Szerző Téma: Egyéb típusok  (Megtekintve 207733 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #90 Dátum: 2006.03.30 20:52:20 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "Palaczk"

De a karbi tényleg necces - bontottat nem nagyon lehet találni (és ha igen , az is ki tudja , mennyire xar) , utángyártott nincs - a gyári meg többe kerül , mint amennyit az egész autó ér . Szal ha az rossz az autótokon (márpedig elég gyakran rossz szokott lenni) , akkor igazából biztosan nem éri meg belevágni a felújításba .


Melyik tipusú karbiról van szó tulajdonképp? Állandóan azt hallom hogy tipushiba de melyik tipusú karbinál van a bibi?


Hát pontos típusmegjelölést nem tudok mondani , de az E8-as (tiédet megelőző) Corolla 1.3-as motorjának a karburátora szokott betegeskedni . Hogy az E9-esé azonos-e ezzel , azt nem tudom .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Koxa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Egyéb típusok
« Válasz #91 Dátum: 2006.03.31 19:24:58 »
Sziasztok!

Két hete vettem bontóban az autómra egy ilyen karburátort. Tökéletesen működik, kb. 100-120 km-el többet megyek egy tank benzinnel. 8000 HUF volt, azt hiszem megérte (szerencsém is volt).
oyota Corolla 1.3 Liftback '86

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Egyéb típusok
« Válasz #92 Dátum: 2006.03.31 19:55:48 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Hát pontos típusmegjelölést nem tudok mondani , de az E8-as (tiédet megelőző) Corolla 1.3-as motorjának a karburátora szokott betegeskedni . Hogy az E9-esé azonos-e ezzel , azt nem tudom .


Az enyimben egy Stromberg-porlasztó szerű cucc("V"-tipus) van. A régebbiket ha jól sejtem kétfokozatú regiszterporlasztóval("K"-tipus) szerelték.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #93 Dátum: 2006.03.31 21:06:16 »
Sziasztok!

Ma vettem észre, hogy mikor ráadom a gyújtást akkor nem világít a töltésvisszajelző lámpám. Esetleg tudtok tippeket mondani hogy miért? :hmm:

Az autón múlt héten lett generátor cserélve, és eddig semmi bajom nem volt vele, ezt a lámpás dolgot most vettem észre. Ja annyi, hogy ez az új generátor nagyobb egy kicsit a réginél. (érdekes, mert ezt egy 85ös Corolláról szereztük)
87 Corolla Liftback 1.3 12V

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Egyéb típusok
« Válasz #94 Dátum: 2006.03.31 23:09:15 »
Idézetet írta: "Cikó"
Sziasztok!

Ma vettem észre, hogy mikor ráadom a gyújtást akkor nem világít a töltésvisszajelző lámpám. Esetleg tudtok tippeket mondani hogy miért? :hmm:

Az autón múlt héten lett generátor cserélve, és eddig semmi bajom nem volt vele, ezt a lámpás dolgot most vettem észre. Ja annyi, hogy ez az új generátor nagyobb egy kicsit a réginél. (érdekes, mert ezt egy 85ös Corolláról szereztük)


A legegyszerűbb az lenne hogy kiégett az izzó.  :) Amúgy ha nem világít az azt jelentené hogy nem kap tápot a gyújtáskapcsolótól. Vagy nem kap negatívot.  (Azt alapból kizárnám hogy álló motornál is tölt a generátor :nagymosoly: )

Nem akarok nagy hülyeséget mondani mert nem biztos hogy pont így van de a gyujtáskapcsoló IG2-es pontjáról megy a vezeték egy 10A-os biztire és úgy megy a lámpára. Illetve a generátortól jön a töltésjelző egy 7,5 A-es biztire. Ezt a két biztit esetleg meg kéne nézni.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #95 Dátum: 2006.04.01 18:32:47 »
Idézetet írta: "Cikó"
Sziasztok!

Ma vettem észre, hogy mikor ráadom a gyújtást akkor nem világít a töltésvisszajelző lámpám. Esetleg tudtok tippeket mondani hogy miért? :hmm:

Az autón múlt héten lett generátor cserélve, és eddig semmi bajom nem volt vele, ezt a lámpás dolgot most vettem észre. Ja annyi, hogy ez az új generátor nagyobb egy kicsit a réginél. (érdekes, mert ezt egy 85ös Corolláról szereztük)


És a lámpa kinyiffanása teljesen egybeesett a generátor-cserével ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #96 Dátum: 2006.04.01 22:43:44 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "Cikó"
Sziasztok!

Ma vettem észre, hogy mikor ráadom a gyújtást akkor nem világít a töltésvisszajelző lámpám. Esetleg tudtok tippeket mondani hogy miért? :hmm:

Az autón múlt héten lett generátor cserélve, és eddig semmi bajom nem volt vele, ezt a lámpás dolgot most vettem észre. Ja annyi, hogy ez az új generátor nagyobb egy kicsit a réginél. (érdekes, mert ezt egy 85ös Corolláról szereztük)


A legegyszerűbb az lenne hogy kiégett az izzó.  :) Amúgy ha nem világít az azt jelentené hogy nem kap tápot a gyújtáskapcsolótól. Vagy nem kap negatívot.  (Azt alapból kizárnám hogy álló motornál is tölt a generátor :nagymosoly: )

Nem akarok nagy hülyeséget mondani mert nem biztos hogy pont így van de a gyujtáskapcsoló IG2-es pontjáról megy a vezeték egy 10A-os biztire és úgy megy a lámpára. Illetve a generátortól jön a töltésjelző egy 7,5 A-es biztire. Ezt a két biztit esetleg meg kéne nézni.

Okés köszi, megnézem!
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #97 Dátum: 2006.04.01 22:45:45 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Cikó"
Sziasztok!

Ma vettem észre, hogy mikor ráadom a gyújtást akkor nem világít a töltésvisszajelző lámpám. Esetleg tudtok tippeket mondani hogy miért? :hmm:

Az autón múlt héten lett generátor cserélve, és eddig semmi bajom nem volt vele, ezt a lámpás dolgot most vettem észre. Ja annyi, hogy ez az új generátor nagyobb egy kicsit a réginél. (érdekes, mert ezt egy 85ös Corolláról szereztük)


És a lámpa kinyiffanása teljesen egybeesett a generátor-cserével ?

Nem esett egybe, 5 napot jártam az új generátorral és utána történt.
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #98 Dátum: 2006.04.02 11:58:07 »
Idézetet írta: "Cikó"
Idézetet írta: "Palaczk"
És a lámpa kinyiffanása teljesen egybeesett a generátor-cserével ?

Nem esett egybe, 5 napot jártam az új generátorral és utána történt.


Hát akkor legnagyobb valószínűség szerint tényleg csak kiégett az izzó .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #99 Dátum: 2006.04.06 14:10:21 »
Újra itt, elfelejtettem a jelszavamat és nem tudtam hozzátok szólni, látom sok probléma merűlt fel meg minden egyébb! Én is szeretnék kérdezni pár dolgot mert nálam is merűlt fel gond!! Karoszériát hogy lehet cserélni, mert állitólag nincs erre leehtőség? Azt lehet , hogy megveszem a kasznit átiratom a nevemre és azt bejelentem motorcserésnek? Meg kb mennyi lenne a cucc igy összesen???
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #100 Dátum: 2006.04.06 15:42:09 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Újra itt, elfelejtettem a jelszavamat és nem tudtam hozzátok szólni, látom sok probléma merűlt fel meg minden egyébb! Én is szeretnék kérdezni pár dolgot mert nálam is merűlt fel gond!! Karoszériát hogy lehet cserélni, mert állitólag nincs erre leehtőség? Azt lehet , hogy megveszem a kasznit átiratom a nevemre és azt bejelentem motorcserésnek? Meg kb mennyi lenne a cucc igy összesen???


Az utóbbi út biztosan járható (régebben az előbbi is az volt , de lehet hogy e téren változott valami , bár én nem hallottam róla) . Ha a nevedre íratod az új kasztnit , akkor ki kell fizetni minden ilyenkor felmerülő költséget : eredetvizsga , kötelező felelősség-biztosítás , új forgalmi és törzskönyv (12 ezer) , átírás (16/köbcenti) . Utána nemtom , mennyibe kerül a motorcsere bejelentése - de feltételezem , hogy újabb 12 , mivel emiatt ugye kicserélik a forgalmit meg a törzskönyvet . Szal nem olcsó . Érdeklődj utána , hogy nem lehetséges-e mégis a kasztnicsere !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #101 Dátum: 2006.04.06 18:33:20 »
Köszike a tippet, de elfelejtettm modani, hogy motor nem lesz benne, de még utána járok, csak nem tom mit hívjak fel?? Az ocsmány irodát, vagy az illeték hívatalt, vagy mit Rendősréget???
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #102 Dátum: 2006.04.06 19:14:52 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Köszike a tippet, de elfelejtettm modani, hogy motor nem lesz benne, de még utána járok, csak nem tom mit hívjak fel?? Az ocsmány irodát, vagy az illeték hívatalt, vagy mit Rendősréget???


Annak nincs jelentősége , hogy nem lesz benne motor . Az okmányirodát hívd föl , elvégre ők foglalkoznak minden ilyesmivel .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #103 Dátum: 2006.04.07 00:01:46 »
oké! Felhívom az ocsmány irodát, remélem valami kecsektető dolgot fognak mondani, mert ha nem készithetem fel a pénztárcámat:))
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #104 Dátum: 2006.04.07 00:16:55 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
oké! Felhívom az ocsmány irodát, remélem valami kecsektető dolgot fognak mondani, mert ha nem készithetem fel a pénztárcámat:))


KecseGtető ;) ... ja , és ne hagyd magad lerázni , ha az első akárki , akihez pont odakapcsolnak az ocsmányirodában , neked nem tetsző választ ad . Kérdezz meg többeket is , mert NAGYON gyakran mondanak hülyeséget  :!:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )