Szerző Téma: Egyéb típusok  (Megtekintve 211332 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #105 Dátum: 2006.04.07 11:49:11 »
Köszike, nem hagyom magam, remélem minnél hamarabb lemegy ez a herce hurca.
gy Toyota sosem hagy cserben...

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #106 Dátum: 2006.04.08 21:23:16 »
Sziasztok!

Biztos emlékeztek rá, hogy hónapokkal ezelőtt kerestem karbit mert nálam is előjött a betegség, a karbi kikopása. Szerencsére ez 2 hete megoldódott, ugyanis sikerült keríteni egyet ami jó állapotban van. Ki lett cserélve, na azóta mintha egy másik autóban ülnék. :pofa: Nagyon jól megy, nem zabálja a benzint, nem rángat stb., egyszerűen TÖKÉLETES. Vagyis majdnem. :nagymosoly:

Azt csinálja csakis meleg motornál, hogy mikor megállok az autóval akkor a fordulat nem esik vissza teljesen alapjáratra (nálam ez 1000/min-t jelent), hanem olyan 1200tól 1500as tartományban megáll valahol, mikor hogy. Viszont ilyenkor ha csak egy hajszálnyira is hozzáérek a gázpedálhoz rögtön visszaesik 1000re. Na most ez érdekes, mert a fojtószelep elvileg tökéletesen visszaáll, mégis ekkor ha kézzel rásegítek hogy visszaálljon, akkor kb. egy fél mm-t lehet rajta fordítani hogy alapállásban legyen. :hmm:

Annyira ez nem zavaró, de szeretném ha tényleg tökéletesen működne.
Esetleg van vmi ötletetek?

A másik bajom - ugye ez is tipikus Corolla típushiba :pofa: - a hátsó spirálrugók elgyengülése. Használtat nem szeretnék, a gyári meg asszem 25e/db körül van. :shock: Arra gondoltam hogy másmilyen gyártmányú autóból szerezni egyet. Esetleg hallottatok már olyan típusról aminek a rugója nagyjából egyezik a Corolláéval?

Köszönöm a válaszotokat!!!!
87 Corolla Liftback 1.3 12V

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Egyéb típusok
« Válasz #107 Dátum: 2006.04.08 22:34:04 »
Idézetet írta: "Cikó"

A másik bajom - ugye ez is tipikus Corolla típushiba :pofa: - a hátsó spirálrugók elgyengülése. Használtat nem szeretnék, a gyári meg asszem 25e/db körül van. :shock: Arra gondoltam hogy másmilyen gyártmányú autóból szerezni egyet. Esetleg hallottatok már olyan típusról aminek a rugója nagyjából egyezik a Corolláéval?


Nem csak Corolla probléma láttál már elhasznált Swiftet olyan mint egy felszállni készülő repülő.

Rugó azt hiszem van utángyártva 14e körül. Legalábbis az enyémhez van írva. De nézd meg a te tipusodhoz a http://www.unixtrade.hu/shop/index.html-n elég hamar kiderül van e.

Apropó mi van a töltésjelzővel?
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #108 Dátum: 2006.04.08 23:43:54 »
Idézetet írta: "ATIS"
Apropó mi van a töltésjelzővel?

Nagyon nem foglalkoztam vele, átnéztük a generátornál a kábeleket, megmértük, tölt rendesen. Úgyhogy tényleg valószínű hogy csak az izzó égett ki. 8)
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #109 Dátum: 2006.04.08 23:50:33 »
Idézetet írta: "ATIS"
Nem csak Corolla probléma láttál már elhasznált Swiftet olyan mint egy felszállni készülő repülő.

Rugó azt hiszem van utángyártva 14e körül. Legalábbis az enyémhez van írva. De nézd meg a te tipusodhoz a http://www.unixtrade.hu/shop/index.html-n elég hamar kiderül van e.

11e/db vagy van erősített az majdnem 14e/db.

Köszi, majd kisakkozom mi legyen. :pofa:
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #110 Dátum: 2006.04.09 11:25:15 »
Idézetet írta: "Cikó"
Sziasztok!

Biztos emlékeztek rá, hogy hónapokkal ezelőtt kerestem karbit mert nálam is előjött a betegség, a karbi kikopása. Szerencsére ez 2 hete megoldódott, ugyanis sikerült keríteni egyet ami jó állapotban van. Ki lett cserélve, na azóta mintha egy másik autóban ülnék. :pofa: Nagyon jól megy, nem zabálja a benzint, nem rángat stb., egyszerűen TÖKÉLETES. Vagyis majdnem. :nagymosoly:

Azt csinálja csakis meleg motornál, hogy mikor megállok az autóval akkor a fordulat nem esik vissza teljesen alapjáratra (nálam ez 1000/min-t jelent), hanem olyan 1200tól 1500as tartományban megáll valahol, mikor hogy. Viszont ilyenkor ha csak egy hajszálnyira is hozzáérek a gázpedálhoz rögtön visszaesik 1000re. Na most ez érdekes, mert a fojtószelep elvileg tökéletesen visszaáll, mégis ekkor ha kézzel rásegítek hogy visszaálljon, akkor kb. egy fél mm-t lehet rajta fordítani hogy alapállásban legyen. :hmm:

Annyira ez nem zavaró, de szeretném ha tényleg tökéletesen működne.
Esetleg van vmi ötletetek?

A másik bajom - ugye ez is tipikus Corolla típushiba :pofa: - a hátsó spirálrugók elgyengülése. Használtat nem szeretnék, a gyári meg asszem 25e/db körül van. :shock: Arra gondoltam hogy másmilyen gyártmányú autóból szerezni egyet. Esetleg hallottatok már olyan típusról aminek a rugója nagyjából egyezik a Corolláéval?

