Szerző Téma: Egyéb típusok  (Megtekintve 206688 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #45 Dátum: 2006.03.16 15:53:32 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A nagy gond az , hogy a legtöbb ilyen Corollának pontosan ugyanez a gondja . Jót kifogni csak úgy lehet , ha talál az ember egy olyan bontott karbit , amely egy keveset futott (mondjuk , karambolos) kocsiból származik .

Sajnos ez így igaz. :szomoru:
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #46 Dátum: 2006.03.16 15:54:35 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Sziasztok!

Nem tudom mi a bajotok a porlasztóval, ed nekem már 20 éves lesz a kocsim, és nagyon jól eszik, szerintem nincs kikopva semmi, igaz ahogy én közlekedek vele 9-10 Litert eszik, de ha csak nyugisan közlekedek vele akkor 6,2-6,5 között kajcsizik. Vegyesbe persze. Fater ilyen spórolós én nyomom. Azt szeretném kérdezni, hogy a 2E motorhoz honnan lehet szedni leirást mert egyáltalán nem találom. És honnan lehet szerezni GT-s motort egy EP71-hez?? Magyarországon nem találtam csak külföldön. Másik kérdésem EP71-hez nincs valakinek hűtője ha igen dobjatok már rám egy üzit. Elérhetőségem IRC toyotaclub.hu

És Szepi, a Te Toyotádban hány km van?
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #47 Dátum: 2006.03.16 18:51:49 »
192876 Km er van benne a kocsimba! Ma néztem meg, de lehet már több pá km-errel :)
gy Toyota sosem hagy cserben...

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Egyéb típusok
« Válasz #48 Dátum: 2006.03.16 20:27:39 »
Most tulajdonképpen melyik karbiról van szó? Melyik szokott kikopni?  A V vagy a K tipus?
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #49 Dátum: 2006.03.16 22:53:19 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
192876 Km er van benne a kocsimba! Ma néztem meg, de lehet már több pá km-errel :)

Az én Corollámba 270e van, és mostanra romlott el a porlasztója. Eddig nekem se volt bajom vele.
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #50 Dátum: 2006.03.17 11:39:10 »
Ha mostanra romlot el, akkor szerintem nekem is ideje lenne egy kicsit felújjitani, nem akarom, hogy szar legyen. Nem tudom, hogy nekem milyen tipusú karbim van, de csak azt tudom, hogy valami "U kat" nevű elnevezést találtam róla. Csúszó karbim van csak ezt tudom, mondani. A másikat nem is láttam még, azt sem tudom hogy néz ki, bár az injektor jobb lenne, valahogy rá kéne a fater injektorját rakni az enyimre, de hogy? :)
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #51 Dátum: 2006.03.17 13:10:31 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Ha mostanra romlot el, akkor szerintem nekem is ideje lenne egy kicsit felújjitani, nem akarom, hogy szar legyen. Nem tudom, hogy nekem milyen tipusú karbim van, de csak azt tudom, hogy valami "U kat" nevű elnevezést találtam róla. Csúszó karbim van csak ezt tudom, mondani. A másikat nem is láttam még, azt sem tudom hogy néz ki, bár az injektor jobb lenne, valahogy rá kéne a fater injektorját rakni az enyimre, de hogy? :)


Az "U-Kat" nyilván arra utal , hogy az autódban szabályozatlan ("U" , mint Ungeregelt) katalizátor van - vagy legalábbis volt eredetileg . Bevett megoldás volt pár évig , azokban az időkben .

Injektorosra átépíteni aránytalanul nagy meló , mert tartozik hozzá egy rakás egyéb dolog is (érzékelők , vezérlőegység , különféle elektromos dolgok stb) , amikre mind szükség lenne . Akkor már egyszerűbb beépíteni egy komplett injektoros motort , de azzal is iszonyatos járulékos munka van , mert az elektromos hálózatot is át kell alakítani hozzá . Nem éri meg .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #52 Dátum: 2006.03.17 14:24:15 »
Köszike, hm akkor szerintem lemondok róla még. Bár ugy is az EP71-es GT motorja lesz benne nemsokára, vizsga után. A katalizátorról mit tudsz még? Ki akarom majd szedni belőle, jobb lesz majd tőle a teljesítmény?
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #53 Dátum: 2006.03.17 15:24:03 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Köszike, hm akkor szerintem lemondok róla még. Bár ugy is az EP71-es GT motorja lesz benne nemsokára, vizsga után. A katalizátorról mit tudsz még? Ki akarom majd szedni belőle, jobb lesz majd tőle a teljesítmény?


De az a GT motor is karbis , ugye ? Bocs , ezt nem vágom így fejből .

A nem szabályozott katalizátort , ha bent van még egyáltalán , nyugodtan kiszedheted . Jogilag az autód úgyis egy kalap alá esik a kat nélküliekkel - akkor meg minek legyen benne . És hát , igen , állítólag hozhat némi kis plusz teljesítményt , ha kiveszik - lévén így a kipufogógázok szabadabban tudnak áramlani kifelé .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #54 Dátum: 2006.03.17 18:41:33 »
Palack a GT-s motor az nem karbis hanem injektoros, turbós 137KW-os teljesitményt ad le. Ha kiveszem a katalizátort akkor elvihetem anélkül is zöldkártyára?? Mert igaz, hogy az van bepecsételve a forgalmiba, hogy nem szabványos katalizátor. Ha igen holnap megyek is haza és csinálom akkor alá a kipufogó rendszert :)
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #55 Dátum: 2006.03.17 20:38:54 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Palack a GT-s motor az nem karbis hanem injektoros, turbós 137KW-os teljesitményt ad le. Ha kiveszem a katalizátort akkor elvihetem anélkül is zöldkártyára?? Mert igaz, hogy az van bepecsételve a forgalmiba, hogy nem szabványos katalizátor. Ha igen holnap megyek is haza és csinálom akkor alá a kipufogó rendszert :)


137 kW  :shock: ??? Jééézusom , az azért brutál erős egy Starletbe  :o ... nem is tudtam , hogy volt ilyen motor benne . Vagy ez valami versenymotor ?

Szép kis meló lesz az átépítés - kitartást hozzá !

A forgalmiban nem az van , hogy nem SZABÁLYOZOTT katalizátor ? Ha jól tudom , erre ugyanolyan határértékek vonatkoznak , mint a nem katalizátorosra . De azért talán nézz utána , mielőtt kikapod belőle . Bár valszeg amúgy sem működik már rendesen .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #56 Dátum: 2006.03.17 23:02:51 »
Palack bocs elirtam, nem 137KW hanem 137Le sorry, de itt a link ahol vannak GT turbós starletek:http://homepages.ihug.co.nz/~bhkeng/glanza/history.htm  Igaz láttam már 500LE Starletet is, de abba már nem a 2E motor volt benne. Celica talán, de ebben nem vagyok biztos. Kösz utána fogok nézni mindenképpen, de ha nem is akkor majd Zöldkártyára visszarakom az eredeti kipufogó rendszert alá :)
gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #57 Dátum: 2006.03.19 13:18:17 »
Toyotások figyelem! Azt szeretném megkérdezni, hogy egy Toyota Starlethez EP71-es típushoz kinek van mindennemű alkatrésze? A legfonotasabb a hűtő lenne, légyszives választoljatok, mert nagyon fontos lenne, nekem most egy KP sorozatú hűtő van bent, de nem a legjobb vele a kocsi. Előre is köszi
gy Toyota sosem hagy cserben...

rezol

  • Vendég
Egyéb típusok
« Válasz #58 Dátum: 2006.03.19 23:07:31 »
Szepi!
Jó az avatar képed! :)
(Olyan, mintha Palaczk fotózta volna, az Ő stílusa.) :szemez:

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #59 Dátum: 2006.03.22 22:54:56 »
Nem nem ő fényképezte, nem ismerem palackot személyesen, se a fórumról, mert még csak újjonc vagyok. ezt egy oldalon találtam és nagyon tetszik.
gy Toyota sosem hagy cserben...