanom kell, akkor van a gond.
A hullámzó fordulatszám hibára már rájöttem, ekkor leállítom a motort és egyből újraindítom, akkor a fordulatszám beáll az ideálisra, persze ezzel nem oldottam meg a gondot, csak így legalább nem hullámzik.

Ha valaki tudna valami tanácsot adni, mi lehet a baj, nagyon megköszönném.

Üdvözlettel: piro...

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3033
Re:Leirás
« Válasz #87 Dátum: 2015.02.05 21:41:36 »
Üdv! Típushibáknál válaszolok.

KePeti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Leirás
« Válasz #88 Dátum: 2015.03.04 13:11:54 »
Sziasztok!
Megpróbáltam izzót cserélni a carinám első lámpájában (jobb első helyzetjelző) és a bal oldali (tükör alatti) indexben, de nem sikerült megbontanom a rendszert. Látok egy-két csavart, amit meg lehetne lazítani, de nem vagyok biztos a dolgomban, az indexet pedig nem mertem nagyon feszegetni. Nincs ehhez valakinek egy tuti leírása?
Köszönöm a segítséget!

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Leirás
« Válasz #89 Dátum: 2015.03.04 14:18:06 »
Sziasztok!
http://www.howacarworks.com/manuals/Itt találtok jó cuccokat több típushoz is!
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.04 14:20:09 írta DS65 »