Szerző Téma: Mitsubishi  (Megtekintve 188848 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re: Mitsubishi
« Válasz #360 Dátum: 2010.11.12 19:49:14 »
Keresek 2002-2004 körüli MITSUBISHI L200-at. Lehetőleg piros-ezüst színben. 2.000.000. Ft körül, autóbeszámítással.
Ha valaki tud valamit, ne tartsa magában.  :helpsmilie:
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Mitsubishi
« Válasz #361 Dátum: 2011.01.05 17:20:04 »
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mitsubishi
« Válasz #362 Dátum: 2011.01.10 22:08:31 »
HÁNY lóerő ?!?  :eek: ... Mamma mia  :turned:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Mitsubishi
« Válasz #363 Dátum: 2011.01.11 09:46:10 »
az haggyá hogy hány loerö, de azok az alkatrészek....... a CNC-zet blok, nem semi :)

itt egy másik ütös darab, az a hang :wub:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Mitsubishi
« Válasz #364 Dátum: 2011.01.28 13:11:37 »
Számomra már az egyes alkatrészek látványa is félelmetes. Az a turbócsiga, meg maga egy remekmű, már ami a formatervezést illeti.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Mitsubishi
« Válasz #365 Dátum: 2011.03.15 19:37:16 »
Hm. Nagyon úgy néz ki, hogy a generátorcsapágy megadta magát, ugyanis hangos kerepelő/kattogó hangot hallok a generátor felől, nem mindig csinálja, de már egyre többször.
Mindegy, úgy is lesz teljes vezérlés csere, majd akkor megmondom a szerelőnek, hogy nézze meg.


Időközben meg olvasgattam a német manuált, és rájöttem, hogy van egy Power / Eco kapcsolója az automata váltónak a kézifék alatt. Észrevettem eddig is, csak pontosan nem tudtam mire jó.
Na, ma kipróbáltam.  :eek:  Eddig Ecoban használtam a váltót, ilyenkor full padlónál (kick-down) is 4-5 ezernél vált fel a váltó, na Powerben szépen a piros vonal előtt vált fel (6500), sokkal jobb is előzni országúton vele, 11 s alatt  van százon.   :yes:
Városban marad neki az Eco mód, hamarabb kapcsol fel, így takarékosabban lehet vele haladni, országúton/pályán meg megy neki a Power mód.   :)

Ami még fura az autóban a Starletem és szüleim Corollája után, hogy a tanksapka jobb oldalon van (állhatok be VW-sek mögé a kúton japán autóval  :nonono: :D), ahogy a váltó is jobb oldalon a motortérben, fura   :hmmmm:
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mitsubishi
« Válasz #366 Dátum: 2011.03.16 08:33:23 »
Ami még fura az autóban a Starletem és szüleim Corollája után, hogy a tanksapka jobb oldalon van (állhatok be VW-sek mögé a kúton japán autóval  :nonono: :D), ahogy a váltó is jobb oldalon a motortérben, fura   :hmmmm:
Az én Starletemen még jobboldalt volt a tanksapka  :yes: ... A Coronán is ott van.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Mitsubishi
« Válasz #367 Dátum: 2011.03.16 20:21:36 »
Lehet, bár neked első generációs hátsókerekes Starleted volt, a következő generáció idejében sok mindent változtattak a Toyotákban, ekkor álltak át elsőkerekesre a személyautókkal, stb.   :)


Amúgy olyan szép hangja van a Mitsubishi motornak 4-5 ezer fordulat felett, hogy megfordult a fejemben egy szolíd sportkipufogó rendszer beszerzése, alapjáraton is legyen már valami hangja.   :innocent:
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re:Mitsubishi
« Válasz #368 Dátum: 2011.12.10 20:09:25 »
Most azon gondolkozom, hogy sok olcsó, jónak tűnő 1.8 GTi motort látni hirdetve, lehet cserélném a mostani 1.6-ost.
Kérdés az, hogy az automata váltó mennyire működne jól vele, gyárilag tudtommal nem adták automatával az 1.8-as motorokat.   :hmmmm:

Ami még meglepett, hogy V6!!!-os motorral is szerelték a 92-96 közötti Lancereket, még pedig egy 1.6 literes 24 szelepes motorral, azt olvastam, hogy ez a világon a legkisebb V6-os motor.   :)

Természetesen egyből elkezdtem nézelődni a beszerzéséhez, sajna egy Ebayen se találtam eladó példányt, Google találatok alapján csak jobb kormányos piacon, Japánban, Malajziában forgalmazták... :(  :cry:

Mostani tervek az autóval:
-Felnik és nyári gumik beszerzése (sajnos még mindig nem sikerült)
-a fent említett motorcsere ?
-teljes kipufogórendszer sportosítása, leömlővel, stb. (ez a motorcsere eldöntéséig halasztva)
-idővel küszöbspoilerek beszerzése, első és hátsó lökhárító sportosítása
-ültetés ? ebben nem vagyok még biztos
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Mitsubishi
« Válasz #369 Dátum: 2011.12.11 07:50:23 »
Ha a motor nem típusazonos (márpedig a te esetedben nem lenne az), akkor regisztrációs adót kell fizetned. Úgy gondolom, ez kb. el is dönti a kérdést  ::)

Ettől függetlenül sem könnyű feladat "összeházasítani" az automatával, amennyiben gyárilag nem létezett ilyen kombináció. Ennek számos olyan buktatója lehet, ami csak menet közben, vagy ami még rosszabb: a végén fog kiderülni.

Én pár éve a Camryt át akartam építtetni automatára, de feladtam... Pedig a váltó egy ugyanolyan motorral szerelt, az enyémmel megegyző típusú, csak már modellfrissített Camryből származott. De már ez a modellfrissítés annyi változást eredményezett, hogy a szerelőm kerek-perec megmondta, hogy készüljek fel rá, hogy mondjuk a beszerelés után a váltó nem fog megfelelően működni - és akkor aztán majd állhatunk neki agyalni, hogy miért nem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.11 07:54:18 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re:Mitsubishi
« Válasz #370 Dátum: 2011.12.11 09:58:58 »
Regadót kell fizetni?! Na, ez tényleg eldönti a dolgot.  :eek: :censored:

Igen, sajnos ezek nem amerikai autók a 60-as évekből. (Pl. 2féle automata váltót és 3 féle motort variált a Chrysler az összes autójában, meg ugye nem volt ECU, váltóelektronika, stb.)
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Mitsubishi
« Válasz #371 Dátum: 2011.12.11 10:22:55 »
Az utolsó néhány szó a lényeg. Az elektronika az, ami az ilyen "házasításokat" nagyon megnehezíti. A Camry esetében is ezért tettünk le róla. Találtunk a váltón két jó nagy, soklábú csatit, amikhez az én autómban nem volt kábel. Persze neki lehetett volna állni a kábelköteget is átépíteni, ECU-t átcserélni stb, de... ááá  :nonono:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Mitsubishi
« Válasz #372 Dátum: 2012.07.30 10:51:30 »
Jó barátomék Carismája, amit itt is sokszor emlegettem korábban, eladó lett.

'98-as, 1.6-os benzines, ötajtós. Végig egy családnál volt: jóbarátom apósa vette anno újonnan, négy éve pedig ők használják. Sötétzöld-metál, belül szürke. Friss műszaki van rajta. Komplett téli-nyári kerékgarnitúra jár hozzá, jó gumikkal. Esztétikailag nem kifogástalan, úgy néz ki, mint egy átlagos 14 éves autó. Ez az utastérre is érvényes. A karosszéria is volt javítva, elöl-hátul, de a légzsákok (kettő van belőlük) sosem nyíltak. Felszereltség: szervókormány, négy elektromos ablak, központi zár, az említett két légzsák; ABS-t most így hirtelen nem tudom, hogy van-e benne. Műszakilag rendben van, megjárták vele nemrég Írországot probléma nélkül. 420 ezer km van benne. A motor sosem volt megbontva, működése teljesen kifogástalan, hangja szép, menetteljesítményei rendben vannak, olajat alig fogyaszt (két csere között egy litert kell rátölteni).

Irányára 290 ezer.

Nálam lehet utána érdeklődni; maga a kocsi augusztus 8-ától lesz nálam, akkor tudok majd feltenni, illetve küldeni róla képeket is.

Addig csak ezzel az eggyel tudok szolgálni, ez tavaly nyáron készült:

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Mitsubishi
« Válasz #373 Dátum: 2012.07.30 11:33:58 »
azannya, rendesen hajtották a nyomorultat...klíma nincs?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Mitsubishi
« Válasz #374 Dátum: 2012.07.30 11:44:06 »
azannya, rendesen hajtották a nyomorultat...klíma nincs?
Klíma? Passz... Sztem nincs, de nem 100 %.

Hajtották? Hát ja, átlagosan évi 30 ezer km. A barátom apósa építész, rengeteget rohangált az országon belül. Szóval a km-ek nagy többsége nem városban került bele, valszeg ezért is annyira egészséges a motorja. Mert az tényleg tip-top. Persze mindig megkapta a megfelelő szervízelést is.

A barátom úgy van vele, hogy ő nem fog senkit átkúrni a kilométerrel... Ennyi van benne. Ezért ennyi az ára. A hahun jelenleg 330 ezerért van kitéve a legolcsóbb, ép, érvényes magyar papírokkal rendelkező Carisma - '97-es, bevallott 205 ezer km-rel, belső képek nélkül, külső képek alapján a miénkhez képest látnivalóan szarabb állapotban. A többi kocsi zöme pedig 400 fölötti áron van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 11:48:09 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )