Sziasztok!
Kíváncsi vagyok mi a sorsa a problémás ügyfeleknek a Titánnál :hmm: Várakozással telve nézek ugyanis az elkövetkezendõ 3 hét elé, mert bevittem a Titán-hoz egy 2005-ös AYGO-t azzal a fõ problémával, hogy az elsõ lökhárító lakkrétege számos helyen felhólyagosodott majd lepergett…. Van ahol már tenyérnyi területre terjedt ki ez a hiba, a félcentis hólyagocska észlelésétõl számított 3-4 héten belül pergett le ekkora területen a lakkréteg. Nem hittem a szememnek, amikor észrevettem :robbanfej: ! A kocsi 3 éves garija idén, július elején jár le. Gondom támadt továbbá azzal, hogy a hátsó ülés bélése :szomoru: egyszerûen kifordult a huzatból, a csomagtérben látható és mint egy nagy seb úgy tátong az ülés oldalán. Pár hónapos korában hasonló képzõdmény miatt már cserélték a hátsó ülést, akkor a kalaptartó fölött szinte végig kifordult a bélés. Egyszerûen a fém háttámla és a huzat elengedték egymást :elkeseredett: .
Azt mondták, hogy a szervizvezetõnek is meg kell néznie a hibát, majd mindent lefotóztak azzal az indokkal, hogy elküldik a bp-i központba vizsgálatra, várhatóan 3 hét alatt meglesz az eredmény. :turelmetlen: :turelmetlen:
Nem értem milyen eredményre kellene várni még az egyértelmû minõségi hibák megállapításánál
… de legyen, bizalmat szavazva az eljárási rendszerüknek, hazakocsikáztam. :vezetes: Most vagy valóban nem volt kompetens a szervizvezetõ vagy csak próbálják elhárítani a reklamációmat. :nemnem: Úgy gondolom, hogy erre 3 hét múltán mindenképpen rá fogok kérdezni! Az autót náluk vettem, hozzájuk vittem a kötelezõ szervizre, ezúttal is bizalommal kerestem meg õket.