Szerző Téma: Mitsubishi  (Megtekintve 184995 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Mitsubishi
« Válasz #60 Dátum: 2006.01.31 13:29:03 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "Ear"
Kicsit elmentünk ebédelni egy Evo IX-el. Hm. Jó autó.  :ordog:


Most utálunk!
:)


Jó. Nekem!  :ordog:

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mitsubishi
« Válasz #61 Dátum: 2006.02.01 09:27:39 »
Tegnap este kanyargós úton kanyarban elbúvó kátyúban elhalálozott az L200as mind2 laprugója (a főlapok is eltörtek) még jó hogy terepjáró. És pont ma jár le a műszakija. (4 évig kibirta...  :nagymosoly:  :nagymosoly: )

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Mitsubishi
« Válasz #62 Dátum: 2006.02.01 11:16:04 »
Idézetet írta: "taby"
Tegnap este kanyargós úton kanyarban elbúvó kátyúban elhalálozott az L200as mind2 laprugója (a főlapok is eltörtek) még jó hogy terepjáró. És pont ma jár le a műszakija. (4 évig kibirta...  :nagymosoly:  :nagymosoly: )


A terepjáróság nem azzal jár, hogy a magyar aszfaltutakat is kibírja.  :nagymosoly:
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mitsubishi
« Válasz #63 Dátum: 2006.02.01 12:33:56 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "taby"
Tegnap este kanyargós úton kanyarban elbúvó kátyúban elhalálozott az L200as mind2 laprugója (a főlapok is eltörtek) még jó hogy terepjáró. És pont ma jár le a műszakija. (4 évig kibirta...  :nagymosoly:  :nagymosoly: )


A terepjáróság nem azzal jár, hogy a magyar aszfaltutakat is kibírja.  :nagymosoly:
195ezer km-ig úgy tűnt hogy birja... Előtte a toyota hilux 450ekm ig birta (akkor lett eladva)

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Mitsubishi
« Válasz #64 Dátum: 2006.02.01 13:17:28 »
Idézetet írta: "taby"
195ezer km-ig úgy tűnt hogy birja... Előtte a toyota hilux 450ekm ig birta (akkor lett eladva)

Akkor itt is stimmel, hogy ugyanolyan kategóriájú kocsik közt a Toyota 2x-3x annyi ideig bírja, mint a Mitsu  :nagymosoly:  (igaz ez a hilux és a landcruiser kategóriára is)
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mitsubishi
« Válasz #65 Dátum: 2006.02.02 07:53:50 »
Dícsérjem még a mihumisit?
Az általam is használt gépen az összes szilent csereérett, motortartógumibakok.
Tegnap egy másik úgy ment át műszakin, hogy véletlenül egy másik autó lett megmérve.
Megint másikon ma cserélik a turbót
ja és 4 éves csak ...  :nagymosoly:
jóautó na  :rohog:  :rohog:  :rohog:  :rohog:

Satriani

  • Vendég
Mitsubishi
« Válasz #66 Dátum: 2006.02.06 14:44:29 »
Kedvesemnek van egy 3 éves Coltja. Pár hete 100-as tempónál eltalált egy kátyút, amit másnap ki is javítottak. A koppanást hallotta, de utána nem állt meg fotózni (tök sötét volt, este 10-11 óra, két falu között). Hazajött a kocsival, aztán a hidegek miatt egy kollégájával járt dolgozni. Múlt héten elővette az autót, és kiderült, hogy elhalálozott a jobb első toronyszilent. Bakker.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mitsubishi
« Válasz #67 Dátum: 2006.02.15 19:21:58 »
Íme egy érdekes technikai feladvány  :hmm:

Már többször írtam , hogy egyik jóbarátomnak van egy régi (86-os) Coltja , 1.5-ös benzines , karburátoros . Az autó kiváló , sérülésmentes , megkímélt állapotban van , a kilométerszám is alacsony (160 ezer) , a srác az első tulajtól (!) vette négy éve . Nagyon szereti , meg van vele elégedve , jópár évig el akar még vele autózni .

Csakhogy a motorral gond van . Pontosabban a karburátorral . Rövid utakon használja jellemzően , és emiatt a kocsi zabálja a benzint (11-12 liter) , és ami még rosszabb , hamar elkoszolódik a motor , beköpődnek gyertyák , a kocsi erőtlenné válik , hidegen dadog és rángat , stb . Nincs semmi baja amúgy , mert egy hosszabb országúti futam után egy darabig minden szép és jó - de aztán az újbóli rövidutas hidegjáratás megint kicsinálja . Úgyhogy ez olyan adottság , amit javítással , beállítással nem lehet orvosolni - így használva ez az autó ezt műveli (főleg télen) , és kész  :szemforgat:

Úgyhogy a srác két dolgon töri a fejét .

1. Az autó átalakítása injektorosra - egy ugyanilyen 1.5-ös , de már injektoros motor beépítése a későbbi , 87 utáni Coltból vagy Lancerből . A blokk amúgy ugyanaz .

2. Egy dízelmotor (1.8-as , szerelték is ezzel a géppel ezt a Coltot és Lancert) beépítése .

Mit gondoltok erről ? Egyik szerelő ismerősöm szerint science-fiction kategória , mert túl sok mindent kell(ene) átalakítani . Hmmm ... nem biztos , hogy igaza van  :roll: ... szóval , mit gondoltok ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mitsubishi
« Válasz #68 Dátum: 2006.02.17 12:29:08 »
Senki ???
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #69 Dátum: 2006.02.17 16:20:18 »
Kiütni nem tudom... :robbanfej:  :robbanfej:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #70 Dátum: 2006.02.17 16:21:35 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Senki ???


Hát nem tudom, hogy megéri-e?

Ugyanis, most olvastam, hogy másik motorhoz, akármilyen is, ha nem típusazonos, akkor átalakítási engedély kell. Ez még hagyján, de akkor reg.adót is kell rá fizetni, mert a reg.tv. szerint az már egy másik autó, így aztán lehet tarhálni..... Szóval megéri?????

A magyar AB mostani számában van egy olvasói levél, arra válaszolt a "Szerv" (VPOP) (Skoda Fabia 1,2HTP( :nagymosoly:  :nagymosoly: ) vs 1,9 PDTDI)
Valami milliós tételt kell fizetnie, és már a mocit is behozta németből...... Bakker :banging:  :banging:
 :otlet: Szerintem az Indexes Micu topicban kérdezzétek meg Mceleket (ha jól írtam a nicket :rolleyes: ). Szerintem Ő tudja a hiba javításának okát....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mitsubishi
« Válasz #71 Dátum: 2006.02.17 22:14:12 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "Palaczk"
Senki ???


Hát nem tudom, hogy megéri-e?

Ugyanis, most olvastam, hogy másik motorhoz, akármilyen is, ha nem típusazonos, akkor átalakítási engedély kell. Ez még hagyján, de akkor reg.adót is kell rá fizetni, mert a reg.tv. szerint az már egy másik autó, így aztán lehet tarhálni..... Szóval megéri?????

A magyar AB mostani számában van egy olvasói levél, arra válaszolt a "Szerv" (VPOP) (Skoda Fabia 1,2HTP( :nagymosoly:  :nagymosoly: ) vs 1,9 PDTDI)
Valami milliós tételt kell fizetnie, és már a mocit is behozta németből...... Bakker :banging:  :banging:
 :otlet: Szerintem az Indexes Micu topicban kérdezzétek meg Mceleket (ha jól írtam a nicket :rolleyes: ). Szerintem Ő tudja a hiba javításának okát....


Ha pusztán az átalakítási költségeket nézzük , akkor megérheti , mert 100 km alatt kábé egy ezrest lehetne spórolni , ami azért nem kevés . Ami meg a papír részét illeti : mondjuk úgy , hogy megoldható lenne . Szal a kérdés tényleg az , hogy technikailag mennyire lenne megoldható ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Mitsubishi
« Válasz #72 Dátum: 2006.10.30 12:40:47 »
Rövid beszámoló Kedvesem Coltjáról. :)

- A téli baleset javítása (toronyszilent; írtam róla korábban) valami 15-16 rongyból kijött. Méghogy japánhoz drága az alkatrész...
- Kedvesem idõközben Pestre ment dolgozni, a napi bejárásra a Coltot használja. Autópályás fogyasztás: attól függõen, hogy én is beleülök-e az autóba, 5,8-6,3. Szerintem szuper.
- Az autó 2002-es, 65e van benne. Olajcserérõl 60 ezernél elfelejtkeztünk: Õ nem tudta, mikor kell, én meg nem tudtam, hogy már ennyi van az autóban. Gyorsan kértem árajánlatot a Duna interservice-tõl (vagy hogy hívják a céget), akik azt mondták, kb. 50e.  :mivan: Aztán mikor kiderült, mennyi idõs az autó, rávágták, hogy a vezérmûszíjat 90e vagy 4 év után kéne cserélni. Árajánlat: +60e, tehát olaj- és vezérmûszíj-csere 110e összesen.  :mivan:  :bye: Megcsináltattam egy maszekkal, 36e lett mindenestõl.
- Az autót továbbra is nagyon jó vezetni. Piszok jó váltója van, bármelyik Toyota is megirigyelhetné. Az alacsony súlypont és a viszonylag széles nyomtáv miatt remekül fordul. Lenne benne még 30-40 lóerõ, meg középállásban pontosabb lenne a kormányzás, simán elcserélném Kedvesemmel a Corollára.
- A helykínálat mint olyan nem létezik, az autó egyetlen hátránya, hogy borzasztó szûk. Mondjuk mi jellemzõen ketten közlekedünk vele, és egyikünk sem nagy, így nekünk éppen elég. Viszont 190 centis magasság fölött csak annak javaslom, aki a vezetési élmény miatt vonzódik a típushoz.

Amúgy egy ilyen (1,3-as, 82 lovas) autóról van szó:


Satriani

  • Vendég
Mitsubishi
« Válasz #73 Dátum: 2006.12.11 18:09:34 »
Itt a legdögösebb kompakt limuzin:





 :vezetes:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mitsubishi
« Válasz #74 Dátum: 2006.12.11 18:36:34 »
Hát az ábrázata tényleg nagyon ott van  :10: ... a többi a szokásos , de szembõl tényleg nagyon állat  :vag2: !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )