Szerző Téma: Toyota Titán - Nyíregyháza  (Megtekintve 41819 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #75 Dátum: 2006.03.12 09:13:21 »
Demegab! Írtam püt és mailt is az yaris árajánlatra. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #76 Dátum: 2006.06.26 22:14:31 »
Demegab, illetve Titánosok!
Mivel a telefonos egyeztetés nem járt sikerrel, megpróbálkozom itt a kérdéssel, hátha így okosabbak leszünk.
A volt Corollámat (2003-as, 1.4) továbbadtam apósomnak. Tavaly garanciában lett cserélve benne VVT-i vezérlõ. Egy évig nem volt semmi gond. Aztán az idén tavasszal ismét megjelent a motorhibát jelzõ ikon. A hároméves szervízre már apósom vitte hozzátok a kocsit, egy érzékelõt ki is cseréltetek benne garanciában. Kb 1-2 hétig nem jelzett a lámpa, de aztán újra kezdte. Apósom telefonált, lerázták (kollégáid). Újra telefonált, ígérték, hogy visszahívják. Nem hívták két hétig, újra telefonált, megint leráztá(to)k.
Kérdéseim:
1., A garanciaidõn belül jelentkezett hiba orvoslása nem sikeres, és a garanciaidõn túl továbbra is fennáll, akkor az még garanciális, nemdebár? Ugyanis a hiba bejelentése idõben megtörtént. Arról meg a vevõ nem tehet, hogy a szervizben nem sikerült 100%-ig orvosolni a dolgot elsõ körben.
2., Ha esetleg mégsem így lenne, akkor miért nem lehet megmondani a kedves ügyfélnek, hogy megnézitek a hibát, de lehet, hogy a javítás már nem garanciális? (aztán majd ezen lehet vitatkozni)
3., Ha visszahívást ígértek, akkor ez miért nem történik meg? Az ügyfél ugyanis türelmesen vár. Egy darabig.
4., Ha az ügyfél van olyan kedves és õ hív vissza Titeket, akkor miért kell lerázni mindenféle mondvacsinált ürüggyel?

Most lehet, hogy ez nem jó pont, de nagyon a szívemen viselem a kocsi sorsát, mivel én hibátlanul adtam el (vagyis úgy tudtam), de eladás után egy hónappal már megjelentek a hibajelzések. És emiatt én is kellemetlenül érzem magam, mivel az egész ügy április eleje óta húzódik...

Válasz lehet itt is, vagy PÜ-ben. De az is elég, ha felhívjátok az ügyfelet. A száma ott van valamelyik kollégádnál. Ez utóbbi lenne szerintem a  :10:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Lacce

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 157
szervíz
« Válasz #77 Dátum: 2007.03.28 22:03:07 »
Helló,

Van valakinek tapasztalata a Titannal kapcsolatban, hogy az egyéves szervíz kb. mennyibe van náluk (természetesen minden hibátlan, feltételezve) és milyen alaposan végzik el?
Én máshol vásároltam az autót, de egyéb dolog miatt voltam náluk 2-3 alkalommal, és mindíg nagyon készségesek voltak, e-mailra azonnal válaszoltak, konkrétumokkal a szervízes kollégák.





Köszi,

 :toy:

Demegab

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #78 Dátum: 2007.03.30 19:20:54 »
Hello Lacce!


Nekem van tapasztalatom a Titánnal, és csak javasolni tudom Õket! :D

Lacce

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 157
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #79 Dátum: 2007.03.31 00:03:01 »
Idézetet írta: "Demegab"
Hello Lacce!


Nekem van tapasztalatom a Titánnal, és csak javasolni tudom Õket! :D


Szia,

Köszi az infot, látom a hozzászólások alapján, hogy van némi közöd a Titánhoz :nagymosoly:
Ami nem baj, több a rálátás.

Áprilisban viszem a járgányt 1 évesre, esetleg még 1-2 apró kiegészítõ, hátra hangszórók vagy ilyesmi :hmm:

Láttam a honlapon online igénylést, ez élõ dolog, most is mûxik?

Köszi

Demegab

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #80 Dátum: 2007.03.31 00:15:49 »
Idézetet írta: "Lacce"
Idézetet írta: "Demegab"
Hello Lacce!


Nekem van tapasztalatom a Titánnal, és csak javasolni tudom Õket! :D


Szia,

Köszi az infot, látom a hozzászólások alapján, hogy van némi közöd a Titánhoz :nagymosoly:
Ami nem baj, több a rálátás.

Áprilisban viszem a járgányt 1 évesre, esetleg még 1-2 apró kiegészítõ, hátra hangszórók vagy ilyesmi :hmm:

Láttam a honlapon online igénylést, ez élõ dolog, most is mûxik?

Köszi


Persze mûködik. És asszem kedvezményes is az online szerviz.

Lacce

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 157
szervít
« Válasz #81 Dátum: 2007.04.10 12:02:13 »
Szia Demegab,

Azt szeretném kérdezni, hogy az elsõ éves szervíz mennyi ideig szokott tartani? Az autó nagyon megkímélt, 8e km van benne, garázsban tölti minden napját  :pofa:
Azért kérdezem, mert Sárospatakról mennénk, és akkor tudok idõzíteni, hogy mi fér még bele a napba a szervíz mellett.
Esetleg lenne még két darab hátsó hangszóró beszerelés.

Köszi :boldog:

Demegab

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Re: szervít
« Válasz #82 Dátum: 2007.04.11 07:44:00 »
Idézetet írta: "Lacce"
Szia Demegab,

Azt szeretném kérdezni, hogy az elsõ éves szervíz mennyi ideig szokott tartani? Az autó nagyon megkímélt, 8e km van benne, garázsban tölti minden napját  :pofa:
Azért kérdezem, mert Sárospatakról mennénk, és akkor tudok idõzíteni, hogy mi fér még bele a napba a szervíz mellett.
Esetleg lenne még két darab hátsó hangszóró beszerelés.

Köszi :boldog:



Hi!


Kb. másfél óra

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #83 Dátum: 2007.04.12 10:59:02 »
Idézetet írta: "whis"
Demegab, illetve Titánosok!
Mivel a telefonos egyeztetés nem járt sikerrel, megpróbálkozom itt a kérdéssel, hátha így okosabbak leszünk.
A volt Corollámat (2003-as, 1.4) továbbadtam apósomnak. Tavaly garanciában lett cserélve benne VVT-i vezérlõ. Egy évig nem volt semmi gond. Aztán az idén tavasszal ismét megjelent a motorhibát jelzõ ikon. A hároméves szervízre már apósom vitte hozzátok a kocsit, egy érzékelõt ki is cseréltetek benne garanciában. Kb 1-2 hétig nem jelzett a lámpa, de aztán újra kezdte. Apósom telefonált, lerázták (kollégáid). Újra telefonált, ígérték, hogy visszahívják. Nem hívták két hétig, újra telefonált, megint leráztá(to)k.
Kérdéseim:
1., A garanciaidõn belül jelentkezett hiba orvoslása nem sikeres, és a garanciaidõn túl továbbra is fennáll, akkor az még garanciális, nemdebár? Ugyanis a hiba bejelentése idõben megtörtént. Arról meg a vevõ nem tehet, hogy a szervizben nem sikerült 100%-ig orvosolni a dolgot elsõ körben.
2., Ha esetleg mégsem így lenne, akkor miért nem lehet megmondani a kedves ügyfélnek, hogy megnézitek a hibát, de lehet, hogy a javítás már nem garanciális? (aztán majd ezen lehet vitatkozni)
3., Ha visszahívást ígértek, akkor ez miért nem történik meg? Az ügyfél ugyanis türelmesen vár. Egy darabig.
4., Ha az ügyfél van olyan kedves és õ hív vissza Titeket, akkor miért kell lerázni mindenféle mondvacsinált ürüggyel?

Most lehet, hogy ez nem jó pont, de nagyon a szívemen viselem a kocsi sorsát, mivel én hibátlanul adtam el (vagyis úgy tudtam), de eladás után egy hónappal már megjelentek a hibajelzések. És emiatt én is kellemetlenül érzem magam, mivel az egész ügy április eleje óta húzódik...

Válasz lehet itt is, vagy PÜ-ben. De az is elég, ha felhívjátok az ügyfelet. A száma ott van valamelyik kollégádnál. Ez utóbbi lenne szerintem a  :10:


Látod Whis?

problémás ügyfél már nem kell.  eccerü problémákat hozó, jól tejelõ cartárs, az kell.  :?
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Demegab

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #84 Dátum: 2007.04.12 11:42:19 »
Idézetet írta: "murray"
Idézetet írta: "whis"
Demegab, illetve Titánosok!
Mivel a telefonos egyeztetés nem járt sikerrel, megpróbálkozom itt a kérdéssel, hátha így okosabbak leszünk.
A volt Corollámat (2003-as, 1.4) továbbadtam apósomnak. Tavaly garanciában lett cserélve benne VVT-i vezérlõ. Egy évig nem volt semmi gond. Aztán az idén tavasszal ismét megjelent a motorhibát jelzõ ikon. A hároméves szervízre már apósom vitte hozzátok a kocsit, egy érzékelõt ki is cseréltetek benne garanciában. Kb 1-2 hétig nem jelzett a lámpa, de aztán újra kezdte. Apósom telefonált, lerázták (kollégáid). Újra telefonált, ígérték, hogy visszahívják. Nem hívták két hétig, újra telefonált, megint leráztá(to)k.
Kérdéseim:
1., A garanciaidõn belül jelentkezett hiba orvoslása nem sikeres, és a garanciaidõn túl továbbra is fennáll, akkor az még garanciális, nemdebár? Ugyanis a hiba bejelentése idõben megtörtént. Arról meg a vevõ nem tehet, hogy a szervizben nem sikerült 100%-ig orvosolni a dolgot elsõ körben.
2., Ha esetleg mégsem így lenne, akkor miért nem lehet megmondani a kedves ügyfélnek, hogy megnézitek a hibát, de lehet, hogy a javítás már nem garanciális? (aztán majd ezen lehet vitatkozni)
3., Ha visszahívást ígértek, akkor ez miért nem történik meg? Az ügyfél ugyanis türelmesen vár. Egy darabig.
4., Ha az ügyfél van olyan kedves és õ hív vissza Titeket, akkor miért kell lerázni mindenféle mondvacsinált ürüggyel?

Most lehet, hogy ez nem jó pont, de nagyon a szívemen viselem a kocsi sorsát, mivel én hibátlanul adtam el (vagyis úgy tudtam), de eladás után egy hónappal már megjelentek a hibajelzések. És emiatt én is kellemetlenül érzem magam, mivel az egész ügy április eleje óta húzódik...

Válasz lehet itt is, vagy PÜ-ben. De az is elég, ha felhívjátok az ügyfelet. A száma ott van valamelyik kollégádnál. Ez utóbbi lenne szerintem a  :10:


Látod Whis?

problémás ügyfél már nem kell.  eccerü problémákat hozó, jól tejelõ cartárs, az kell.  :?




Hello írd már meg légyszíves az elérhetõségeteket, hogy tudjam továbbítani a szervíznek.

Köszi elõre is!

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #85 Dátum: 2007.04.12 14:56:52 »
Nem tudom, mennyire aktuális a dolog, hiszen whis kolléga ezt 2006.06.26 22:14:31-kor írta...
music     

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #86 Dátum: 2007.04.14 07:28:50 »
Idézetet írta: "Demegab"

Hello írd már meg légyszíves az elérhetõségeteket, hogy tudjam továbbítani a szervíznek.

Köszi elõre is!

Ha az elérhetõséget tõlem kérdezed, akkor szerintem már nem aktuális a dolog, mert az alábbiakat egy évvel ezelõtt írtam. A felvetett probléma akkor azonnal rendezõdött (szerintem az itteni írás hatására), gondoltam, majd Ti megválaszoljátok, hogy elintézve. Azóta a kocsi rendben, a hiba megoldódott, így a csorba teljesen kiköszörülve.  :pofa:

Nem akarok problémás ügyfélnek tûnni, de egy apró adalékot megjegyeznék: ugyanez az autó most járt a szervizben 4-éves általánoson (ötven-x ezer km), gondolván, hogy mégiscsak jobb, ha márkaszerviz csinálja. A számla 92.000 Ft lett, amitõl kicsit  :shock:  :mivan:  :faradt: volt, de csak azért, mert az elõtte lévõ 3 egymást követõ szervizelés összesen került ~75.000 Ft-ba. Biztosan minden csere és beavatkozás indolkolt volt, csak eléggé sokkoló volt a számlán ez a végösszeg...
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Lacce

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 157
kérdés
« Válasz #87 Dátum: 2007.04.18 09:22:56 »
Szia Demegab,

Még egy fontos kérdésem lenne: péntekre egyeztettem idõpontot a Titanban az elsõ éves szervízre.
Következõ olajból vettem négy litert, amit vinnék az olajcserére:

ELF Evolution SXR 5W30

Azt szeretném kérdezni (utólag  :elkeseredett: ), hogy ez megfelelõ-e és egyáltalán vihetek-e olajat?

Légy szíves kérdezz már utána,

köszönöm!
 :vezetes:

Lacce

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 157
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #88 Dátum: 2007.04.21 08:29:24 »
Na, megvolt tegnap a szervíz, a nyíregyházi Toyota-Titán-ba vittem.

Kértem pollenszûrõt is, így cakk-pakk mindennel együtt lett 11.685 ft :nagymosoly:
A kolléga az internetes bejelentkezés miatt 5% kedvezményt is adott.
Mivel az olaj amit vittem megfelel a TMH elõírásainak, így természetesen beletették, sõt még vissza is kaptam a maradékot!
Idõben alig volt több, mint egy óra.

Mindennel nagyon megelégedve távoztam a Titán-tól. :nagymosoly:

 :vezetes:

AttilaZK

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Toyota Titán - Nyíregyháza
« Válasz #89 Dátum: 2007.04.23 14:55:27 »
Kicsit drága volt az olaj náluk és mintha ez miatt lenne magasabb a számla amit kaptam náluk a 45e kms szerviznél. De persze lehet, hogy a többi alkatrész is drágább volt (no meg az infláció).
Az már mellékes, hogy pár nap és kb. 2000km múlva leesett a klíma és kormány-szervó ékszíj, de ez nem az õ figyelmetlenségük oka, mint inkább a törökországi gyártású Corolla Versoé.  :hmm:
AttilaZK
Corolla Verso D-4D Sol '04