Köszönöm a válaszotokat!!!!


Alapjárat nem áll vissza : valami szorul egy picit a mechanizmusban , valszeg amiatt mert a karbi sokáig nem volt használva . Lehet , hogy használva megszűnik magától . Ha nem , akkor érdemes megfigyelni , hogy mi az , ami gázadásra-gázelvételre mozog a karburátoron , és kicsit megsprickodni WD40-el - mértékkel .

Rugó : valszeg sokféle típusét bele lehet eszkábálni , a lényeg tulképpen csak annyi , hogy az átmérő stimmeljen , magát a rugót le tudják vágni a kívánt méretre . De ez azért eléggé gány megoldás , belezavarhat az autó menettulajdonságaiba , elvégre más a karakterisztikája . Szal jobb ötlet a típusba való , utángyártott rugó .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #111 Dátum: 2006.04.09 12:53:54 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Alapjárat nem áll vissza : valami szorul egy picit a mechanizmusban , valszeg amiatt mert a karbi sokáig nem volt használva . Lehet , hogy használva megszűnik magától . Ha nem , akkor érdemes megfigyelni , hogy mi az , ami gázadásra-gázelvételre mozog a karburátoron , és kicsit megsprickodni WD40-el - mértékkel .

Rugó : valszeg sokféle típusét bele lehet eszkábálni , a lényeg tulképpen csak annyi , hogy az átmérő stimmeljen , magát a rugót le tudják vágni a kívánt méretre . De ez azért eléggé gány megoldás , belezavarhat az autó menettulajdonságaiba , elvégre más a karakterisztikája . Szal jobb ötlet a típusba való , utángyártott rugó .

Van rá esély hogy tényleg az lesz a baja a karbinak amit írtál, ugyanis olyan motorról szereztük ami 2 évet állt. :shock:  :otlet:

A rugónál ez meg tényleg igaz. :roll:
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #112 Dátum: 2006.04.17 17:07:17 »
Palaczk

Cső megérdeklődtem a herce hurcát. Kb 200ezrembe kerűlne, és úgy döntöttem, hogy veszek 1 másik kocsit ami Toyota Starlet. :D olcsóbban ki9jövök :)
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Egyéb típusok
« Válasz #113 Dátum: 2006.04.17 23:33:38 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Palaczk

Cső megérdeklődtem a herce hurcát. Kb 200ezrembe kerűlne, és úgy döntöttem, hogy veszek 1 másik kocsit ami Toyota Starlet. :D olcsóbban ki9jövök :)


200  :mivan: ? ... Hát akkor tényleg sokkal jobban megéri venni egy másikat , 200-ért átírással-mindennel együtt kaphatsz egy OK állapotút .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #114 Dátum: 2006.04.17 23:59:42 »
Szerintem is! Már ki is néztem az új pacienst. Szintén EP71-es lesz de nem DX lesz hanem S tipusú a sport. 220ra tartja a csávó de jó lene 180-ra levinni a kocsi árát. igy maradna kis lóvém a régi kocsi moicját feltuningolni.
gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #115 Dátum: 2006.04.23 19:14:37 »
Cikó! Most vettem észre hogy te is Miskolci vagy!Nem láttuk mi már egymást egyébbként?[/img]
gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Rugók
« Válasz #116 Dátum: 2006.04.24 15:33:44 »
A rugókra visszatérve, nekem igaz nem gyengültek el a Starlet alatt, de én kicseréltem, a két hátsót, most az elsõ fog jönni majd de oda rugó összehúzó után futkosok. Nagyon hasznos tanács, hogy az 1es GOLF hátsó lengéscsillapitója rugóval alá megy némi kis átalakitással! Ha van türelmed meg felxed akkor alá megy. Kb 5mm mind 2 oldalt az aljából le kell vágni és akkor alá megy. Nekem az van alatta és azt mondom hogy nagyon jó lett, kicsit szokatlan hogy pattog az autó tõle, de nem túl kemény.Az is igaz hogy a gödröket általában nem érzi meg az autó csak az elsõ lengés csillapitó miatt. Az elsõnél viszont csaka rugókat lehet kicserélni.
gy Toyota sosem hagy cserben...

Cikó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Egyéb típusok
« Válasz #117 Dátum: 2006.04.25 15:25:55 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Cikó! Most vettem észre hogy te is Miskolci vagy!Nem láttuk mi már egymást egyébbként?[/img]

Elképzelhetõ hogy láttuk már egymást. :pofa:
A Corollámat nem nehéz felismerni, piros szinû és viszonylag jó állapotban van, szerintem a városban ez az egyetlen ilyen szinû.

A Starletedet mirõl tudom felismerni? :vag2:
87 Corolla Liftback 1.3 12V

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Egyéb típusok
« Válasz #118 Dátum: 2006.04.25 20:55:11 »
Cikó össze kéne egyszer futtni majd?! A Starletem hát arról lehet felismerni, hogy sérûlt, a kocsi picit meg van törve az eleje, és az oldala is jobb hátsó. Szürke színû.
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Rugók
« Válasz #119 Dátum: 2006.04.25 22:43:49 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
...kicsit szokatlan hogy pattog az autó tõle...


Ilyesmire gondoltam , mikor írtam , hogy különféle autótípusok alkatrészei nem feltétlenül illeszkednek egymáshoz , még ha be is lehet szerelni . Egy , valóban a te autódba való rugóval biztosan nem pattogna .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )