Szerző Téma: Mitsubishi  (Megtekintve 187052 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #45 Dátum: 2005.10.28 11:47:58 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Trotter66"
Jó régen egy 7végét volt nálam egy 2002-es évjáratú sötétlila 1.6 komfort fokozatú. Mi érdekel?

Minden. (Helykínálat - elsosorban hátul, mennyire zorog, ha volt fogyi, esetleg azt is, stb.) Vagy ha képzeletben ossze tudnád hasonlítani a Carinával...
Tudom, hogy kisebb autó, csak az érdekelne, hogy mennyivel.


Emlékeim szerint, akkor a következőket tudom leírni:

Ez egy ötajtós modell volt, komfort fokozattal, ami 2xel abl, manuál klíma, mot,fűt külső tükör, plüss belső, síalagút volt. Zörögni nem zörgött, valami tizenezer km volt benne. A motorja nem olyan agilis, mint a Carina 1.6-os mocija, nincsen meg benne az a 3000 rpm körüli ugrás, viszont szépen egyenletesen pörög. A típus leggyengébb láncszeme a váltó, sajnos egy francia váltót tettek elá a hollandok. Úgy tudom, hogy 100.000 km környékén több váltómeghibásodás volt. Egyébként bowdenes váltókulissza van rajta, ami szintén nem olyan megbízható, mint mondjuk egy rudas.

Hátul bene nem ültem, de azt bizton állítom, hogy magam mögé nem tudtam beüli, a Carinába pedig simán. A mostani Primerába tudok úgy beülni hátra, mint a Carinába.
A csomagtartó elé vany, jól lehet pakolni. Maga a kocsi kényelmes, jól vezethető, az egyhatos moci elegedő a nyugott autókázásra. Van belőle 1.8 GDI, hasonló, mint a Carinák szegénykeverékes mocijai, olyat nem próbáltam. Fogyasztásról nincsen mit mondanom, mert annyit nem mentem vele, ha jól emlékezem, akkor vegyesben talán 8 liter körül evett????

Akoriban erősen gondolkotam, hogy megveszem, de utánaástam és a váltómizéria visszatartott. Meg végül is kicsi is lett volna.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26325
Mitsubishi
« Válasz #46 Dátum: 2005.10.28 12:01:38 »
Koszi. Akkor ez tényleg egy koztes méretu modell, sem nem alsókozép, sem felso-kozépkategóriás.
music     

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #47 Dátum: 2005.10.28 15:42:07 »
Idézetet írta: "music"
Koszi. Akkor ez tényleg egy koztes méretu modell, sem nem alsókozép, sem felso-kozépkategóriás.


Igen. A Carismát az akkori Lancer és a Galant közé pozicionálták, aztán a Lancer gyártását abbahagyták és maradt a Carisma és a Galant. Tavaly (?) jött vissza a kínálatba az utcai Lancer ismét, most meg a Carisma a kifutó. Én legalábis nem hallotam arról, hogy újítanák, hiszen idén a Colt jött ki új köntösben.

Szerintem a kompakt osztályban jól megállja a helyét, méreteihez képest jó helykínálattal, igaz aki ebbe ül le kell nyelnie, hogy egy konzervatív, ámbár abszolút trendmentes járgányban ül. :wink:  Ízésvilágában nekem a Te volt Corollád jut az eszembe. Ugyanaz a trend.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26325
Mitsubishi
« Válasz #48 Dátum: 2005.10.29 04:18:51 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Szerintem a kompakt osztályban jól megállja a helyét, méreteihez képest jó helykínálattal, igaz aki ebbe ül le kell nyelnie, hogy egy konzervatív, ámbár abszolút trendmentes járgányban ül. :wink:  Ízésvilágában nekem a Te volt Corollád jut az eszembe. Ugyanaz a trend.

Ez akár dicséretnek is felfogható... :wink:  :lol:
music     

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mitsubishi
« Válasz #49 Dátum: 2005.11.17 11:14:56 »
Trotter66 Bácsi kérésére:
Mitsubishi L200 2002es 2,5 TD GLS AC járművekről volna szó mely céges flotta és 4 ilyen gép van 2002 februártól
Tapasztalt hibák:
sorszámozom a micsukat hogy egyszerűbb legyen követni a dolgokat

1es és 2es micsu hengerfejes lett az 1. 140ekm után gátrepedéses, kapott új hengerfejet, de már megint kezdi melegíteni a vizet 230ekmnél. A 2. 220ekm-nél szintén hengerfejes lett szintén gátrepedéses.

1es micsu 150 ekmnél váltóhiba (3.4. sebesség nem kapcsolható) komplett csere persze nem garba 1,6mhuf...

2es micsu ABS nuku 130ekm-től kezdve adhoc jelleggel néha előjön aztán annál hamarabb felejti el ab képességeit, az 210ekmtől  első kerék hajtás hol kapcsolható hol nem illetve ha egyszer beveszi akkor nem nagyon akar kijönni összkerékből.

3as micsu (ezt hajtom én is) 22500as szervíznél jeleztem a helyi mitsu szervízbe hogy a kardánfelől furcsa kattanó hang van mikor a kuplungot ráengedem bármelyik sebességi fokozatba... erre mondják hogy semmi baja nincs csak nem volt lezsirozva... 22ezer kmet kenés nélkül .... 150ekm környékén turbónyomásvezérlő feladta a szolgálatot szerncsétlen turbó túltöltött illetve folytotta a motort a rossz geometria állással, végsebesség 80km/h... mitsubishi márka szervíz turbócserét javasolt, de azt mondták hogy nézessük meg egy általuk megjelölt amugy országosan elismert turbó szerelővel, meg is történt szerinte a turbó tökéletes, jó akkor nézessük meg az adagolót... adagolóban állítólag a magasnyomású fej teljesen elkopott, úgyhogy csere, viszont az autó végsebessége maradt a 80km/h orbitális rángatással, utánna dizeltuninghaverom gondjaira biztuk a mitsut aki potom 8eFt-ért saját fejlesztésű turbónyomásszabályzóját rátette és egész jó lenne az autó, ha nem lenne elállítva benne az adagoló, mert vmi baja van ezért 2500as fordulat felett állandóan vészüzemre áll át de így is megfutja a 140et :) közben a főtengely ékszíjtárcsa vulkanizált gumis rögzítése levált, ez is csere. 170 ekm balansztengelytörés...  lengéscsillapítók a kihalás szélén.

4es micsu ezt az autót olyan emberke "hajtja" aki nagyon vigyáz a technikára... lengéscsillapító csere 80ekm-nél garba. az óvatos vezetési stilusnak köszönhetően az autó gyorsulása elég soványka, főleg terhelten érződik hogy nincs ereje teljében.

mind a 4 micsu fogyasztása 12-25 liter között mozog, tereptől és gázpedálállástól függően.
A 7500kmes szervízperiódus és a sok sok egyéb a lehető leg gazdaságtalanabb "haszonjárművé" teszi
a mitsuk előtt toyota hiluxok kapták ugyanezen emberektől ugyanezt a kiképzést. 400-500ekmet futottak a kötelezően cserélendő alkatrészeken kívül nem volt probléma egyikkel se. érdekes ugye?

Szóval nállam a mitsubishi leszerepelt csúnyán. Viszont TOYOTA RLZ.:D

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Mitsubishi
« Válasz #50 Dátum: 2005.11.17 14:28:41 »
Idézetet írta: "taby"
a mitsuk előtt toyota hiluxok kapták ugyanezen emberektől ugyanezt a kiképzést. 400-500ekmet futottak a kötelezően cserélendő alkatrészeken kívül nem volt probléma egyikkel se. érdekes ugye?

Szóval nállam a mitsubishi leszerepelt csúnyán. Viszont TOYOTA RLZ.:D

Erről nekem mindig az az ügyfelünk jut eszembe, aki terepjárógyilkos módon, földutakon százzal közlekedik rendszeresen  :shock:
Ő mondta: "A LandCruiser sokkal jobb, mint a Pajerom volt, annál már 20.000-nél féltengelyt kellett cserélni, míg ez meg kibírta több mint 40.000-ig"
 :lol:
Pedig a Pajero se rossz terepjáró, de szerinte a landi mindenben legalább 2x annyit bír....
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #51 Dátum: 2005.11.17 15:53:17 »
Wazze, ez nem semmi.

Viszont a gátrepedés és a többi motorral összefüggő hók-mók nem a hidegen hajcsuk meg dolognak köszönhető? A Micu hajlamos erre, ha hidegen kínálják.... A többire nincsen mit mondani..... :cry:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mitsubishi
« Válasz #52 Dátum: 2005.11.17 15:54:07 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "taby"
a mitsuk előtt toyota hiluxok kapták ugyanezen emberektől ugyanezt a kiképzést. 400-500ekmet futottak a kötelezően cserélendő alkatrészeken kívül nem volt probléma egyikkel se. érdekes ugye?

Szóval nállam a mitsubishi leszerepelt csúnyán. Viszont TOYOTA RLZ.:D

Erről nekem mindig az az ügyfelünk jut eszembe, aki terepjárógyilkos módon, földutakon százzal közlekedik rendszeresen  :shock:
Ő mondta: "A LandCruiser sokkal jobb, mint a Pajerom volt, annál már 20.000-nél féltengelyt kellett cserélni, míg ez meg kibírta több mint 40.000-ig"
 :lol:
Pedig a Pajero se rossz terepjáró, de szerinte a landi mindenben legalább 2x annyit bír....

Így van:D mellesleg a hiluxok anno 2,4D-k voltak és megrittyentve 1 tonnával a puttonyába is simán megfutotta a 140-et 450 ekm után is a mitsuk meg...

Biztos van azért jó mitsu is csak én nem találkoztam vele :oops: bár én elvagyok a toyotákkal

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mitsubishi
« Válasz #53 Dátum: 2005.11.17 15:56:56 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Wazze, ez nem semmi.

Viszont a gátrepedés és a többi motorral összefüggő hók-mók nem a hidegen hajcsuk meg dolognak köszönhető? A Micu hajlamos erre, ha hidegen kínálják.... A többire nincsen mit mondani..... :cry:
A hidegen kínálás sajna kicsit jellemző, bár részemről mélyen elítélem, ha tehetem alapjáraton melegitem be a carinka eseten 95%-ban igaz is ez a maradék 5%-is óvatos hajtással melegitem.

cyberslider

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
    • http://wazzu.try.hu
Mitsubishi
« Válasz #54 Dátum: 2005.11.19 16:53:12 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "taby"
"A LandCruiser sokkal jobb, mint a Pajerom volt, annál már 20.000-nél féltengelyt kellett cserélni, míg ez meg kibírta több mint 40.000-ig"
 
Pedig a Pajero se rossz terepjáró, de szerinte a landi mindenben legalább 2x annyit bír....


Bár kissé csúnya offtopic a dolog :) lehet benne valami ;) Múlkor láttam a frei-t, valahol Yemenben volt a sivatag közepén,találkozgatott xyz főnökkel,és akkor kaptam fel a fejem,amikor már a második főmufti pattant bele egy LandCruiser-be. Szerintem nem véletlenül. Dehát ez már megintcsak a Toyotát fényesíti :)

De hogy ne érje szó a házam táját, egy pajero-t is bármikor elfogadnék :)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #55 Dátum: 2005.11.23 16:15:24 »
Valszeg a Toyoták motorja terepjárók esetében jobban túl van méretezve, mint a Micuké. És az is nagyon valószínű, hogy a Toyota esetében a dízelmotorok nem egy platformra vanak építve, míg a Micunál van, volt az 1.8 szívódízel, először tettek rá egy turbót, aztán 2 literes lett és így tovább, vagyis a motor egy platformon van. De ez csak egy általam felvázolt fikció, és nincsen igazam. ( az egynyolcassal  mint szívó, mint turbó verzióval volt dolgm, bőséges tartalékok voltak abban, mindkét értelemben. (turbóval 90LE volt, anélkül olyan 75-80 körül.)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Mitsubishi
« Válasz #56 Dátum: 2005.11.24 12:29:05 »
Idézetet írta: "Trotter66"
(turbóval 90LE volt, anélkül olyan 75-80 körül.)

Nem sok ez egy picit?
A 2C-s 2 lityis Toyota szívódízel 75LE...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #57 Dátum: 2005.11.24 12:50:11 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Trotter66"
(turbóval 90LE volt, anélkül olyan 75-80 körül.)

Nem sok ez egy picit?
A 2C-s 2 lityis Toyota szívódízel 75LE...


A turbósra határozottan emlékezem.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Mitsubishi
« Válasz #58 Dátum: 2006.01.31 12:12:07 »
Kicsit elmentünk ebédelni egy Evo IX-el. Hm. Jó autó.  :ordog:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Mitsubishi
« Válasz #59 Dátum: 2006.01.31 12:19:51 »
Idézetet írta: "Ear"
Kicsit elmentünk ebédelni egy Evo IX-el. Hm. Jó autó.  :ordog:


Most utálunk!
:)