Benzinszivattyú/előszűrő cseréhez.
utóbbi erősen javallott, mert nem gondolnak vele a júzerek (eddig én sem

) Eszközigény miatt érdemes elolvasni. Mielőtt belekezdenétek, ajánlott a benzinnyomás megszüntetése tanksapka letekerésével, utána az EFi relé kivételével indítózni párszor
(2.20-3.40 perc). következő lépés az
aksi lecsatlakoztatása. Haynes könyv leírása korrerkt, de van néhány videó segítség is:
1.
Ez korabeli Corolláé, ugyanolyan kialakításúA fedlap a hátsó ülés alatt van, őt keresztfejű csavar fogja. Alatta a benzin nyomócső 14-es kulcsnyílású hollanderrel zárul (mint a szűrőnél), ajánlott fékcsőkulcs, előtte kenőanyag rá, mert tökig van húzva, lazítás után kézzel kitekerhető. Ellenanya 19-es kulcsú. A visszatérőág bilincse fogóval hátrahúzható. Ajánlatos a fedlap környékét kicsit portalanítani leszedés előtt. Nyolc darab nyolcas kulcsnyíílású, keresztfejes csavar fogja, de itt isajánlott dugókulcsot használni hozzá. Két gumicsöcs van az alatta lévő tömítésen, ezek pozícionálják. A tömítés többször használatos, meghúzásnál fokozatosan érdemes meghúzni a csavarokat, és nem kell roppanásig.
Elektromos vezeték más, de a szerelvény jobban látszik2.
Pumpa kiszerelése. Előszűrőhöz jár a kis rögzítő klipsz (3.25-nél leszedése), ezt 5-ös dugókulccsal érdemse finoman rákalapálni. De pumpát a fémházhoz rögzítő gumisapka is erősen odafogja.
3.
Egy offos verda, ezt a kábelezés miatt raktam ide. Pumpa cserénél sanszos, hogy a csatlakozó nem stimmel, ezért forrasztani kell (zsugorcső szükséges) (23. perc körül)
4.
szűrőcsere 20. perc környékénA visszaszerlésnél a fedlapot még nem visszacsavarva, de a csatlakozót összedugva (kontakt tisztító) érdemes indítózni úgy, hogy háromszor ráadni aelőtte a gyújtást, hogy a pumpa visszaállítsa a nyomást. Beindítás után így lehet ellenőrizni, hogy nincs-e szeivárgás. A benzinszag gyorsan kiszellőzik.