Trotter66 Bácsi kérésére:
Mitsubishi L200 2002es 2,5 TD GLS AC járművekről volna szó mely céges flotta és 4 ilyen gép van 2002 februártól
Tapasztalt hibák:
sorszámozom a micsukat hogy egyszerűbb legyen követni a dolgokat
1es és 2es micsu hengerfejes lett az 1. 140ekm után gátrepedéses, kapott új hengerfejet, de már megint kezdi melegíteni a vizet 230ekmnél. A 2. 220ekm-nél szintén hengerfejes lett szintén gátrepedéses.
1es micsu 150 ekmnél váltóhiba (3.4. sebesség nem kapcsolható) komplett csere persze nem garba 1,6mhuf...
2es micsu ABS nuku 130ekm-től kezdve adhoc jelleggel néha előjön aztán annál hamarabb felejti el ab képességeit, az 210ekmtől első kerék hajtás hol kapcsolható hol nem illetve ha egyszer beveszi akkor nem nagyon akar kijönni összkerékből.
3as micsu (ezt hajtom én is) 22500as szervíznél jeleztem a helyi mitsu szervízbe hogy a kardánfelől furcsa kattanó hang van mikor a kuplungot ráengedem bármelyik sebességi fokozatba... erre mondják hogy semmi baja nincs csak nem volt lezsirozva... 22ezer kmet kenés nélkül .... 150ekm környékén turbónyomásvezérlő feladta a szolgálatot szerncsétlen turbó túltöltött illetve folytotta a motort a rossz geometria állással, végsebesség 80km/h... mitsubishi márka szervíz turbócserét javasolt, de azt mondták hogy nézessük meg egy általuk megjelölt amugy országosan elismert turbó szerelővel, meg is történt szerinte a turbó tökéletes, jó akkor nézessük meg az adagolót... adagolóban állítólag a magasnyomású fej teljesen elkopott, úgyhogy csere, viszont az autó végsebessége maradt a 80km/h orbitális rángatással, utánna dizeltuninghaverom gondjaira biztuk a mitsut aki potom 8eFt-ért saját fejlesztésű turbónyomásszabályzóját rátette és egész jó lenne az autó, ha nem lenne elállítva benne az adagoló, mert vmi baja van ezért 2500as fordulat felett állandóan vészüzemre áll át de így is megfutja a 140et
közben a főtengely ékszíjtárcsa vulkanizált gumis rögzítése levált, ez is csere. 170 ekm balansztengelytörés... lengéscsillapítók a kihalás szélén.
4es micsu ezt az autót olyan emberke "hajtja" aki nagyon vigyáz a technikára... lengéscsillapító csere 80ekm-nél garba. az óvatos vezetési stilusnak köszönhetően az autó gyorsulása elég soványka, főleg terhelten érződik hogy nincs ereje teljében.
mind a 4 micsu fogyasztása 12-25 liter között mozog, tereptől és gázpedálállástól függően.
A 7500kmes szervízperiódus és a sok sok egyéb a lehető leg gazdaságtalanabb "haszonjárművé" teszi
a mitsuk előtt toyota hiluxok kapták ugyanezen emberektől ugyanezt a kiképzést. 400-500ekmet futottak a kötelezően cserélendő alkatrészeken kívül nem volt probléma egyikkel se. érdekes ugye?
Szóval nállam a mitsubishi leszerepelt csúnyán. Viszont TOYOTA RLZ.